michall12341 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) Witam mam problem audi łyka sobie dosc sporo oleju okolo litr na 1500km . A teraz do sedna przy odpaleniu na zimnym nie ma dymu zadnego dopiero jak rusze autem widac za mnią niebieski dymek i teraz pytanie co to moze byc uszczelniacze zaworowe czy luzy na pieracieniach ? Nie znam sie na dieslu wiec pytanie do was . Tak turbo i wtryski sa ok byly juz robione na kompie wszystko na tip top . Hmm i nastepne pytanie czy jak to uszczelniacze czy ktos stosowal jakies srodki typu liqui moly ol verlust stop czy raczej unikac . I czy ktos mi odpowie czy cos sie moze stac od takiego przepalania oleju np czy tlumik sie zapcha albo cos ? Wiem ze mogl byc juz poruszany temat ale slaby internet za granica zmusza mnie do pisania posta (a4 b7 1.9tdi 115km brb) Edytowane 2 Maja 2017 przez michall12341
JawoR36 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Na kompie nie pokaże Ci uwalonego uszczelniacza na np turbo. Środki do uszczelniania silnika zostaw w spokoju. Jaki w ogóle olej teraz lejesz? 5W czy 10W? Jaki przebieg licznikowy ma auto?
michall12341 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) 5w30 przebieg licznikowy 270 tys prawdziwy 320 tys a turbo tydzien temu zalozone z nowymi uszczelkami itp Edytowane 2 Maja 2017 przez michall12341
piotrsob1 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) To turbo założyłeś fabrycznie nowe czy po regeneracji ? Pytam bo p objawach to nie wygląda na uszczelniacze zaworów, raczej na turbinę albo problem z odpowietrzeniem skrzyni korbowej. Z jakiego powodu w ogóle wymieniałeś turbo ? Silnik ma DPF ? Edytowane 2 Maja 2017 przez piotrsob1
michall12341 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 Turbo po regeneracji wczesniej glosno chodzilo az piszczala za tydzien wracam do polski i nie ma problemu zmienic na inna i bede wiedzial czy to turbo . A dpf ktos wywalil 3 lata temu i bylo sprawdzane w kilku miejscach kazdy mowil ze dobrze zrobione . A problem z odpowietrzeniem skrzyni mozesz mi opisac jak moge sprawdzic ?
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Ciśnienie w skrzyni korbowej podczas pracy silnika powinno być bliskie zeru. Jak poprosisz kogoś by zgasił motorówke, a Ty szybko odkręcisz korek oleju to nie powinno byś słychać syknięcia świadczącego o tym że ciśnienie w silniku było dużo wyższe od atmosferycznego Przed wymianą turbiny też zużywał oliwę i dymił na niebiesko ?
michall12341 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 Nie mam pojecia czy brala oliwe auto kupilem 8 miesiecy temu odrazu zrobilem wtyski i to turbo poniewaz auto na czarno dymilo bo jeden wtrysk lal a turbo syczalo caly czas mam na gwarancji wiec w nastepny czwartek zmienie na inne u nich nie ma problemu i sprawdze to cisnienie
michall12341 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 Turbo wsadzone inne nie ma dymienia ale dalej bierze olej na tysiak km 100-200ml
Wasyl622 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 To jest diesel to normalne że bierze olej nic z tym nie zrobisz. Dalej to separaror odmy przez którego się dostaje. 1.5 na 15000 to norma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się