osator92 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Witam, niedawno wymieniałem króciec od czujnika temperatury z tyłu silnika i zdziwiła mnie jedna rzecz. Zarówno przy demontażu i montażu orurowania bardzo luźno (można powiedzieć że nie ma szczelnego połączenia) łączył się zaznaczony na zdjęciu wylot z rurą idącą w dół silnika. Moje pytania to co to za wylot, dokąd idzie ta rurą i czy połączenie ma być takie luźne ?
daro84.pl Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wychodzi z tego miejsca kawałek rurki i jest zaślepiona pod kolektorem ssącym, nie wiem tylko jaką rolę spełnia. To połączenie powinno być szczelne. Zastanawiam się czy nie można by było całkowicie zaślepić ten wylot bo u mnie też siedzi luźno
killler Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 tez nie wiem jaka role pelni, ale mialem odpiety ten przewod co objawialo sie tym ze na zimnym silniku strasznie szarpal silnik i falowaly obortoy, natomiast po rozpedzeniu auta i wrzuceniu na luz auto gaslo
daro84.pl Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Łapał lewe powietrze stąd te objawy. Nawet jak jest wpięte to nie zawsze do końca szczelne
killler Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 no ja wiem ze lewe lapal. pytanie jaka role pelni ten przewod skoro jest zaslepiony pod kolektorem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się