kowal88 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam tak jak w temacie , dziś odpaliłem wycieraczki pod czas jazdy, pstryknąłęm w dół by raz przelecieć , a one nie chciał skoczyć wycierać chodziły wolnooooo i długo , poleciałem pstrykami w w górę , chodziły dalej wolno, i zatrzymywały się w połowie szyby....w ogóle nie funkcjonowały według pstryczków:) pewnie jakiś mechanizm poszedł się je....ać ale może ktoś podpowie co powinienem zrobić , a jeśli mogę to ogarnąć sam to za wskazówki z góry dziękuję
xsebo1 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Wyjmij zapieczony mechanizm wycieraczek, nie wal młotkiem bo pęknie. Zapieczoną tuleje w ropie namoczyć lub wd40. Dopasuj gumowe oringi i przesmaruj Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
matisstz Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 sprawdź mechanizm wycieraczek lubią się łamać ... potem objawami może być spowolnienie albo zatrzymywanie się w połowie szyby
kowal88 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 jedno pytanie gdzie się znajduje ten mechanizm??
xsebo1 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Obok akumulatora przed przednią szybą. Od sworzni ramion wycieraczek się zaczyna, ściągacz potrzebny jak ramiona długo siedzą. Zapieczone tuleje to standard Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
7maxx Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 miałem podobny problem i też zabierałem się za demontaż ramion - oczywiście nie doczytałem i nie miałem ściągacza - z tego względu stwierdziłem, że przynajmniej przygotuję sobie temat pod przyszłą walkę i po kilka razy psikałem WD w te tuleje aby trochę odpuściło, co jakiś czas uruchomiłem mechanizm; efekt taki, że nie musiałem ściągać już ramion i wycieraczki chodzą dobrze i nie stają w połowie szyby - oczywiście ściągacz kupiłem i raczej nie obejdzie się bez akcji ściągania, ale na razie działa tak już ponad pół roku
przemek2410 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 ja miałem przygodę z tym mechanizmem, wyciągnąłem i urwałem go przy wybijaniu trzpienia, kupiłem zamiennik nowy w portalu aukcyjnym, bo zamontowaniu silnik uderzał o karoserie, wyjmowałem go jakies 6 razy, ustawiałem i nic, okazało sie ze był wadliwy, a dokładnie źle wyprofilowana rurka przez co silnik wycieraczek był za wysoko i uderzał, kupiłem w sklepie stacjonarnym zamiennik za 30 zł droższy niz w internecie i po załozeniu smiga az miło. Mój mechanik jak mu o tym powiedziałem to mowi ze naprawiłby mi to za 30 zł( nasmarował oryginał i wybił z trzepienia, i oczywiscie wyciągnał i założył spowrotem). Opisuję moją historię ponieważ uważam że z niektórymi usterkami lepiej jechać do mechanika bo można stracić dużo więcej czasu i pieniedzy jak sie nie ma pojęcia o naprawie....
Andrzej36 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Dołączę się do tematu dziś i moje wycieraczki bardzo wolno pojechały do góry i wracając zatrzymały się w połowie musiałem się zatrzymać i ręką je pchać na dół ?. Jutro z rana zabieram się za wyciąganie mechanizmu i jak w temacie czyszczenie i smarowanie . Mam nadzieję że silniczek jeszcze zyje....
Andrzej36 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Kapa silnik padł najprawdopodobniej przez zatarte tuleje .... I mam pytanko czy cały mechanizm z silniczkiem z b7 podejdzie do b6?? Mam na miejscu szrot i gościu ma ale do b7 .
Andrzej36 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 I może głupie pytanie wersja europejska musi być z angola jest inny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się