Linger Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, Silnik AJM. Jak jeżdżę w mieście to nic się nie dzieje, zaś jak wyskoczę na jakąś ekspresówkę to auto przełącza się w tryb awaryjny. Więc przy około 120/h traci moc. Zrobiłem 011 vag, poniżej filmik. Grucha działa sprawnie. Jakiś pomysł co z tym zrobić ? Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Linger
OLIVER Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Kolego ..z tego filmiku wynika ze sztanga Ci pracuje ale obrotu biegu jałowego o ile dobrze zobaczyłem ponad 1400 to coś nie normalnego Silnik był nagrzany do minimum 80*C ? Najlepiej zrobić komplet logów i zamieścić je w odpowiednim dziale i koledzy wypowiedzą się co do motorowni A Tak na początek wężyki podcisnienia są wszystkie ok?
Linger Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) To co na filmiku było sprawdzane na zimnym silniku,a te obroty się podniosły jak włączyłem vaga, normalnie mam niższe ;P. Mówiąc o wężykach podciśnienia masz na myśli to co w linku wstawiam ? I czy jest jakiś konkretny sposób na sprawdzenie tych wężyków czy mam to zrobić wizualnie ? http://majsterek-debesciak.pl/showthread.php?tid=23 Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Linger
Marek24 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Popatrz czy któryś ci się nie zsunął lub nie jest pęknięty na początek
maciucha512 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Zrób komplet logów i umieść w odpowiednim dziale. Na forum jest opis jak zrobić zrobić logi krok po kroku. W BS są podwyższone obroty - to jest ok. Możesz posprawdzać wizualnie czy wszystko jest jak powinno, ale podstawą są logi. 3 godziny temu, Linger napisał: Jak jeżdżę w mieście to nic się nie dzieje, zaś jak wyskoczę na jakąś ekspresówkę to auto przełącza się w tryb awaryjny. Krótkie odcinki po mieście, często nie dogrzany, korki, na S-kę rzadko i krótki odcinek? Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez maciucha512
Linger Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Zazwyczaj się tak dzieje jak lecę w jakąś dłuższą trasę i mogę sobie pozwolić na prędkość i wyższe obroty. A jak się zatrzymam i uruchomię go ponownie to znów jest okej. Przejrzałem te wężyki, jeden był nieudolnie zamocowany tak jak na zdjęciu, ale nie wydaje mi się żeby to było to, gdyż siedział dosyć mocno. Okej zrobię logi i jak się uda to wstawię. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Linger
Linger Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Już zrobiłem logi i przesłałem, niestety nie udało się zrobić pełnych logów tzn. do 4000 obr/min, ponieważ za każdym razem przy około 3500 obr/min auto traciło moc i nie dało się osiągnąć żądanych obrotów. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Linger
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się