chudy11511 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 witam ma następujące objawy na biegu jałowym silnik dostaje dziwnych wibracji az odczuwalne są w całym samochodzie jak by palił na 3 gary obiawy wystopily po zakopaniu sie w śniegu vag został podpiety i nie pokazalo żadnych błędów proszę o pomoc w tym temacie adaptacja przepustnicy zrobiona obroty nie falują a silnik drga jak galaretka [br]Dopisany: 13 Styczeń 2009, 17:36_________________________________________________czy moze byc to dwumas ??
pan kierownik Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zacznij od najprostszej rzeczy - sprawdzenia stanu/wymiany świec. Jeśli nic się nie zmieni to następnie sprawdź kable/cewki.
ozi_wells Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 no i przepatrz poduszki pod silnikiem bo moze sia któras oberwała.
_Solar_ Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 wydaje mi się ze na bank może to być zbyt niskie ciśnienie w którymś z cylindrów, do mechanika niech zbada ciśnie sprężania na cylindrach oraz zobaczyć poduszki i dokładnie je sprawdzić
Grzesiek_CH Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Skoro piszesz ze zaczelo sie to od czasu kiedy sie zakopales w sniegu to ja bym podobnie obstawial jak kolega ozi_wells poduszki pod silnikiem
_Solar_ Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 poduszki pod silnikiem z tego co wiem jedna jest droższa (prawa strona) a druga tańsza,mam nadzieje ze se nie pomyliłem co do stron
chudy11511 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 tak ja sie zakopale w siniegu i ostro pogazawalem pedl do podlagi i 3 4 bieg
_Solar_ Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 z tego wynika ze nie ma cisniena na któryms cylindrze,watpie w to aby były to poduszki pod silnikiem...sprawdzałes czy Ci oliwy nie ubyło ?? na jałowym masz mocne drgania,a jak dodasz gazu to ustępuja one troche ??
chudy11511 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 z tego wynika ze nie ma cisniena na któryms cylindrze,watpie w to aby były to poduszki pod silnikiem...sprawdzałes czy Ci oliwy nie ubyło ?? na jałowym masz mocne drgania,a jak dodasz gazu to ustępuja one troche ?? nie stety nie ustepuja wzrastaja tak do 2000 obm to telepie cala furka
ozi_wells Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 z tego wynika ze nie ma cisniena na któryms cylindrze,watpie w to aby były to poduszki pod silnikiem...sprawdzałes czy Ci oliwy nie ubyło ?? na jałowym masz mocne drgania,a jak dodasz gazu to ustępuja one troche ?? nie stety nie ustepuja wzrastaja tak do 2000 obm to telepie cala furka sprawdz najpierw te poduszki, jesli jeszcze tego nie zrobiłes.
miro1983 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Siema. Mi dzisiaj stało sie podobnie... Jakies porady szybkie rozwiażania?[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 23:57_________________________________________________Aha... I mam to też w trakcie jazdy. Cały i drży i spora utrata mocy... Porażka
ajax Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Dzisiaj doswiadczylem czegos podobnego.... tyle, ze zatrzymalem sie po 100 m i potem na polu naprawilem usterke ;P Przyczyna byla upalona cewka na 3-m cylindrze ( nie bede pisal dlaczego, ale mechanik za to odpowie! ) Nie katujcie samochodu jezeli jest podejrzenie, ze ktorys z cylindrow nie dziala!!! Jak sprawdzic czy pali na 4 gary? Podczas pracy silnika kolejno odlaczac/podlaczac cewki/fajki . Jezeli po odlaczeniu danej cewki telepie sie jeszcze bardziej to znaczy, ze dzialal dobrze ten cylinder. Podlaczamy i nastepny. Jezeli po odpieciu ktorejs cewki nie bedzie zmiany w pracy motorowni to znaczy, ze ten cylinder nie pracuje! Podepne sie pod temat bo chcialem zadac pytanie. Czy praca silnika na 3/2 gary jest bardzo destrukcyjna? Mi tak pochodzil 20 sekund ale mimo wszystko chce sie upewnic, ze nie moglo zdarzyc sie nic zlego ;(
miro1983 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nie mam pojecia. Ja na tej usterce musiałem przejechac jakies 80 km, bo mechanik kazal mi wyjechac cale paliwo, gdyz stwierdzil, ze zatankowalem jakiegos bubla! wypalilem do zera, zatankowalem vervy 98 i dalej to samo...
kred Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 sprawdz rozrzad. ja u siebie mialem podobny objaw przed wymianka. pare wyscigow na lotnisku i caly silnik zaczal latac jak galareta dodatkowo znaczny spadek mocy. okazalo sie ze pasek przeskoczyl o 3 zeby !!! na szczescie nic sie nie stalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się