adam3469 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 2.0TDI 140 KM 2007 r automat.Po zakupie samochodu wszystko było ok. wycięty dpf przebieg 166 000??? Wiem ,że silnik się przytarł po uszkodzeniu modułu smarowania. Wymieniłem wałek rozrządu,panewki,popychacze zaworów,zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy,simmeringi,uszczelka pompy vacum,usuniete wycieki, olej pasek,olej w skrzyni . PANOWIE wracam z pracy po miesiącu wsiadam i przez pierwsze parę dni nic się nie dzieje. Jak pojeżdże trochę, czuje że coś nie gra,a potem znowu jest ok .Włanczam się do ruchu na obwodnicy,daje gazu a on szarpie raz,drugi ,trzeci nogę z gazu ,znowu gaz i jest ok.Wyczułem już samochód i wiem kiedy zacznie szarpać bo wydaje mi się że turbina głośniej pracuje i też raz dymi na czarno, raz nie dymi. Nie szarpie powyżej 70 km/h.Szarpanie to metaliczny dźwięk wydobywający się w okolicach silnika.Jeżdze z tym od ponad pół roku.Dużo czytałem o szarpaniu w internecie.Na 100%nie mogę stwierdzić co jest przyczyną. Komputer nic nie wykazuje mało tego po odłączeniu komputera nic się nie dzieje z szarpaniem przez pare dni. Raz komputer pokazał ze jeden pompowtryskiwacz leje na wolnych obrotach i diagnoza była ze jak leje to szarpie silnikiem i dwumas to wyłapuje i z tąd ten metaliczny dźwięk i szarpanie. Na 10 podłączen pod komputer raz pokazał ten pompowtryskiwacz. Przez to nie mam radości ze startu na skrzyżowaniu bo nie wiem czy mi nie szarpnie i wtedy noga z gazu i po ptakach Pozdrawiam serdecznie Wszystkich. Adam
piotrsob1 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Jeżeli dwu - trzy krotne szarpnięcia występują tylko podczas delikatnego przyspieszania i głownie na niskich biegach, to temat jak to ogarnąć masz tutaj : Nie żałuj czasu, spokojnie cały przeczytaj, jak objawy się będą pokrywały z Twoimi to rozwiązanie masz podane na widelcu
adam3469 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 Jest co czytać .Powalcze z tym EGR.Dobrze ,że czekałem z decyzją co wymieniać.U mechaniorów- diagnozy były wymiana dwumasu,turbiny i pompki najlepiej wszystkie.I tak przez to szarpanie remont silnika zrobiłem.Dobrze że była kasa.NO i po remoncie żal sprzedać.Wielkaq radość z jazdy automatem na skrzyżowaniu jak skuterem.Zielone gaz i 120 km/h Dzieki wielkie za pomoc.
piotrsob1 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Fakt że z tego co sobie przypominam, to za dużo multitroników tym sposobem nie uzdrowiliśmy Ale wynika to raczej ze statystyki, ( jest ich dużo mniej niż manuali ), tym bardziej ciekawy jestem czy u Ciebie o tą usterkę chodzi i jakie będą ewentualne efekty zamontowania kryzy Nawet przy pewnych obiekcjach podczas porównania objawów warto spróbować, koszt całego przedsięwzięcia jest pomijalny, a efekt w zdecydowanej większości przypadków jest powalający Edytowane 20 Marca 2017 przez piotrsob1
adam3469 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Na pewno dam znać.Mam urlop w maju i sierpniu i fajnego mechanika.Gosć na emeryturze naprawia w garażu głównie taxi.Jeszcze raz dziękuję.Dodam jeszcze że po miescie jeżdże przepisowo.Ale jak jestem pierwszy na światłach to nie mogę się powstrzymać.:)
radIE Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 cos sie ruszylo u Ciebie ? Sent from my iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się