Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 ANB] green static daily 1.8t


Mungooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W końcu postanowiłem założyć temat dla mojego auta. Kilka miesięcy temu a mianowicie na przełomie marca/kwietnia nabyłem moje już kolejne A4 B5 w nadwoziu sedan. Tym razem przesiadłem się z diesla na benzyne. Moje założenie było proste silnik 1.8t i wersja poliftowa. Wcale nie było łatwo znaleźć coś wartego uwagi ale w końcu trafiłem.  Tak wyglądało autko które kupiłem :)

Spoiler

a9sz5H8.jpg

 

Wyposażenie auta szczególnie do bogatych nie należy... Poza tym wszytkim ktory ma prawie kazdy polift są czujniki parkowania, grzane stołki, 6 poduszek powietrznych ( bo to byl chyba max) no i w zasadzie moglibysmy na tym skonczyc :P Na samym poczatku auto przeszło gruntowny przeglada i wymienione zostało kilka wahaczy, rozrzad, filtry, olej (Motul 5w40), naprawa podgrzewanych foteli. Przyszedł w koncu czas na mody. Dorwałem w okolicy całkiem ciekawe koło a mianowicie ASA REVOLUTION 8j i 9j 18".  Fele poczatkowo były srebrne. Odświeżyłem ranty polerując je na lustro a pozniej zostały pomalowane na złoty kolor.

Spoiler

TAedQWs.jpgnl9wxVX.jpgCeUwvdQ.jpg

Na felgi zostały naciagniete opony nankang. Tył 225/35 NS2 i przód 205/40 AS1. Zeby koło jakos wygladało trzeba bylo to troche jakos obnizyc. Dlatego wpadł zawias bilsteina b14 co prawda uzywany ale mimo wszystko lepsze to niz MTS czy inne tanie gwinty ^^ Na chwile obecna auto wygląda i prezentuje sie tak:

Spoiler

21jasMx.jpgrrWkWal.jpg
Dy3JUdh.jpg

Na chwile obecna to tak wyglada. Oprocz tego co opisalem w aucie wyrezane zostały podswietlane kierunkowskazy ala USA i założyłem pelnego FISa ;) 


Plany na ten rok:
-regeneracja zawieszenia tył (sztyca ma luzy prawo lewo i slychac pukania na drobnych nierownosciach ale oddam je do regeneracji juz za kilka dni)
-kiera 3 ramienna
-2 din (z navi)
-sub ze wzmacniaczem bose
-hidy
-zółte klosze przeciwmglnych swiatel
-full redy lampy tył
-skórzane fotele kubełkowe
-wycięcie kata (ten jest juz rozsypany i grzechocze)
-zmiana tlumnika koncowego na jakas ladna 2rurke ;) 
-tempomat
-korekta lakieru
-dokładka od cupry

Grubsze mody z osiagami auta narazie odstawiam na pozniej ale na pewno sie to zmieni poniewaz wlasnie dlatego kupilem auto z takim a nie innym silnikiem i na pewno z furka nie zamierzam rozstawac sie tak szybko ;)

Edytowane przez Makapaka95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nawet to wszystko wygląda;)
Zdradź tajemnice gdzie dajesz do regeneracji amortyzatory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Brzeziak napisał:

Nawet nawet to wszystko wygląda;)
Zdradź tajemnice gdzie dajesz do regeneracji amortyzatory?

Poznan, Fabianowo 22 znajomy oddawal tam swój gwint ap do regeneracji i zrobili mu to całkiem dobrze w przystępnym sianie. Też zamierzam tam właśnie oddac swój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu jest wątek B), ogólnie te białe audi znajome :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poznan, Fabianowo 22 znajomy oddawal tam swój gwint ap do regeneracji i zrobili mu to całkiem dobrze w przystępnym sianie. Też zamierzam tam właśnie oddac swój [emoji4]


