Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zasięg na rezerwie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam mały problem z moim audi..

Zawsze zalewam bak pod korek (nie aż odbije pistolet, tylko pod sam korek), teoretycznie powinno wejść ok 63l paliwa (wg. danych pojazdu bak 62l). Gdy zapala się lampka rezerwy, i wskazówka praktycznie leży i kwiczy na samym dole, do tego stopnia, że lampka z rezerwy zaczyna mrugać i co chwila się zapalać (tak, że cały czas piszczy), zajeżdżam na stację, tankuje od nowa po sam korek i wchodzi 50l paliwa. Tak za każdym razem, ja rozkładam ręce i już mi brak sił. Czy w tym modelu faktycznie rezerwa jest na 200 km? Raz przy tankowaniu miałem 15l w baku a wskazówka tak samo leżała, a raz miałem 10l w baku po przejechaniu 100 km od zapalenia się lampki. Brat ma taki sam model co ja, na autostradzie raz na rezerwie przejechał 180 km, zatankował ful i też zostało mu jakieś 2~3l paliwa.

Opublikowano

moze masz cos z plywakiem mi rzadko sie zdarza ale potrafie wlac do 55 litrow raz wlalem 58 ale staram sie do tego nie dopuszczac

Opublikowano

rezerwa to około 8 litrów

Opublikowano

Zrób test wyjść zegarów, jak zegary sprawne to musisz zajrzeć do pływaka.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Właśnie w tym problem, przy teście zegarów wskazówki skaczą o pół cm w górę i opadają, tak co sekunde..

Opublikowano

Przypuszczam uszkodzone silniczki.
Najlepiej podłącz vaga i sprawdź oporność rezystora pływaka czy podaje stałą wartość.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Silniczki właśnie chcę w nim wymienić, ale ciężko znaleźć na szrocie te auta, a całego licznika mi sie nie opłaca kupować, chyba że wymienić już na taki z całym fisem, bo tak to szkoda zachodu i pieniędzy.. W przyszłym miesiącu będe oddawał samochód do elektryka samochodowego żeby wgrać nową pamięć od sterownika airbaga, to wspomne mu o tym pływaku.

Opublikowano

Ja mam przedliftowy licznik z fisem (analogowy zegarek z kreskami), kupiłem tu na forum licznik przedliftowy bez fisa za 40 złociszczy.
Wszystkie silniczkii pasują, nawet są zamienne ze sobą bo mają te same numery, czyli obrotomierza z silniczkiem prędkości, a temperatury z silniczkiem poziomu paliwa.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Wiem, że da rade to zamienić, ale kwestia tego, że jak nie uda mi się znaleźć działającego silniczka z zegara, to postaram się ogarnąć ten z całym fisem, dokładnie taki :

ce955a2824c92c1a.jpg

Opublikowano

Na pewno wyjdzie Ci to na plus. Podłączenie nie jest takie trudne na jakie wygląda:)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A jak wygląda sprawa z programowaniem licznika? Bo nie orientuje się w tym w ogóle..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...