Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Mam prośbę o rzucenie okiem na logi autka mojego brata, passat B5 FL, bez kata. Przebieg 130 tys km, program robiony ponad rok temu.
 
LPG:
http://vaglog.pl/log-003_020_23Q40B.html
http://vaglog.pl/log-002_033_pLB730E.html
 
 
PB
 
http://vaglog.pl/log-003_020_oMx45Ii.html
 
http://vaglog.pl/log-115_118_pY46k.html
 
http://vaglog.pl/log-002_033_196Vax.html
 
Z góry dziękuję i pozdrawiam


Opublikowano

a coś się dzieje z autkiem? bo nie licząc lekkich stuków to jest dobrze 

Opublikowano

Generalnie z autkiem nic złego się nie dzieje, zrobiliśmy logi kontrolne bo już jakiś czas minął od programu i montażu LPG, logi robiliśmy na nowym kablu viaken w związku z czym mam do was pytanko czy "próbkowanie" tego kabla jest ok ? Nie na za dużych przerw w odczytach ?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wtryski PB nie wyrabiają. Powyżej 5,5k rpm "pętelka".

Opublikowano

W którym logu widać że wtryski zapętlają? Która to tabelka? szukam na necie rozpisek ktora tabelka w ktorym kanale za co odpowiada i nie moge znaleźc;/

 

pozdrawiam 

Opublikowano

W grupie 002 masz czasy wtrysku w milisekundach. Przy 5440 jest jeszcze ~0,2ms zapasu, ale przy 5640 jest już pętla. Na forum widziałem rozpiskę do TDI, ale do 1.8T nigdzie nie widziałem ^^.

Opublikowano

No właśnie szukam do 1.8t i nie widać;/ jakbyś miał czas i chęć to mógłbyś opisać, która tabelka w danej grupie za co odpowiada i jakie są wartości w normie;p

 Pewnie nie tylko ja byłbym wdzięczny:)

Opublikowano

Są są. Tylko trzeba wiedzieć jakie to 1.8T, bo wersji było sporo. A te rzeczy o których mówi @X18XET to jest taka "wiedza ogólna". NIezależnie czy turbo czy nie jak czasy wtrysku przekroczą pewną wartość przy pewnych obrotach tzn. że pętli.

Opublikowano

Przy 5640 jest 21,84 ms jak to się przelicza że wiadomo że już wtrysk nie wyrabia ?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

5640RPM/60 = 94 obroty/s

silnik to czterosuw, więc wtrysk masz co drugi obrót wału -> 94/2 = 47 wtrysków/s.

1s = 1000ms

Czyli 1000/47 ~= 21,28ms. Tak uzyskujemy granicę "pętlenia".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...