Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sonda lambda A4 B6 1.8t 150km quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio na vagu pokazało błąd sondy lambda. Mechanik zalecił wymianę na nową.

Aczkolwiek mam wątpliwości co do polecanej przez niego sondy.

Jego sonda, która kazał mi kupić: http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-a6-tt-1-8-t-2-0-bosch-0258007353-i6739130529.html?reco_id=89f82cdb-193a-11e7-8437-6c3be5bb21e8&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product

U niego koszt sondy 500zł bez robocizny..

A z tego co udało mi się wyszukać do mojego audi wystarczy sonda: https://eautosklep.com.pl/sonda-lambda-bosch/0+258+986+615,30,0258986615,a.aspx

Czy możecie mi doradzić,którą sondę kupić?

Chciałbym zakupić na własną rękę bo mechanicy za dużo się cenia za części :D

Opublikowano

Sonda którą znalazłeś ma 4 przewody i występuje za katalizatorem i jest tańsza, a Ty potrzebujesz 5 przewodowej - przed katalizatorem, regulacyjnej. :-)


Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Okej,ale w opisie na aukcji nie jest napisane,że pasuje do a4 b6 1.8t quattro. Więc czy aby na pewno ta sonda będzie pasować do mojego modelu?

Opublikowano

Będzie OK

Opublikowano

Błąd sondy nie oznacza tego że jest ona do wymiany. Mogła byc nie prawidlowa mieszanka spowodowana innym problemem dlatego wywalil błąd. 

Co to za błąd w ogóle był?

Opublikowano

Był błąd ubogiej mieszanki i przepalenia czegoś (nie pamiętam dokladnie czego) i została postawiona diagnoza,że sonda do wymiany. 

Opublikowano

Kody błędów oraz logi dynamiczne zapodaj.  Z przepalenia "czegoś" nic nie wywnioskujemy..

Opublikowano

Witam. mam podobny problem. Błedy z aplikacji torque p030 - HO2S Heater Control Circuit (bank 1 sensor 1) i p0135 - 02 sensor heater circuit (bank 1 sensor 1). sonda do wymiany czy raczej cos innego?

Opublikowano (edytowane)

Ja borykam się z takim problemem że wyskakuje mi check z powodu błędu 17511 P1103-008 obwód grzejny, moc za mala. Sprawdziłem opór sondy i wychodzi właściwy, na ciepłym silniku 3.8 ohm oraz 101 ohm. Jest tylko jedno ale ponieważ sprawdziłem napięcie zasilania sondy chyba na środkowych pinach z białym i szarym przewodem i wychodzi mi coś dziwnego. Przy podłączonej wtyczce na odpalonym silniku napięcie skacze po bardzo różnych wartościach z przedziału 3-13V, po rozpięciu wtyczki również na pracującym silniku od strony wiązki na tych samych pinach napięcie skacze w przedziale 10-13.5V. przy czym napięcie na Aku wynosi 13.5V-wiem mało i pewnie alternator się kończy. Wyczytałem na forum, że napięcie ma być takie jak na Aku i nic nie było o skokach. Słyszałem też gdzieś, że cuda ze wskazaniami sondy może powodować układ SAI, który u mnie nie działa-spalony silnik.  

Proszę o podpowiedź gdzie szukać ewentualnej przyczyny i jak to jest z tym napięciem na sondzie.

Edytowane przez Krzysiek2808

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...