gsekulski Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Witam. Otóż pękło mi kolanko odmy wymieniem je włącznie z trójnikiem oraz zawór odpowietrzający skrzynie korbową na Toprana. Po tym zabiegu zaczeły mi się przygody z głośno pracujacym napinaczem łańcuszka na ssaniu, spadkiem mocy, większym spalaniu oraz pojawia się błąd- 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean. Taki wpływ może mieć na to ten zawór odpowietrzajacy skrzynie korbową? zamówiłem teraz oryginał nowy. Wymieniłem 2x zawór do którego idzie przewód ciśnieniowy od EGR, stary mi pękł, nowy gumowy przewód od egr do tego zaworu. Nowy przewód gumowy od zaworka N75 do kolektora ssącego. Sprawdziłem przewody pompy SAI. Nowy zawór upustowy turbo na VAICO, stray nie trzymał. Wymienione elementy odmy tzn kolanko trójnik są suche. Ktoś ma jakieś pomysły? Wszystko zaczęło się od wymiany odmy i zaworka odpowietrzajacego skrzynie korbowa raz zaworka DV.
marhew Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Sprawdz sobie szczelność i będziesz wiedział wtedy wszystko. Jeżeli gdzieś jest dziura lub któryś zawór nie trzyma to przy tej próbie na pewno to wyjdzie. Sam zawór ma bardzo proste działanie i jeżeli dmuchając w niego nie puszcza powietrza a w drugą stronę puszcza to jest dobry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się