Maćko22 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Na początku chciałbym się przywitać więc siema jestem na forum nowy i czas sie pchwalić ! Audi A4 B5 1.9TDI AFN 110km Seria. Rok prod 1999. Przebieg 430tys Kod lakieru LY9B <3 Zacznę od tego co w aucie zmieniłem: Zawieszenie Gwint MTS Technik skręcone tak aby dało się jeździć Obszyta Kiera. Lampy Xenon Oryginał + Czarne malowanie Program na bezpieczne 130km wydech końcowy od 1.8t Usunięty środkowy tłumik. żółty halogen Koła Lato R17 225/45 Zima R16 205/55 Podświetlanie klamek jak w A6 Dystans. PLANY Czarny sufit Kubełki Pół skóra. Większy icek Pełny fis. Tyle na lato mam nadzieję że wszystko uda się zrealizować! Edytowane 29 Marca 2017 przez Maćko22
SwogONE Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ładna ale moim zdaniem na clear lampach wyglądała lepiej
Maćko22 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 11 minut temu, SwogONE napisał: Ładna ale moim zdaniem na clear lampach wyglądała lepiej Tylko na zdjęciach Auto ciemne,moim zdaniem nie pasowały takie jasne,zbyt się wyróżniały
SwogONE Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 No i właśnie na czarnym to fajnie wygląda jak mija sie to robi robotę moim zdaniem. Do tego bix i jest miodzio
Maćko22 Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Bix na pewno wpadnie odbłyśniki powoli kończą swój żywot
wesz82 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Aj jak ja kocham te awanty. Po kij Ci fmic skoro do tego co masz teraz satapu on styknie???. Jest ladny czarnuch i dobra baza do modzenia. Szerokosci. Zawartość dodana 3 minutes later Nie masz czasem lakieru lz9w???. I to juz raczej avg a nie afn????
Maćko22 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) 13 godzin temu, wesz82 napisał: Aj jak ja kocham te awanty. Po kij Ci fmic skoro do tego co masz teraz satapu on styknie???. Jest ladny czarnuch i dobra baza do modzenia. Szerokosci. Zawartość dodana 3 minutes later Nie masz czasem lakieru lz9w???. I to juz raczej avg a nie afn???? fmic pod dalsze mody mechaniczne Lakier na 100% LY9b czarna smoła bez żadnych metalików itp najładniejszy wg mnie Stary dobry AFN Wiem co mam pod maską Dzięki wielkie za kom ! pozdro ! Edytowane 30 Marca 2017 przez Maćko22
Maćko22 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 15 minut temu, wesz82 napisał: A poka wlepe w bagu Proszę
wesz82 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Widzisz a ja myslalem ze kazde 110kuni w budzie polifta to juz avg. Zegarek w liczniku jaki masz?? Program poszedl przez kabel czy przez kosci???
Maćko22 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) 35 minut temu, wesz82 napisał: Widzisz a ja myslalem ze kazde 110kuni w budzie polifta to juz avg. Zegarek w liczniku jaki masz?? Program poszedl przez kabel czy przez kosci??? zegarek w liczniku jeszcze normalny analogowy ale inny niż w przed lifcie. Program przez kabel z tego co mi wiadomo, z tego co wiem to sterownik już jest nowszy niż np w gulfie 3 afn. ty pewnie zegar masz już z białym podświetlaniem... Edytowane 30 Marca 2017 przez Maćko22
wesz82 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Do polowy bialy heh Juz mam zegar cyfrowy. Co do mocy co planujesz dosadnie???
Maćko22 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 20 minut temu, wesz82 napisał: Do polowy bialy heh Juz mam zegar cyfrowy. Co do mocy co planujesz dosadnie??? Na pewno większy icek, trubo od AWX ewentualnie hybryda wtryski 216/albo 230 zobaczymy na ile pompa pozwoli i chciałbym obić tarcze sprzęgła kevlarem celował bym w 160-170km
pako1612 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Powiedz mi kolego czym malowałeś środki lamp?
Maćko22 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 4 minuty temu, pako1612 napisał: Powiedz mi kolego czym malowałeś środki lamp? Spray do wysokich temperatur z motipu, czarny mat, można użyć spraya do malowania zacisków.
wesz82 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 28 minut temu, Maćko22 napisał: Na pewno większy icek, trubo od AWX ewentualnie hybryda wtryski 216/albo 230 zobaczymy na ile pompa pozwoli i chciałbym obić tarcze sprzęgła kevlarem celował bym w 160-170km Taki standardzik dla tego silnika. 230 sobie daruj jak nie dasz 11 pompy to nie m sensu moim zdaniem. Turbo awx piekny dol i nawet nie poczujesz roznicy w przejsciu z tego co masz. A hybryda jak dobrze zrobiona to czemu nie. Jak moge cos doradzic to szukaj pompy 11 i od niej zacznij bo zawsze jest zapas paliwa na zas a nm bez niej slabego wyciagniesz....
Maćko22 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 1 minutę temu, wesz82 napisał: Taki standardzik dla tego silnika. 230 sobie daruj jak nie dasz 11 pompy to nie m sensu moim zdaniem. Turbo awx piekny dol i nawet nie poczujesz roznicy w przejsciu z tego co masz. A hybryda jak dobrze zrobiona to czemu nie. Jak moge cos doradzic to szukaj pompy 11 i od niej zacznij bo zawsze jest zapas paliwa na zas a nm bez niej slabego wyciagniesz.... właśnie tak myślałem że do 230 trzeba będzie zmieniać pompe... zrobię tak jak mówisz powoli zacznę rozglądać się za pompą i będziemy modzić dalej.
wesz82 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Szukaj dobrze bo 107j trafic zdrowa to nie jest latwo. Albo zostaje zrobic hybryde z 10 i tez jest ok. Znam wariata co lata juz pare lat na takiej hybrydzie i nie narzeka.
sebidi Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Do polowy bialy heh:decayed: Juz mam zegar cyfrowy. Co do mocy co planujesz dosadnie??? 1999 szedł Afn zegar analogowy 2000 avg komp 012 zegar cyfrowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się