Beksel Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Witam, mam prośbę o przeanalizowanie moich logów . Pacjentem jest A4 b6 1.9tdi AWX na liczniku 253000 (50tys u mnie ) szacuje jednak że ma trochę więcej. Rok temu wymieniana była uszczelka pod głowicą, regeneracja gniazd pompowtryskiwaczy, wymieniany wałek ze szklankami, wymieniona pompa tandemowa (luźny króciec) na pompę z wkręcanym króćcem, Obecnie jestem po wymianie świec żarowych, filtrów, oleju, regulacji pompowtysków na 180' poprawiłem styki na kostkach pompowtrysków, tarcza sprzęgła obita kevlarem, dwumasa sprawdzona (w bdb stanie), wyczyszczony dolot i egr, sztanga turbiny pracuje w pełnym zakresie Moje obecne problemy to przy odpalaniu mam wrażenie, że nie wszystkie cylindry łapią od razu, wydaje mi się że 3 łapą od razu a 1 po dosłownie dwóch obrotach i puszcza niebieski dymek dosłownie przez 10s od odpalenia i dzieje się tak tylko po dłuższym postoju powyżej 12godz generalnie auto odpala zawsze maksymalnie po 2-3 obrotach. oraz podczas przyspieszania czuć mała przerwę w mocy w okolicach 3tys. obrotów Generalnie moje pytanie do Was bardziej doświadczonych znawców brzmi: czy w logach widać coś związanego z moimi kłopotami oraz czy generalnie wszystko wygląda w porządku ponieważ w nie dalekiej przyszłości chciałbym podnieść moc. Wykonałem logi statyczne i później dynamiczne i plik został nadpisany . Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_Z38msZ.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_eLcrak.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_XoH17zK.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_VM66g.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_O5GQ9.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_DHR74E4.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_0znAxpC.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Q0064l.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9Sp3fG.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_8UBBh.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_92l0I.html Z góry dziękuję za zainteresowanie oraz proszę o wyrozumiałość pierwszy raz wykonywałem logi.
bercik2 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Przepływa zaniża może najpierw ją wyczyść. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Przepływka przekłamuje i raczej bedzie do wymiany, do tego turbo przy 2000rpm mocno przełądowuje a potem faluje, moze to oznaczać problem ze sterowaniem i co bardziej mozliwe przybrudzone kierownice. Z odpalaniem jest to standard, w mojej byłej b6 było tak przez 5 lat i auto dalej jeździ. Albo przywyknij i czekaj na cieplejsze dni albo pchaj zbędną kase w nowe pompki. Walnięta głowica w awx/avf to rzadkość, jesli coś się działo to przebieg jest ogromny.
Beksel Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dziekuję, Panowie za szybką i rzeczową odpowiedź. Zacznę od wyczyszczenia przepływomierza i zrobię logi. A z kierownicą turbiny to było tak, że turbinę miałem na stole w garażu przy okazji czyszczenia dolotu i chciałem ją też wyczyścić ale obrobiłem główkę już pierwszej śruby i zwątpiłem, nie chciałem narobić sobie kłopotu i urwać którejś śruby, ale sprawdziłem prace sztangi. Wytwarzając podciśnienie ustami wymusiłem prace sztangi i pracowała bardzo ładnie. A co do przebiegu jestem świadomy że istnieje możliwość że autko może mieć przebieg duży nawet bardzo, ale bardziej prawdopodobne jest to że auto śmigało dużo po mieście na niedogrzanym silniku, mechanik (gość pracował kiedyś w aso vw) jak wymieniał uszczelke pod głowicą stwierdził że gładzie cylindrów są w bardzo ładnym stanie, a progi cylindrów minimalne, natomiast robienie gniazd PD to było bardziej zapobieganie niż leczenie, po prostu skorzystałem z faktu że głowica będzie wyciągnięta a gniazda wyglądały na "połowę swojego żywotu" ponoć w gorszym stanie składał i pracowało długo i bezawaryjnie ale ja już wiedziałem że auto będzie mi musiało posłużyć kilka długich i ciężkich lat więc zdecydowałem się na regenerację. Dziękuję jeszcze raz za pomoc i pozdrawiam.
lukaszooo Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Gdybym do rozpoławiania turba podchodził tak poprostu to urwał bym połowę śrub. Trzeba wziąc punktak i mocno opukać, druga sprawa to jest to śruba fi 6 czyli kluczyk 10 i łatwo to ukręcić zwykłym chińskim 12-kontnym kluczem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się