Gentleman Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Czesc, od dlugie czasu boryk sie z problemem przydymiania przy niskich obrotach. Przy wysokich obrotach auto niemalze nie dymi, natomiast jesli chce gwaltowniej przyspieszyc na niskim biegu (2,3) z niskich obrotow, ponizej 2k to widze za soba chmurke dymu, szaro-czarnego. Oleju po zmianie na motula, nie ubywa. Wczesniej byl castrol. Moc jest, nie szarpie. Mam przepalona jedna lub dwie swiece, ale wyczytalem ze to nie wplywa na dymienie. Czasami na postoju wydaje mi sie ze w aucie wyczuwalne sa spaliny. Korekcje wtryskow w normie. Auto bez dpfa i bez kata. Chlodniczka szczelna. Gdzie szukac? Od czego zaczac?
SotoM Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 egr jest na off?? jesli nie to go zaslep - jakie mamy wartosci w 004..??
Gentleman Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 Erg jest na pokładzie i ja chodzie. Po analizie logow wyglada na sprawny.
piotrsob1 Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) 16 godzin temu, Gentleman napisał: Od czego zaczac? Założyć z powrotem DPF-a i będzie po problemie Z niskich obrotów pod dużym obciążeniem praktycznie każdy diesel bez cegiełki filtrującej bąka puści . Szczególnie jak się ktoś dotykał do programu i zapodał kosmicznego niuta w tym zakresie obrotów Jak nie chcesz wracać do DPF-a a irytuje Cię czarna chmurka z tyłu , to po prostu nie obciążaj mocno silnika poniżej 2k RPM i nie powinien dymić ( oczywiście jeżeli jest w dobrym stanie technicznym ) Edytowane 31 Marca 2017 przez piotrsob1
Gentleman Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Opublikowano 31 Marca 2017 Czemu z tymi BRD ciagle problemy. A mozna bylo kupic auto w benzynie...ehh
Karasik2 Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 8 minut temu, Gentleman napisał: Czemu z tymi BRD ciagle problemy. A mozna bylo kupic auto w benzynie...ehh nie można wszystkich BRD wrzucać do jednego wora ja na swoją BRD nie narzekam DIESEL MUSI DYMIĆ
piotrsob1 Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 5 godzin temu, Karasik2 napisał: nie można wszystkich BRD wrzucać do jednego wora ja na swoją BRD nie narzekam DIESEL MUSI DYMIĆ Zgadzam się , bez DPF-a praktycznie każdy przechodzony diesel w takich okolicznościach musi zadymić Żeby nie dymił to najprościej i najtaniej będzie chyba wrócić do nieszczęsnej cegiełki
Gentleman Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Przy takim zadymieniu jakie wystepuje obecnie to mam wrazenie ze ciegielka by dlugo nie pociagnela. Byc moze w mapach jest cos za bardzo przekombinowane. Musze z tym zyc... Aczkolwiek wstyd troche jak audi b7 dymi bardziej niz stara 80ka.
SotoM Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 jesli nie masz DPfu i masz podniesiona moc no to słabo zeby nie podkapcał przy nakrecaniu sie....
piotrsob1 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, SotoM napisał: jesli nie masz DPfu i masz podniesiona moc no to słabo zeby nie podkapcał przy nakrecaniu sie.... Już chyba pisałem, szczególnie jak ktoś pojechał po bandzie z momentem obrotowym poniżej 2k RPM... Silniki z DPF-em miały specjalnie ograniczonego niuta w tym zakresie obrotów właśnie dla tego że dyży powoduje dymienie i by nie było problemów z cegiełką
Gentleman Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Byc moze, ale teraz zeby to ogarnac to nalezalo by wgrac czysty soft i go ponownie modyfikowac. Koszty od 1k w gore. Nie ide w to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się