Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T ANB - Błąd 1735


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Proszę o analizę Logów. Co jest nie tak? http://vaglog.pl/log-002_115_118_G4cqx5k.html benzyna i http://vaglog.pl/log-002_115_118_jO2b4.html LPG  pomyliłem dział chodzi o A4 b5

Edytowane przez marcinsw17
Opublikowano (edytowane)

Nie znam takieg numeru błędu. Raczej taki nawet nie istnieje. Przepływka pokazuje za mało. Sprawdzić szczelność przedewszystkim. Na pewno był but w podłodze?

 

Edytowane przez zwonko
Opublikowano (edytowane)

Blad zwiazany z uboga mieszanka. Tak but w podloge lecz nie do odciecia. Moze wykonac jakies dodatkowe logi? W grupie 032 pokazuje 2.2 a w drugim polu 0 w grupie 15 i 16 niby same 0. Swiece wymienione na nowe ngk laser platinum.

Edytowane przez marcinsw17
Opublikowano

No tak jak wyżej. Widać żę ubogo, na pewno jakiś tam wpływ na to ma przepływka. Dla pewności standard: szczelność dolotu, możesz również obejrzeć wydech. Jak nic nie znajdziesz to podmianka przepływki i ponowne logi.

Opublikowano

Wydech gdzies ma przedmuchy wydaje mi sie ze na laczeniu zaraz za katem. Test szczelnosci jak czym wyonac w domowych wrunkach? 

Opublikowano

Błąd dotyczy korekcji lambda pod obciążeniem...  (nie biegu jałowego). Widać w logach w "Partial Throttle" , że korekcje na PB idą na PLUS - więc zapewne winduje po LPG.  Bo na LPG zapewne korekcje idą strasznie na minus, bo LPG źle zestrojone i leje :P

Zrób log statyczny i dynamiczny 002 + 033 + 032 na LPG... 

P.S  17535 to jest błąd, że mieszanka jest za bogata a nie za uboga... "system to rich", więc podaj jaki masz ten błąd na pewno... 

17535/P1127/004391 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich

Opublikowano

Blad 17536 fuel trim bank 1 mult system too lean

Opublikowano

no to ubogo - za mało paliwa względem powietrza - zrób te logi o których pisałem na LPG i będzie widać... 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, marcinsw17 napisał:

Wydech gdzies ma przedmuchy wydaje mi sie ze na laczeniu zaraz za katem.

Sprecyzuj co rozumiesz przez zaraz za katem. Mierząc od silnika się podaje. Jeśli dzira jest na odcinku silnik-kat to trzeba to zrobić.

 

49 minut temu, kamil-vag napisał:

Widać w logach w "Partial Throttle" , że korekcje na PB idą na PLUS - więc zapewne winduje po LPG

Nie rozumiem. Przecież w logu LTFT już jest na + to znaczy że jest ubogo a jest jeszcze bardziej w STFT. Jakby było na LPG -10 w LTFT a na Pb przy logu grupy 033 STFT na +10 to bym rozumiał złe zestrojenie. Albo jakby było +10 w 032 a STFT (033) by pokazywał -10.

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Na odcinku kat tlumik laczenie mocowanie na 3 sruby

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, zwonko napisał:

Nie rozumiem. Przecież w logu LTFT już jest na + to znaczy że jest ubogo a jest jeszcze bardziej w STFT. Jakby było na LPG -10 w LTFT a na Pb przy logu grupy 033 STFT na +10 to bym rozumiał złe zestrojenie.

Chodziło mi właśnie o taki przypadek, w którym na LPG byłoby na -10 a na PB potem w drugą stronę by wyrównać... ale sugerowałem się, że ma kolega błąd jak w tytule tematu - 17535 czyli, że za bogato - dopiero potem napisał, że jednak 17536 co zmienia postać rzeczy... 

Niech zrobi logi na LPG i będzie widać co nieco... Ale jak MAF zaniża to rzeczywiście daje mniej paliwa względem "rzeczywistego"powietrza i może od tego być ubogo... 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

No ale mimo że było na + szło deczkona + więc to nie była kwestia rozjazdów między paliwami raczej. MAF sporo zaniża więc to bardzo możliwe że jego przyczyna. Ale równie dobrze może być dziurka między nim a przepustnicą. Jeśli dobrze rozumiem wypowiedź @marcinsw17 to dziura za katem nie powinna mieć większego wpływu. Bardziej by wywalało błąd kata... @marcinsw17 w domowych warunkach to naocznie, papierosem, kompresorem, lub ewentualnie PLAKiem z podglądem grupy 033.

Opublikowano
2 minuty temu, zwonko napisał:

MAF sporo zaniża więc to bardzo możliwe że jego przyczyna.

Jak najbardziej wtedy będzie wywalało 17536.

@marcinsw17 to nie pozostaje Ci nic innego jak przejrzeć dolot, możesz spróbować spsikać MAF IPA - wbrew pozorom uratowałem już tak dwie przepływki w 1.6 AHL i 2.0 ALT ;) 

Opublikowano
3 minuty temu, kamil-vag napisał:

MAF IPA

Sprecyzuj proszę,
samemu mi trochę przepływka zaniża używałem tego: http://allegro.pl/liqui-moly-oczyszczacz-przeplywomierza-4066-200ml-i6628062176.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=plasma-liqui_moly   i nic :(

 

Opublikowano (edytowane)

Alkohol izopropylowy, Izopropanol - ja najpierw piskam ogólnie we wszystkie dziurki, tak, żeby syf trochę namókł... Potem biorę patyczek do uszu i bardzo delikatnie oczyszczam element pomiarowy, tak by był błyszczący / metaliczny a nie czarny. 

2549011624_97e2c140e1_o.jpg 104193d1177929697-cleaning-o2-maf-sensor

To samo robię z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza - IAT.

DSC08029.jpg

 

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Zrobie logi to sie okaze:-) 

Opublikowano

Przeplywke nowke cos ok 400zl czy uzywke warto?

 

Opublikowano

Na LPG jest ubogo w dynamicznym - to nie jest dobre dla silnika... znowu na jałowym LPG przylewa, bo najpierw zrzuca korekty po ubogim a potem nawet ujmuje... LPG na razie bym zostawił w spokoju i nie szalał zbytnio podczas jazdy z ubogą mieszanką... trzeba najpierw doprowadzić PB do ładu, żeby potem Ci jakiś magik to zestroił - ale najlepiej jakbyś znalazł kogoś kto stroi na korekty albo AFR. Także najpierw wyczyść prze-pływkę, może uda się ją ożywić... Wtedy logi na PB i musisz mieć korekty poniżej 10% najlepiej jakby były +-5% - wtedy można jechać na strojenie LPG... przepatrz jeszcze układ dolotowy, bo czasy wtrysku są OK - więc albo ssie lewusa albo MAF już niedomaga (zaniża)...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...