Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wyciek płynu po wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzacej


Mk-Mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem dlaczego po wymianie poci sie czujnik temperatury cieczy;/ W samochodzie od wrzesnia 4 razy wymienialem plyn chlodniczy.

1) Po Kupnie, profilaktycznie

2) Przy Wymianie termostatu

3) Przy Wymianie termostatu bo zle siadla uszczelka i duzo ubylo plynu.

4) Wypadl mi czujnik na autostradzie.

Dramat:) No ale nie o tym pisze.

Wczesniej zamontowalem czujnik tak ze nalozylem na niego uszczelke i wcisknolem go do srodka i zalozylem na to zapinke od gory, czujnik wypadl i doszedlem do wniosku ze zapinka ma byc zalozona od dolu, po zalozeniu wyglada na to ze dobrze sie trzyma. Niestety teraz jak i wczsniej czujnik sie poci;/ i Ubylo mi z 2mm plynu na zbiorniczku;/

Mam juz dosyc tematu plynu chlodniczego:) Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, moj nowy nabytek jakis pechowy:) dziwne rzeczy sie dzieja;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz coś nie tak z oringiem lub wogóle go nie masz. Jak oring jest dobry to działa jak sprężyna czujnik wchodzi z lekkim oporem i trzeba lekko go docicisnąc by wsunąć zwleczkę i nie ma ona prawa wypaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde? chyba tez zaloze 2 naraz i silikonem posmaruje?

No ale, zeby to zrobic musze wyjac czujnik, a co za tym idzie musze spuszczac plyn??? A do tego potrzebuje kanal;/ ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki kanał.Od góry dojdziesz.Wyjmij czujnik załóż 2 oring bez silikonu,\.Płynu nie trzeba spuszczac.Najlepiej robic to we dwóch.Jeden wyjmuje czujnik drugi wkłada palec zeby nie ciekło albo stary czujnik jak masz włóż zeby nie ciekło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzo plynu mi ucieknie???? gdybym nie blokowal odplywu??

dużo. lepiej zakorkować :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to moze bym mogl podlozyc pod to cos...zeby sie spokojnie zlalo i zrobic to na spokojnie raz a dobrze.

tylko nie wiem czy mniej plynu ucieknie na rozgrzanym silniku czy na zimnym... i ile okolo tego bedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze napisz jaki miałeś ten czujnik czy ORI itp. i czy go kupowałeś razem z oringiem?

Ja ostatnio wymieniałem u sobie i miałem kupione 3 różne komplety: ORI, i jeszcze 2 jakieś nie firmówki. Jak przymierzalem uszczelki od nich to się okazało, że każda ma inną średnicę. Różnica była minimalna, ale naciągając uszczelkę na czujnik dało się ją wyczuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik z ASO, oring z ASO... nie byl w komplecie, osobna czesc, osobny numer...

ta zapinka ma byc od dołu czy od gory???

warto smarowac jakims silikonem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik z ASO, oring z ASO... nie byl w komplecie, osobna czesc, osobny numer...

ta zapinka ma byc od dołu czy od gory???

warto smarowac jakims silikonem??

z dołu i bez silikonu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc:) gumke zakladam na czujnik w takim charakterystcznym miejscu, potem zakladam nastepna gumne zaraz po niej???

bo chyba tak zrobie...eh...

i sprobuje upuscicic plynu do jakiegos pojemniczka...tylko pasowalo by mi wiedziec ile go zleci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

moze bys poszukal na forum troche? :szukaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

Fakt jest kilka. Musisz sprawdzić ilość pinów i kolor kostki, ale najlepiej sprawdzic w ETKA lub podobnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a gdzie znajduje się ten czujnik bo u mnie jest on zupełnie uwalony ( sprawdzone Vagiem ) i wskazuwka lezy ciagle na 60 stopniach, mogę prosić o jakieś zdjęcie aha i jaki polecacie czujnik bo jak kiedyś pytałem się "fachowca" to zapytał się jaki jest mi potrzebny bo jest kilka

Fakt jest kilka. Musisz sprawdzić ilość pinów i kolor kostki, ale najlepiej sprawdzic w ETKA lub podobnym

jest kilka roznych typow czujnik, w silniku czujnik temperatury plynu jest jeden - podwojny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...