Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmieniające się kąty w grupie 93


spectrum89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, dlaczego pojawiają się takie zmiany w ustawieniach kątów w grupie 93?

Poniżej zamieszczam fotki. Pierwsza jest zrobiona kilka dni temu, trzy kolejne dzisiaj. Nie ukrywam, że chwilkę mu przygazowałem też.. ale czy to normalne zjawisko z takimi ustawieniami?

Co do ustawień to wyprzedzę pytania, Audi było w Sulejówku już 2 razy.

IMG_2148.JPG

IMG_2178.JPG

IMG_2179.JPG

IMG_2181.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łooo panie coś tu jest na pewno nie halo wartość mogą się zmienić +/- 1 stopień no może góra 2 ale nie tyle co u ciebie. ja po roku sprawdziłem i tylko jedna wartość zmieniła się o 1 stopień 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po zmianie wariatorow na inne i olej na 5w50. Wcześniej na regenerowanych wartości zmieniały się nieznacznie, choć wariatory były podobno sztywne.. ale wartości były lepsze. Mam gdzieś nawet zdjęcie. To takim razie reklamacja? Czy zmienić mechanika?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm chłopaki niby znają się na robocie choć ja tam u nich nigdy nie byłem. Mam cudotwórce w Olsztynie:decayed:

spróbuj może reklamacji że coś jest nie tak zobaczymy może się poczują 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruville. Wariatory jedne regenerowane ale teraz założyli mi używane które nabyłem w międzyczasie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie. Wydałem już prawie 10 koła na to auto przez ten silnik i zbieram się dalej, żeby podjąć próby, choć mi się za bardzo nie uśmiecha topić dalej kasę bez efektu. Tak czy inaczej odstawię do mechanika by zrobił to i owo i sprawdził elektrykę, czy to przez nią błędow nie wywala od położenia walka rozrządu a później tak czy inaczej oddam na przełożenie wariatorow na te regenerowane. Niech będzie na starych podzespołach j zobaczę jak się będzie wtedy zachowywał, bo wcześniej trzymał dobrze kąty.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co problem nie leży w elektryce. Istnieje prawdopodobieństwo ze ciśnienie oleju jest zbyt niskie podczas obciążenia. Auto czasami jedzie jak opętanie a jak dostanie po zaworach to troszkę się zamuli aż chwilkę odpocznie. Będę walczył dalej. Spróbujemy podnieść mu ciśnienie oleju.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_2744.JPGIMG_2746.JPG

Edytowane przez spectrum89
Zostawiłem istotne elemementy, bez danych nadmiarowych. Nie ma potrzeby też zaśmiecać forum dużą ilością powielających się zdjęć.
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Takie mam dalej rozbieżności. Co robić?
Chciałem wymienić wariatory na te regenerowane ale znowu mi krzyknęli 8 stow za wszystko. Już mam dość wrzucacnia kasy bez efektu. Mechanicy mieli usunąć błąd a przemienili te wariatory i efekty na załączonych zdjęciach. Błędy nadal te same. Wydać 3000 za naprawę która zamiast poprawić to pogarsza sprawę sprawia ze gotuje się we mnie krew. Jakieś porady?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz ciśnienie oleju na rozgrzanym?

Pisałeś coś o jego podniesieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno książkowe. Tak powiedział mechanik. Ale mogę jechać sprawdzić jeszcze do jakiegoś mechanika.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem masz tylko z 3 polem więc to  tu jest wina. Ogólnie wartość mogą się ciut zmieniać w każdej grupie ale +/- 1 stopień tak jak to jest w okienku 1 i tu bym się wcale tym nie martwił. Test wariatorów przechodzi pozytywnie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolego kruk 89 w jaki sposób zrobić test wariatorów ? bo z chęcią u siebie bym zrobił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj ten temat tu jest opisane jak zrobić taki test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG_2857.JPG

Oto przebieg testu podczas jazdy. Wyglada na to ze mam problem z fazatorami, ale w takim razie to samo działo się z pierwszymi, które były regenerowane..
A może hyc przyczyna zły olej?
Mam teraz Valvoline 5w50 VR1 Racing.
Już mam trochę dość tego auta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej mam taki sam jak ty i nic mi się nie dzieje.  test nie wiem jaki jest wiarodajny podczas jazdy ale raczej nie ma to znaczenia czy na postoju czy podczas jazdy.  Jak miałem uszkodzony wylotowy to nie pamiętam dokładnie ale chyba tylko na jednym banku wyrzucało mi błąd. Hmm z tego co kojarzę to tak jak  byś miał problem z wylotowymi bo 96 to chyba wylotowe.  A na poprzednich wariatorach było tak samo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie poprzednie wariatory trzymały kąty (w okolicach 1, 2) ale bład faz rozrządu na wylotowym był tak samo.. :/ Boje się, że wpadne w koszty, a gaz chciałem w poniedziałek zamontować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...