Audik cjca Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Witam Panowie, miałem problem z szarpaniem silnika na zimno przy ok.2000 obr/min przez ok.2-3 min.Szukałem problemu i okazało się że jest uszkodzony EGR. Zamówiłem nówkę,zleciłem wymianę i procedurę adaptacji i ...dalej jest tak samo..Jedyne co przychodzi mi na myśl to może mechanik źle przeprowadził procedurę adaptacji(mówił,że pierwszy raz to robi),chociaż na własne oczy widziałem,że zakończyła się ona prawidłowo.Czy ktoś wie co może być przyczyną?? Z góry dziękuję za wszelką pomoc Krzysiek
Audik cjca Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Właśnie chodzi o to,że wtryski są ok.A EGR faktycznie był uszkodzony mechanicznie. Nie chodziło jedno ustrojstwo..
Audik cjca Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Tak naprawdę to nie wiem ale wiele razy podłączałem komputer i błędów w związku z wtryskami nigdy nie było..Wracając do tematu zauważyłem,że jak kilka razy podgrzeję świece przed uruchomieniem problem jest jakby mniejszy.Ciekawe jest też to,że problem występuje tylko przy pierwszym uruchomieniu danego dnia.Później nawet po wielogodzinnym postoju wszystko jest ok. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez Audik cjca
mosiek2206 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Może właśnie sprawdź świece czasem jest tak że wypali się tylko część i świeca grzeje ale nie tak jak powinna.
lukas309 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Od kiedy w B8 robi sie adaptacje egr???? Przepustnicy tez sie nie adaptuje w tym silniku
audikrk_ Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Robi się. Przecież masz odpowiednią procedure w vcdsie
Audik cjca Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 A mógłby ktoś opisać jak taką procedurę się wykonuje?
edraven Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 wchodzisz w silnik, później adaptacje i tam jedną z procedur jest adaptacja EGR. Postepujesz zgodnie z opisanymi krokami.
edraven Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 ale jak dla mnie to rozwiązałeś jeden z problemów. Skoro adaptacja zakończyła się pomyslnie to raczej to bym odpuścił. Kiedy miałeś filtr paliwa zmieniany ? Wtryski na korekcjach nawet jeżeli wyglądają OK to nie muszą być zdrowe. zalej mu profilaktycznie diesel Spulung z Liqui molly.
Audik cjca Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) 52 minuty temu, edraven napisał: 55 minut temu, edraven napisał: wchodzisz w silnik, później adaptacje i tam jedną z procedur jest adaptacja EGR. Postepujesz zgodnie z opisanymi krokami. Ok.A silnik musi chodzić czy na zgaszonym? Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez Audik cjca
Audik cjca Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 4 minuty temu, edraven napisał: ale jak dla mnie to rozwiązałeś jeden z problemów. Skoro adaptacja zakończyła się pomyslnie to raczej to bym odpuścił. Kiedy miałeś filtr paliwa zmieniany ? Wtryski na korekcjach nawet jeżeli wyglądają OK to nie muszą być zdrowe. zalej mu profilaktycznie diesel Spulung z Liqui molly. Filtr zmieniałem w styczniu po zakupie.
edraven Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Sprawdź korekcje wtryskiwaczy. Błędy od wtryskiwaczy długo nie zobaczysz nawet jak ewidentnie któryś będzie kulał. A zanim mechanik zmienił EGR byly inne błędy?
Audik cjca Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2017 5 godzin temu, edraven napisał: Sprawdź korekcje wtryskiwaczy. Błędy od wtryskiwaczy długo nie zobaczysz nawet jak ewidentnie któryś będzie kulał. A zanim mechanik zmienił EGR byly inne błędy? Tak,były jeszcze błędy pakietu komfortu,ale myślę,że to nie w temacie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się