Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne syczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy w Waszych autach też syczy w tym miejscu09a5503ec23005b2554534993b002d6b.jpg

U mnie syczy i każde poruszanie ta rurką powoduje zmiany pracy sond lambda...

Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

u mnie jak mi wiadomo w tym miejscu, cisza..

Opublikowano

Dzięki, dziś zamówiłem wąż podciśnienia i zawór zwrotny w serwisie ale odbiór dopiero za tydzień bo idą z Niemiec

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
a coś się dzieje z autem z tego powodu?

Zaczęło się od tego że wywaliło check, po podłączeniu kompa pokazało zbyt ubogą mieszankę. W bloku 1 silnika sondy szły na +25% na wolnych obrotach, podczas jazdy zaczynały pracować. Zacząłem szukać czy gdzieś nie pobiera lewego powietrza i padło właśnie na podłączenie podciśnienia hamulców. Jak zacząłem ruszać w miejscu zaznaczonym na zdjęciu mając kompa przed oczami było widać że zmieniają się wartości składu mieszanki. Na obecną chwilę nie wywala checka ale idealnie nie jest jeśli chodzi o pracę sond

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zrób logi to będzie coś więcej wiadomo.

Opublikowano

Z których bloków najlepiej? 1 i 31?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

20170430_110247.jpg.00e20b38d45404e53148b9d36378fb70.jpg

To raczej będzie nieszczelność. Na zdjęciu zaznaczyłem pęknięty przewód do odmy który ostatnio znalazłem. Po jego doraźnym sklejaniu zdecydowanie poprawił się wykres pracy sond. Teraz wypadałoby posprawdzać wszystkie pozostałe przewody...

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Przewód, który zaznaczyłeś na ostatnim foto też mi się posypał i wymieniam go na nowy (80zł zamiennik nowy 160 ASO). Sprawdź resztę przewodów tam gdzie się go wpina pod zbiorniczkiem chłodziwa, bo mi też tam kilka popękało. W szczególności ten od odpowietrzenia drugiej pokrywy zaworów. 

 

Sprawdź też wężyki ciśnieniowe zmiennych faz (między rurą dolotu i zbiorniczkiem płynu chłodzącego na wierzchu). Ze starości po prostu rozlatują się, a że są w oplocie to tego nie widać nawet. Koszt metra węża dycha :)

Opublikowano

Jutro zamknę się w garażu będę dalej sprawdzał, bo gdzieś jeszcze słyszę szyczenie właśnie po stronie zbiornika płynu. Za dwa tygodnie chyba będę wymieniał zawieszenie więc będzie lepszy dostęp żeby wymienić wężyki od zmiennych faz bo co prawda działają ale już kiedyś je doraźnie "łatałem"

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...