loco87 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 w kraku u goduli powiedzieli mi 2400 :D:D i to jeszcze ze netto W każdym razie oddaje tam turbawke. Teraz bardzo wazne pytanko: - Którą inna turbine mogę zamontowac aby to działało ? Jakaś z tt ? tzw aby przypasowała jezdzila na starym programie ale zeby na nowym mozna bylo osiągnąć lepszy wynik.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 07:06_________________________________________________Witam ponownie Niestety turbina zmarła.... tzw po podłączeniu manometru występuje tylko podciśnienie. Nie ma żadnego ciśnienia..... Czy to już jednoznacznie wskazuje na zużytą turbine ?
adams78 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 aby przypasowała jezdzila na starym programie ale zeby na nowym mozna bylo osiągnąć lepszy wynik. K 04 - import z USA - około 3000zł. Czy to już jednoznacznie wskazuje na zużytą turbine ? Nie. Proponuję ją wyciągnąć, lub chociaż odkręcić kata i zobaczyć.
loco87 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Kat byl odkręcany i wirniki były całe. Kat wyglądał dobrze (tzw był cały i wątpie aby to on był przyczyną - pozatym czy tylko k 04 mi zostaje? a turbo z ajela to to samo turbo ? nie ma wiekszych wirników?) Nie wiem czy czytacie po całości czy tylko wybiórczo ale: - wirnik ma ogromny luz wzdłużny - około 3mm. Jeżeli nie turbo to co ?
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Loco87...wyślij turbo do regeneracji i tyle...masz padnięta turbinę
loco87 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Właśnie chciałem to potwierdzić gdyż dużo osób nie było do tego przekonanych Pon/wt będzie wyciągana turbina i wysyłana do tego zakladu który wcześniej podałem. Mam nadzieje ze nie odstawią mi maniany. Auto jezdzi jakby mialo 70koni.... Dod. wymieniam: -komplet uszczelek i śrób mocujących -węże podcisnienia -czujnik cisnienia oleju (stad mialem ten wyciek) -prawą osłone przegubu -zawór bezpeiczeństwa (ten który odprowadza nadmiar cisnienia) -czyszcze i adaptuje przepustnice -wymieniam pasek alternatora (chyba tez oddam alternator na przeglad i wymiane lozyska szczotek) no i chyba tyle... zabawa na 1700pln....
adams78 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Eeeee...tam, parę złotych wydałeś i biadolisz Wstawiaj K 04 zamiast regeneracji - świetna baza do rezania
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 jak chcesz miec dobrze zregenerowana dmuchawkę uderzaj tam: www.reampoland.pl - Lublin
loco87 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2009 na allegro k04 jest za 1200pln i to juz z wymienionymi wirnikami na wieksze Do starego auta prawie dwójke wrzucić to nie tak mało Prócz k04 żadna inna mi nie podejdzie ? I jak mam o nią pytać. Bo coś mi się wydaje ze wyrwe ją za 900pln Wystarczy ze pwoeim prosze mi zregenerowac nie moją turbine a : " k04" ? Ona tam wchodzi bez problemu wyglada tak samo ?[br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 07:34_________________________________________________http://home.comcast.net/~hhong4/k04install.htm Tutaj są informacje na ten temat. jednak potrzebuje chyba jeszcze numery seryjne To że dana turbina to k03 czy k04 to to jest 3 i 4 liczba w nuemrze seryjnym ? Czy gdzieś indziej ?[br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 07:44_________________________________________________Witam Jutro najprawdopodobniej będę mieć turbine z powrotem. Montaż w sobotę. Okaże się czy to pomogło..... [br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 09:31_________________________________________________Została wymieniona turbina. Auto jak nowe wkoncu opel astra nie bedzie mi spod swiatel uciekal Dod. Wyczyszczona przepustnica wymieniony czujnik cisnienia oleju (lał spod niego olej) przegub i takie tam czyszczonki. W turbinie rozleciały się łożyska i zawór n75 . Powiem Wam że strasznie czystą miałem tą przepustnice....:| mam nadzieje ze na zimnie juz nie będą falowały obroty.
poziek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Daj znać jak tam autko śmiga I nie pałuj go od razu, daj mu trochę czasu
loco87 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 Milutko jest teraz :] Narazie nie widze minusów zabiegu wymiany turbiny. NA + : - jedno uderzenie przy 2 tyś. (slabsze) duże uderzenie przy 3 tyś. ( dzieje sie to zawsze w tym samym momencie dzięki tej powtarzalnosci jezdzi sie duzo bezpieczniej ) - ładnie teraz gwizfda - ładnie schdozi z obrotów - nowy zawór upustowy (ori) ładnie upuszcza - duzo lepiej oddaje moc - bardziej agresywnie - szybciej schodzi z obrotów (nie wiem dlaczego ale tak jest) Pozatym wyczyściłem wkoncu komore śilnika Teraz wygląda to o niebo lepiej Na wiosne wymiana świec i takie tam duperelki. Chcialbym pwoiedziec ze firma motomaximus calkeim neizle ją zregenerowała. W nowej nie było żadnego luzu. 2 lata gwar. bez limitu km. Mam nadzieje ze predzej firma z rynku nie zniknie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się