Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problemy z gazem po remoncie głowicy


Artur_Audi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie. Byłem zmuszony do remontu głowicy. Mechanik rozebral a potem zlozyl silnik. Po tych operacjach silnik dusi się na gazie. Byłem w miejscu, gdzie instalowali mi gaz. Gazownik powiedział, że na komputerze wszystko jest dobrze, ustawił, zaadaptował jeszcze raz. Silnik dalej sie dusi - słabo przyspiesza, wpada w wibracje przy dodawaniu gazu. Jesli ktos ma pomysl co moze powodować powyższe zachowanie się silnika, to będę wdzięczny za podzielenie się. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bede musial pomeczyc pana Gazownika :)

Bylem u Gazownika. Stwierdzil, ze z instalacja wszystko ok i trzeba szukac gdzie indziej. Mowil, zeby sprawdzic Sondę, Przepływomierz i cewkę. VAG nic nie wyrzuca. Jak sprawdzic te częśći inaczej niz przez VAG-a??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to juz wykracza poza moje umiejetnosci :) Ale moze ktos pomoże... :rolleyes:[br]Dopisany: 13 Styczeń 2009, 07:32_________________________________________________Rozmawialem z gazownikiem - zalatwi mi komputer do podmiany i zobaczymy, czy cos pomoze. Gazownik polecil mi tez sprawdzic cewke. Najlatwiej byloby podmienic i zobaczyc jak dziala na innej.

Gdzie można sprawdzic, czy cewka "dobrze działa"??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na benzynie będzie hulał jak ta lala a na gazie wyczuje każde niedomagania układu zapłonowego.Zostają tylko podmianki poszczególnych podzespołów.Ja na przykład miałem walnięte przewody zapłonowe na benzynie wszystko ok a na gazie wcale nie chciał jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie bylo sprawdzane, ale samochodzik na benzynce troche lepiej chodzi niz wczesniej.[br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 19:44_________________________________________________Rozterek ciąg dalszy. Podmiana komputera nie przyniosła oczekiwanego rezultatu, czyli poprawy. Gazownik polecił zwrócić uwagę na cewkę, ewentualne czujnik Halla. Nie chciałbym tych rzeczy wymienić, żeby się potem okazało, że to nie to było przyczyną. Jak zweryfikować poprawność działania tych części??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...