Yoki Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, moje audi 1.8t aeb ma bardzo wysokie spalanie w mieście (ok. 15l/100km), nie zbiera się tak jak powinno, bardzo dziwnie pracuje na zimnym silniku. Na zimnym silniku, od razu po odpaleniu auta przy skręcie kierownicą obroty auta potrafią spaść do 200-400, później po wyjechaniu na pierwszych światłach, nie zawsze ale często, samochód na luzie potrafi zgasnąć. Później po rozgrzaniu auta samochód już nie ma tych objawów lecz nie ma mocy, jest wysokie spalanie i czasem lubi szarpnąć. Sprawdziłem świece są okopcone na czarno, nie będę ich wymieniać bo wydaje mi się że bez sensu kupować nowe i od razu je męczyć nie dopaloną benzyną. Przepływomierz wyczyściłem, filtr powietrzna czysty, dolot szczelny. Wyrzuca jeszcze błędy ogrzewania sondy, niskiego napięcia na przepływce i coś jeszcze (kody błędów podrzucę jutro). Podrzucam parę logów, które bardzo prosił bym abyście sprawdzili... Niestety dokładnie nie wiem które grupy logować więc jeżeli jakiś brakuje, wykonam je. Grupy 002, 007: http://vaglog.pl/log-002_007_1w8qXq5.html Grupy 003, 008: http://vaglog.pl/log-003_008_vfwUp22.html Grupy 003, 025: http://vaglog.pl/log-003_025_YW282.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_xP6S4Gv.html Grupy 002, 007: http://vaglog.pl/log-002_007_cLDUerx.html Grupy 003, 025: http://vaglog.pl/log-003_025_94OyxWr.html Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Yoki
zwonko Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Sonda pokazuje mocno bogatą mieszankę. Tyle można w AEB powiedzieć... jedyne to co mogę podpowiedzieć to przejechać trochę kilometrów bez kasowania błędów i zrobić log statyczny 007+008, żeby ocenić prace sondy. 025 też mi sie nie do końca podoba, ale nie znam dokładnie interpretacji tego bloku...
Yoki Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Grupy 007, 008: http://vaglog.pl/log-007_008_aU3TlhI.html plus błędy: 3 Znalezione: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-00 - - 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 17-10 - Control Difference - Intermittent
zwonko Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Sonda leży. Nie rusza się. A wydaje mi się że mimo błędów powinna. Najlepiej byłoby spróbować podmienić i zobaczyć co będzie. Te błędy trochę dziwne w tej sytuacji. Może odpinałeś przepływomierz? Edytowane 26 Kwietnia 2017 przez zwonko
Yoki Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Odpinałem do wyczyszczenia. Jest możliwość że zapchana odma robi jakieś problemy ?
Łukasz13 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Sonda stoi na jałowym, w dynamicznym coś się tam rusza ale na bogato wskazuje, nie można jednoznacznie powiedzieć co jest nie tak, może to być sonda choć niekoniecznie, błąd nie mówi o otwartym obwódzie grzałki tylko jakieś problemy z obwodem, może to powdować np. zbyt bogata mieszanka czyli to co pisałeś o czarnych świecach, może regulator ciśnienia paliwa zobacz czy nie puszcza paliwa podciśnieniem lub coś w tym stylu, sonde oczywiście dla sprawdzenia też mozesz podmienić.
Yoki Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2017 A jeżeli mam gdzieś pęknięcie wydechu przed sonda, może dawać takie objawy ? Wydaje mi się że do końca szczelny nie jest. Oraz czy zapchana odma ma jakiś wpływ na tę błędy ?
Łukasz13 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Pęknięcie przed sondą powodowałoby raczej odwrotne wskazania sondy.
Yoki Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Sonde jestem wstanie podmienić niestety dopiero w przyszły weekend. Sprawdziłem ten regulator, suchy, nigdzie nie przecieka. Jeżeli miałbym sprawdzić jego ciśnienie to też w najbliższych dniach bo pogoda we Wrocławiu nie ciekawa. Jutro przed pracą może uda mi się sprawdzić czy sonda nie ma żadnego przetarcia na wiązce i czy nie ma przebicia. Proponujecie coś jeszcze sprawdzić ew. dorobić logi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się