trout Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Cześć, Myślę nad dołożeniem tempomatu do mojej audi. Z tego co się zorientowałem to w dieselach to jest sprawa dość prosta, a w benzynie już potrzeba jakiś dodatkowych elementów oprócz manetki. Teraz pytanie czy dużo z tym pracy? Jest to opłacalne? Mógłby mi ktoś dokładnie wypisać co ewentualnie bym potrzebował? Pozdrawiam!
Gość Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Jak przepustnica na kostke to sprawa prosta a jak na linke to sporo roboty.
krzychy1992 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Witam, czy mógł bym prosić o instrukcje jak zamontować tempomat w przypadku braku przewodów w białej kostce (gnieździe), manetka już kupiona bez wiązki. Dziś rozbierając skrzynkę z komputerem zauważyłem właśnie że, brakuje mi pinów 7; 8; 9 i 10 w gnieździe. Mam silnik 1.8T ANB z przepustnicą sterowaną elektronicznie, numer ECU: 4B0 906 018 K. Bardzo zależy mi na tym udogodnieniu bo jeżdżę często autostradą po kilka set kilometrów i boli troszkę noga od trzymania jej na gazie. Jeśli był by ktoś z okolic Kłodzka i był chętny pomóc . W każdym razie, dziękuje za każda pomoc. 1
Banan Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 no ale właśnie dokładasz te piny do tego gniazda , wtyczka ma obsadzone piny? 1
krzychy1992 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Hej, pewny nie jestem czy mam piny odsadzone we wtyczce więc odpisze gdy upewnię rozbierając obudowę ECU, wykonam zdjęcia i wrzucę je celem dalszej dyskusji. Pozdrawiam, Krzysiek.
Banan Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Na 100 % będziesz miał , nie ma właśnie ich w wiązce od strony deski ( czyli gnieździe którego zdjęcie wrzuciłeś )Z góry odpowiem że można albo wpiąć piny albo wlutowac się od góry w wiązkę od strony ECU 1
krzychy1992 Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) Wydaje mi się że, dobrze przeczuwałem brak przewodów we wtyczce w odpowiednich miejscach ( pierwsze zdjęcie ). Dla pewności zrobiłem zdjęcia wtyczki i gniazda oraz przewodów idących do wtyczki dla ułatwienia opisałem piny (numeracja zaczyna od 1 do 16, pin pierwszy to pin w górnej części gniazda od lewej strony (patrząc z góry)). Czy mógł byś 'Banan' w tej sytuacji coś poradzić bądź ktokolwiek inny. Pozdrawiam, Krzysiek. Edytowane 1 Lipca 2017 przez krzychy1992 Fail with adding attatchments.
Banan Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Masz wszystko co potrzeba od strony ECU - piny 7 ,8 , 9 i 10 we wtyczce są , ten pusty się nie liczy ( wtyczka ma 15 pin ) Dołożenie tempomatu jak fabryka polega na wpięciu w gniazdo 4 pinów z wiązka do manetki , możesz się też wlutowac w kable z wtyczki , wtedy nie musisz pinów dokładać 1
krzychy1992 Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 (edytowane) 5 hours ago, krzychy1992 said: Ostatnie pytanie, i temat do zamkniecia. Więc, w ktore piny opisane przeze mnie na zdjeciu powyżej mam powpinac przewody z manetki tempo. ? Pin "7 8 9 i 11" ? Czy schemat poniżej jest odpowiedni? ***************************************** jeżeli nie mamy wiązki:pin w kostce manetki pin w białej kostce6 łączymy z 4 -----------------> 113 ------------------------> 92 ------------------------> 81 ------------------------> 75 (zasilanie) ----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce! ***************************************** Edytowane 1 Lipca 2017 przez krzychy1992 False in text
Banan Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 tak musi być OK , jedynie co to zasilanie wlutowujesz w gruby czarno-niebieski kabel w pinie 4 pomarańczowej wtyczce ( tak jest w benzynie ) 1
krzychy1992 Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Dziękuje bardzo za pomoc 'Banan'. Temat przyda się może komuś na przyszłość. Pozdrawiam, Krzysiek.
kamilop96 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Witam, też chciał bym założyć tempomat do swojej Audi a4 B5 1.8t ajl 2000r przepustnice mam na linkę ale również mam przy niej kostkę... Co bym musiał kupić i gdzie i jak zamontować.
Banan Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 To i tak musisz dołożyć tempomat na podciśnienie ( pompka gruszka sterownik.itd. ) , kostka jest tylko po to żeby regulować bieg jałowy i żeby ECU znało pozycje przepustnicy.Wg mnie ilość rzeźby i koszty względem korzyści to nie warto kombinować 1
kamilop96 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 No dobra dzięki wielkie ? a jak bym chciał jednak założyć to jest jakiś temat albo jakaś instrukcja albo jakiś schemat opis albo coś? Bo nie mogę nigdzie tego znałeś ? z góry dzięki ?
Banan Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Szukaj na a6klub tam był temat , w A6 C4 lub A6 C5 był popularniejszy tempomat niż w a4 1
kamilop96 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) Przeszukałem całe gogle nigdzie tego nie mogę znaleźć na żadnym forum... ?? Edytowane 5 Listopada 2017 przez kamilop96
Banan Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 http://www.a6klub.pl/a6-c4-rezanie-tempomatu-w-audi-a6-c4-26l-fotostory-vt41811.htm http://www.a6klub.pl/a6-c5-all-dzialanie-i-naprawa-tempomatu-tempomat-vt11041.htm http://www.a6klub.pl/tempomat-opis-instalacji-vt74906.htm 1
kamilop96 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Banan wielkie dzięki wisze ci dobre piwo kur... Szukałem i nic nie mogłem znaleźć ani nic... Dzięki jeszcze raz. Edytowane 6 Listopada 2017 przez kamilop96
kamilop96 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Nigdzie nie ma tej gruszki gdzie ja mogę dostać? Wie ktoś?
WYPEK Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 Witam ma ktoś może schemat reszty kostek obok kostki od pedałów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się