Też tam robiłem kw i polecam.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna :) Profil zaktualizuj aby... ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest całkiem nieźle, ale do statica to jeszcze brakuje trochę :D Z 2 centy jeszcze by mogło pójść i chyba tył lekko do wypchnięcia jest co? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda. Dla mnie zieleń plus złote felgi to mega dobre zestawienie. Powodzenia w utrzymaniu :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ^^ no tyl można jeszcze odrobine wypchnac ale bez szalenstw. Jakies pol centa myślę że mozna jeszcze wypchnac ale z tylu trzeba by bardziej usztywnic zawias:)  przod juz przymierzalem 2cm no i zdecydowanie za duzo w nablizszym czasie sprawdzę jak to byłoby z 1cm ale z przodem nie ma co cudowac bo tylko delikatny naciag i troche balon bo profil 40 ale może na pewno wygladac lepiej niż teraz. Na chwile obecna auto stoi na kołkach bo tylne zawieszenie jak wspominałem wydawalo nieprzyjemne odgłosy. Bylem przekonany ze to luz na sztycy amoryzatora bo niewielki ale mam na maksymalnie wyciagnietym amortyzatorze. Wykrecilem zawias udałem sie do specjalisty i powiedzial mi ze to nie może być tym spowodowane. Troche sie ucieszylem bo 400 cebulionow do przodu ale dalej nie wiem co tak puka niczym jechowy do drzwi (nie obrazajac nikogo :P) facet podpowiedzial mi ze moze to być gorna czapka amortyzatora(dolne mocowania amora sam widzial i stwierdzil ze sa ok). Kiedy sprawdzałem je wydawaly sie być ok ale mówił ze w srodku tam tulejka może byc zerwana i stad takie puki. Jutro wymienie czapki na inne i bede kombinowal co dalej jesli problem nie ustąpi.  Fis również został dziś wyslany do wymiany ^^ koledzy z forum przeanalizowali moje logi i prawdopodobnie będę musial wymienić też sonde lambde :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższej przerwie nic niestety nie pisalem, aczkolwiek w aucie troche sie zmienilo ;) Mechanicznie w koncu uporałem sie z zawieszeniem moj bilstein w koncu działa pełna para i nie ma zadnych stuków ;) poza tym wleciała do srodka konsola 2 din wraz z radiem symphony. Plany byly na navi aczkolwiek przeanalizowalem sobie to wszystko i wkladanie siana w radio ktore nie ma nawet aktualnych map i nigdy miec nie bedzie stalo sie dla mnie bez sensu, aczkolwiek sa plany na jakies fajne radio 2 din dotykowe. Razem z radiem podlaczony został sub bose z avanta oraz glosniki pod wzmacniacz bose. Roznica w porownaniu do serii jest przepotężna. Lampy przednie okleiłem na wzór USA i halogeny na zółto.  Do lamp wsadziłem zarowki h7 ale ledowe (barwa bardzo zblizona do xenonu) a swieca przynajmniej moim zdaniem tak samo jak zwykle zarowki halogenowe. Tył wypchnałem jeszcze dystansem 0.5cm i troche go skreciłem tak ze zrobił sie całkiem fajny spasik. Na najblizszy czas chciałbym zrolować nadkola z przodu ponieważ na chwile obecna spasowanie przednich kół jest awykonalne praktycznie a nie chce zniszczyc opon o rant blotnika no i musze na pewno wrzucic jakies odboje na tyl bo jadac z kims na pace za bardzo obciera. Moze polecicie kogos z okolicy Poznania kto sie zajmuje rolowaniem? Kilka zdjec jak wyglada autko ;) 

Spoiler

ip6uix.jpg

33vyuc6.jpg

9bkuie.jpg

6gbrsl.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie fele :-) tylko ze czarne środki i nie wyglądały tak fajnie jak te złote. Też bym tak pomalował gdyby się nie sprzedały.

Bardzo fajnie wg mnie to wszystko razem wygląda,

Na pierwszym zdjęciu profi podpórki :decayed: też takie mam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies ostatnio w necie przewinęła mi sie a4 wlasnie z takimi felami :) i wlasnie czarnymi może to była Twoja :) ale to juz dawno, na nastepny sezon o ile zostanie ta sama rolka to chcialem je pomalowac na czerwono tylko nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak to bedzie razem wyglądać czy nie bedzie zbyt kontrowersyjnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizualnie zmniejszy Ci się koło chyba, no nie wiem czy warto ruszać kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jest kolo na nastepny sezon do malowania wiec albo zmienie albo odswieze lakier :) (lakiernik nie zaszalal)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu dlugo tutaj nic nie pisalem :( aczkolwiek cały czas cos sie dzieje ;P W ostatnim czasie wjechaly kubly z a6 c5 czarna polskora z alcantara, trojramienna kierownica ;) no i dorzucilem jeszcze tempomat :P Plany na najblizszy czas to pelny przelot ( DP i koncowy jest juz kupiony zostaly tylko rury i kolanka)  no i podlaczenie grzanych d*p na tylnej kanapie bo dorwalem kanape z grzana dupka :P 

20170913_143957.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W watku sebidiego i saszy wrzuciłem zdjecia jak wyrezane jest przednie mocowanie tam można to znaleźć :) ogolnie montaż nie jest bardzo skomplikowany ale ja za pierwszym razem po montażu nie mogłem znalezc pozycji za kiera bo bylo za wysoko za to po drugiej przerobce jest swietnie tak samo jak w fotelu b5 (nisko) i o wiele wygodniej :) kanapa to wycinanie gabki a oparcie to klepanie i dorobienie mocowanan wszystko znajdziesz na a4 klubie :) dzisiaj przerobilem trzeci stop wieczorem zrobie zdjęcie i wam sie pochwale :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...