Kruk_89 Opublikowano 21 Lipca 2017 Opublikowano 21 Lipca 2017 ty ale dla jasność w jakich okolicznościach zmieniają się te kąty? Np po zmianie rozrządu i wariatorów miałeś ustawiony na powiedzmy 2;2;2;2 a po miesiącu zrobiło ci się 2;2;10;3 ??? a wałki całe sprawne ktoś sprawdzał i ewentualnie sitka nie zapchane od syfu ?
spectrum89 Opublikowano 22 Lipca 2017 Autor Opublikowano 22 Lipca 2017 Kąty zaczęły się tak zmieniać po wymianie kół z regenerowanych na używane zakupione w necie. Na wcześniejszych było powiedzmy 1,0,1,2 itp, ale nigdy nie przeskoczyły o więcej niz stopień. Nieosiągnięte fazy rozrządu miałem i na tamtych regenerowanych i na obecnych. Sitka podobno wyczyszczone. Te kąty przestawiły się niemalże od razy, a po miesiacu jeszcze mocniej, jak widać na obrazkach. Chciałem zmienić znowu na te od zakupu auta, które regenerowałem, ale chłopaki z Sulejówka znowu mi krzyknęli kilka stówek za rozbieranie, mimo, że oddali mi z takim problemem zmieniając te wariatory... uznali, ze te regenerowane mają mały luz i w dodatku pasek jest jakby luźniejszy na nich.. co do wałków to nie wiem czy ktoś to ogarnął...
djjary Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 hmmm grubszy temat kolego tez drąże w temacie bo na jednym wariatorze mam duży odchył w porównaniu z ustawieniem po remoncie a gdzie renegerowałeś wariatory? może miałeś kontakt z waskijem z forum co on na to?
spectrum89 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 Te regenerowane nie są obecnie założone, ale na nich było lepiej. Kolega waskivw mówi, ze problem może leżeć głębiej, walki, głowica a za tym spore koszty..Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się