piti82 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Witam! Czy w Waszych autach też syczy w tym miejscu U mnie syczy i każde poruszanie ta rurką powoduje zmiany pracy sond lambda... Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
flatron12 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 u mnie jak mi wiadomo w tym miejscu, cisza..
piti82 Opublikowano 27 Marca 2017 Autor Opublikowano 27 Marca 2017 Dzięki, dziś zamówiłem wąż podciśnienia i zawór zwrotny w serwisie ale odbiór dopiero za tydzień bo idą z NiemiecWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
krzysztof-kosior1 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 a coś się dzieje z autem z tego powodu?
piti82 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 a coś się dzieje z autem z tego powodu?Zaczęło się od tego że wywaliło check, po podłączeniu kompa pokazało zbyt ubogą mieszankę. W bloku 1 silnika sondy szły na +25% na wolnych obrotach, podczas jazdy zaczynały pracować. Zacząłem szukać czy gdzieś nie pobiera lewego powietrza i padło właśnie na podłączenie podciśnienia hamulców. Jak zacząłem ruszać w miejscu zaznaczonym na zdjęciu mając kompa przed oczami było widać że zmieniają się wartości składu mieszanki. Na obecną chwilę nie wywala checka ale idealnie nie jest jeśli chodzi o pracę sondWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zrób logi to będzie coś więcej wiadomo.
piti82 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Z których bloków najlepiej? 1 i 31?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2017 To raczej będzie nieszczelność. Na zdjęciu zaznaczyłem pęknięty przewód do odmy który ostatnio znalazłem. Po jego doraźnym sklejaniu zdecydowanie poprawił się wykres pracy sond. Teraz wypadałoby posprawdzać wszystkie pozostałe przewody... Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
golfagn Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Przewód, który zaznaczyłeś na ostatnim foto też mi się posypał i wymieniam go na nowy (80zł zamiennik nowy 160 ASO). Sprawdź resztę przewodów tam gdzie się go wpina pod zbiorniczkiem chłodziwa, bo mi też tam kilka popękało. W szczególności ten od odpowietrzenia drugiej pokrywy zaworów. Sprawdź też wężyki ciśnieniowe zmiennych faz (między rurą dolotu i zbiorniczkiem płynu chłodzącego na wierzchu). Ze starości po prostu rozlatują się, a że są w oplocie to tego nie widać nawet. Koszt metra węża dycha
piti82 Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 Jutro zamknę się w garażu będę dalej sprawdzał, bo gdzieś jeszcze słyszę szyczenie właśnie po stronie zbiornika płynu. Za dwa tygodnie chyba będę wymieniał zawieszenie więc będzie lepszy dostęp żeby wymienić wężyki od zmiennych faz bo co prawda działają ale już kiedyś je doraźnie "łatałem"Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się