ffi Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 tak jak w temacie dzisiaj od 0 do 200km na prostej: moja 2.0tfsi a4 b8 264km quattro automat sedan vs 4.2 s6 c5 avant. Wygrywa 2.0 i to z mega przewagą. Przed chipem 2.0 nie miała szans. Moje pytanie: Czy jest możliwe żebym tak ostro łykał starą s6 tylko dlatego, że moja 2.0t jest po chipie, jeśli s6 ma wiele więcej koni? Czy to niemożliwe żeby mniej koni było szybsze i może s6 ma coś zj*bane? Z góry dzięki za odpowiedź. pozdro v!
komoornik Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 To S6 w automacie? Jak najbardziej możliwe. Spora szansa, że ma ubytki mocy, wolny automat, lekko ze 100kg więcej.
ffi Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 7 minut temu, komoornik napisał: To S6 w automacie? Jak najbardziej możliwe. Spora szansa, że ma ubytki mocy, wolny automat, lekko ze 100kg więcej. automat wolnossak chyba z 2003/4 roku. Dzięki za info. Byłem w szoku, ale jednak jak od startu uciekasz znacznie od s to tak miło człowiekowi się robi w środku przewaga była ogromna 0 szans (przed chipem natomiast ja nie mogłem go dogonić) wesołych!
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Nie tylko moc ma znaczenie,waga auta ma też duze znaczenie.
.Pablo. Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 3 minuty temu, firefighter79 napisał: Nie tylko moc ma znaczenie,waga auta ma też duze znaczenie. Dokładnie, najważniejszy jest stosunek mocy do masy. Co z tego ze różnica w koniach znaczna jak a4 lżejsze.
Banan Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 S6 C5 to nie 100 kg woęcej a dużo więcej , z tego co pamiętam nawet 2100-2200 kg potrafi ważyć ( tak wyszło jak ktoś zważył )
roman_tyk Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 seria 2.0 224ps bylem 2 dlugosci za s4 2.7bit 300ps (30-170). Mysle ze jak porobie b8 to lykne spokojnie taka eske
ffi Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 33 minuty temu, roman_tyk napisał: seria 2.0 224ps bylem 2 dlugosci za s4 2.7bit 300ps (30-170). Mysle ze jak porobie b8 to lykne spokojnie taka eske o widzisz : ja mam kolege s4 b5 2.7bit ale ma pomodzone w niej sporo. Też musze sie sprobować
ffi Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 12 godzin temu, roman_tyk napisał: seria 2.0 224ps bylem 2 dlugosci za s4 2.7bit 300ps (30-170). Mysle ze jak porobie b8 to lykne spokojnie taka eske Dzisiaj leciałem z 2.7bit po modach na 350koni i w tym skrzynia manual jakaś nieseryjna. Jeśli chodzi od zera no to jednak różnica jest jak koleżka wystrzelił z obrotów to 2 długości na dzień dobry do przodu wysunął i taki odstęp trzymaliśmy do 200km/h. Później start już z jazdy (z 40km/h z 60km/h) i centralnie jak wystartowaliśmy to już od początku do końca trzymaliśmy się obok siebie równiutko. Jestem zadowolony chociaż smutno mi, że mam automat i od zera jest ciężko z takim potężnym manualem. Wystrzelił jak Filip z konopii hehe pozdrawiam
zabiello Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 17.04.2017 o 22:32, ffi napisał: Jestem zadowolony chociaż smutno mi, że mam automat Przesadzasz, ja bym teraz wołał automat niż manual. Jeździłem samochodem z ZF6HP tylko że w e91 325xi (motor 3-litry, ten poliftowy) i mi odpowiadało takie połączenie. Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez zabiello
ffi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 35 minut temu, zabiello napisał: Przesadzasz, ja bym teraz wołał automat niż manual. Jeździłem samochodem z ZF6HP tylko że w e91 325xi (motor 3-litry, ten poliftowy) i mi odpowiadało takie połączenie. Może tak to zabrzmiało faktycznie jak bym przesadzał bo jak dla mnie automat to jest bajka- jeśli chodzi o jazde szybką/wolną w trasie/po mieście podczas ścigania się z jakiejś prędkości, ale fakt faktem jeśli chodzi o sam start to chyba tylko launch control może pomóc.. Prawda jest taka, że z tym 2,7bit lecimy równo np od 40km/h start albo od podobnych prędkości, lecz biorąc pod uwage start z miejsca to mój start z automatu, a jego start ze sprzęgła to jest różnica ogromna. tak na marginesie e91 325xi to coupe czy sedan?
zabiello Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Touring, czyli kombi. Trzy litrowa rzędowa szóstka to chyba najlepsze co jest w bmw, silnik świetny, ten dźwięk... ale sam samochód w porównaniu do a4 B8 jest mniejszy, ciaśniejszy, gorzej wytłumiony. Jak dla mnie ideałem był by samochód z takim silnikiem i budą a4 B8.
