noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Potrzebuję konkretnych informacji od czego (model, rok, pojemność etc) będzie pasować sztywne sprzęgło do b6 1.8T skrzynia 5b
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Sztywne i sprzeglo z Audi 80 silnik 1.9 tdi 90 koni. Kod silnika 1z. Poczytaj temat wymiana dm na sztywne kolo tam dostaniesz wiecej informacji.
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Ale to jest pewne??? Bo w avg dając sprzeglo z awx nic nie trza przerabiać. Tak samo po przejsciu na sztywne nic nie trza. Nie wiedze problemu by wydluzyc ramie z wysprzeglika. Wiem ze na pewno po przejściu na sprzeglo z 6b trza wydluzac ale to nie zawsze ramie,ale tam jest docisk z s3 lub dostawczaka ltka.
noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) 53 minuty temu, elmo814 napisał: wysprzeglik bedzie lekko przykrótki Co proponujesz z tym zrobić? Rozumiem, że wypadało by wydłużyć, jakaś sprawdzona metoda? Edytowane 19 Marca 2017 przez noxes
noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 ramie, masz na myśli popychacz z wysprzęglika?
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Tak. Ale niech kolega napisze wiecej czy to jest pewne???
noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Poczekamy niech potwierdzi, chociaz wysprzęglik można zdemontować bez wyciągania skrzyni jakby wrazie coś się działo. Pozostaje szukać kompletu sprzęgła oczuwiście śruby do przykręcenia koła muszą być od sztywnego. Co z łożyskiem oporowym? Edytowane 19 Marca 2017 przez noxes
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Loysko dajesz normalne jak seryjne szlo. Sruby do sztywnego sa krutsze wiec albo dasz nowe albo swoje obetniesz.szukaj najlepiej sztywnego ze srubami. Acha kup nowe sruby do docisku i przygotuj sie na wymiane uszczelniacza walu od strony skrzyni chodz jak Twoj caly bedzie to nie ruszaj go.
elmo814 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) ten watek rozwieje twoje pytania i wątpliowści reszta na pw Zawartość dodana 1 minute later osobiście zakładałem awx-a kompletnego. i to tyle nie ma co kombinowac zapier... Edytowane 19 Marca 2017 przez elmo814
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Ale ty mieszasz.... Podales watek o przejsciu z 230 na 240mm tam dajesz tarcze sprzegla z wymiarem na 240 mm. Musisz zerwac kolki i na sztywnym i nabic je do nowej tarczy.. Kolega nie musi tego robic wystarczy same sztywne i sprzeglo z tdi i spokojnie to bedzie jezdzic. Bo sprzeglo do 5b skrzyni ma 230mm Zakladam Kamil ze dwumas masz do wymiany???
noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Tzn huk wie czy dwumas czy docisk. Problemem jest nierównomierne "branie" sprzęgła przy jego puszczaniu, przez co szarpie budą. Dlatego postanowiłem zmienić na jednomas i stąd to pytanie. Ech a ja głupi przeczytałem prawie cały temat Deva Czyli zakładać z audi 80 1.9TDI 1Z i będzie śmigać?
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Ile planujesz nm??? Temat Tomka jest o zmianie na wieksze mocniejsze sprzeglo. Jemu teraz pewnie sie przyda jak wlozyc tam biturbooo. Wiesz dm w benzynie to musisz targac ciagle ciezary ,by zdechl. Dm nie przerywa on blokuje i tlucze. Tak ale nje wiem jak z tym.wysprzeglikiem. Ale skoro ktos wrzuca skrzynie z paska z pdka do audi vp i nic nie pisze o zmianie wysprzeglika to i go mozliwe nie rusza sie. Porownaj jak wyglada wysprzeglik z ajm a ten od Ciebie.
noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Seria zostaje. Nie wiem jak ten samochód jeździł. Taki przyprowadziłem, po za sprzęglem jest wszystko z nim ok. Zadbany z pewnym przebiegiem 240tkm W temacie Deva jest napisane o różnicy w wysokościach pomiędzy dwumasa, a sztywnym, ale tam jest mowa o 240mm. Obudowa wysprzęglika jest plastikowa, popychacz raczej metalowy(czy jednak się mylę?) Ogólnie jeśli da się przykręcić cały komplet z 1Z i będzie to pasować to z wysprzęglikiem sobie poradzę.
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Czy to 240 czy 230 zawsze dm bedzie grubszy sila rzeczy od sztywnego. Kup nowe sprzeglo z 80 polecam kolege z klubu dzika, Calosc tj sztywne i sprzeglo poslij na skoczylasa do wwa za 140 zl obija Ci tarcze kewlarem jakbys robil program z bonusami to i tak styknie. W sumie nawet chyba lozysko oporowe bedzie pasilo z 80.
krzysiekml Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 sam trzpień to tez jakieś tworzywo i po przejściu na sztywne 240 nic nie robisz z wysprzęglikiem
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 Ale nawet w temacie masz ze wydłużali ramie.... Jedni tak inni nie ale nie oznacza ze akurat sie uda
krzysiekml Opublikowano 19 Marca 2017 Opublikowano 19 Marca 2017 ja zakładałem sztywne i nic nie ruszałem kolega w b5 też być może tyczy to sytuacji gdzie występuje przekładka 0.5cm pomiędzy skrzynią a silnikiem ale tego nie wiem,ogólnie docisk ze sztywnego zamachu jest wyższy jak z kompletu dwumasy
noxes Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Opublikowano 19 Marca 2017 Powoli robi się śmietnik Zakładam komplet sztywnego z 1Z. Póki co tarcza sprzęgła zostanie seryjna z 1Z zobaczymy jak to będzie latać. To nie jest Quattro aby myśleć o bonusach Zawartość dodana 4 minutes later A wysprzęglik jak trzeba będzie to się wydłuży
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się