ffi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Teraz, zabiello napisał: Touring, czyli kombi. Trzy litrowa rzędowa szóstka to chyba najlepsze co jest w bmw, silnik świetny, ten dźwięk... ale sam samochód w porównaniu do a4 B8 jest mniejszy, ciaśniejszy, gorzej wytłumiony. Jak dla mnie ideałem był by samochód z takim silnikiem i budą a4 B8. hehe no są w takich budach ładne silniki 3.0tfsi mi się podobaja takie bmw ale w coupe (e92 chyba? ) No ale wracając do tematu to bez launch control cięzko ruszyć tak jak z manuala(mam na myśli porządny start, nie normalny) inna opcja to jak zrobie ic i pare rzeczy plus poprawa programu to taki strzał manuala jest wtedy do dogonienia pozdro
zabiello Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 26 minut temu, ffi napisał: 3.0tfsi To jest v6 a ja pisałem o R6 a to już różnica (tak samo jeśli chodzi o dźwięk W12 czy 2.3 R5 ze starszych audi, tego nie można porównać do żadnego innego silnika), wracając do tematu to startu i tak nie zrobisz (bez launch control) tak jak jest w manualu, na filmiku widziałem że wkręca Ci się do 3 tys obrotów jak trzymasz na hamulcu, a w manualu można ruszyć z wyższych obrotów, a sam wiesz że te silniki ciągną najlepiej od wyższych obrotów. Mimo wszystko zamienił bym manual na automat, nawet na tiptronic.
ffi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 42 minuty temu, zabiello napisał: To jest v6 a ja pisałem o R6 a to już różnica (tak samo jeśli chodzi o dźwięk W12 czy 2.3 R5 ze starszych audi, tego nie można porównać do żadnego innego silnika), wracając do tematu to startu i tak nie zrobisz (bez launch control) tak jak jest w manualu, na filmiku widziałem że wkręca Ci się do 3 tys obrotów jak trzymasz na hamulcu, a w manualu można ruszyć z wyższych obrotów, a sam wiesz że te silniki ciągną najlepiej od wyższych obrotów. Mimo wszystko zamienił bym manual na automat, nawet na tiptronic. Co to w12? Bo scigalem się ostatnio z takim dużym chyba a8? I miał oznaczenie w12 z tyłu. I co to r6? A z obrotami jest tak jak mowisz od 3tys dopiero jest moc konkretna. tip jest spoko mam zf6hp28 i nie narzekam dużo osób uważa, że to jest bardzo wytrzymała skrzynia .
zabiello Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) /przeglądarka zgłupiała/ Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez zabiello
zabiello Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 47 minut temu, ffi napisał: I miał oznaczenie w12 z tyłu Czyli tył tylko oglądałeś? Jeśli a8 z W12 to 6.0;] Chodzi o układ silnika W12 to w takim dużym uproszczeniu układ na wzór dwie v6 obok siebie, 12 cylindrów (czyli cztery rzędy po 3 cylindry), a R6 to rzędowe 6 cylindrów, tak jak w 2.0 tfsi jest R4 czyli 4 cylindry w rzędzie. Jeśli chodzi o wyważenie/wibracje to R6 i R4/V6 kolokwialnie pisząc są to dwa różne końce kija, dopuki się nie przejedziesz samochodami z takimi silnikami nie będziesz wiedział na czym polega różnica w odczuwaniu. ZF6HP to skrzynie biegów wręcz idiotoodporne, wolne bo wolne w działaniu i brakuje im dużo kultury pracy w porównaniu do nowych automatów ale dużo zniosą, faktem jest to że na konwerterze (w porównaniu do s-tronika ze sprzęgłem) trochę "mocy i momentu" traci.
ffi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 48 minut temu, zabiello napisał: Czyli tył tylko oglądałeś? Jeśli a8 z W12 to 6.0;] Chodzi o układ silnika W12 to w takim dużym uproszczeniu układ na wzór dwie v6 obok siebie, 12 cylindrów (czyli cztery rzędy po 3 cylindry), a R6 to rzędowe 6 cylindrów, tak jak w 2.0 tfsi jest R4 czyli 4 cylindry w rzędzie. Jeśli chodzi o wyważenie/wibracje to R6 i R4/V6 kolokwialnie pisząc są to dwa różne końce kija, dopuki się nie przejedziesz samochodami z takimi silnikami nie będziesz wiedział na czym polega różnica w odczuwaniu. ZF6HP to skrzynie biegów wręcz idiotoodporne, wolne bo wolne w działaniu i brakuje im dużo kultury pracy w porównaniu do nowych automatów ale dużo zniosą, faktem jest to że na konwerterze (w porównaniu do s-tronika ze sprzęgłem) trochę "mocy i momentu" traci. hehe dobrze, że jesteś spostrzegawczy i nie musiałem wyjaśniać jak wyglądał "wyścig". Ogólnie to było piękne auto.. jeśli chodzi o zf6hp28 to muszę przyznać, że nie są takie aż zamulone. Mi bardzo płynnie działa tip z usa z 2009 (szczególnie) w porównaniu do starszych automatów np. tipa zf5 z 2003r. Brak czucia zmiany biegów płynnie chodzi i bdb praca na trybie manualnym(wg. mnie) Szczerze to wolę tryb manualny niż s jeśli chodzi o przyspieszenie.
komoornik Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Jak brać TIPa to chociaż ten 8 biegowy.
ffi Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, komoornik napisał: Jak brać TIPa to chociaż ten 8 biegowy. przy niskich obrotach tez jest roznica? Między zf6 a zf8 ? Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez ffi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się