jaras241 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Witam. Proszę Was o kilka porad dotyczących montażu licznika z a6. Licznik to Jaeger . Zdecydowałem się kupić gdyż miałem okazje wyrwania za grosze. Chce go zamontować do mojej A4 B5 1.8T z 1995 roku. Czytałem artykuły na różnych forach i jest tyle informacji na ten temat ze już się pogubiłem. Co muszę zrobić poza wsadem lub rezaniem pływaka żeby ten piękny licznik zaczął działać? Ma on dwie kostki niebieska i zielona. 1/2 FIS. Pozdrawiam i proszę o pomoc czy w ogóle da radę go podłączyć. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin_franz Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Niestety Jaeger to najgorsze zło. Wsadu w tym liczniku nie zmienisz, więc musisz dorwać pływak z a6 lub przerabiać swój. Temperatury oleju też Ci nie pokaże bez odpowiednich przeróbek (o ile w jaegerze da się To w ogóle zrobić), chyba, że wymienisz miskę oleju na poliftową. Żeby go podłączyć musisz przerobić swoje wtyczki na 2x32 lub zmajstrować przejściówki. Opis pinów jest w temacie "efekt wymiany licznika na fis"Pozostaje jeszcze kwestia tego czy ten licznik jest w ogóle sprawny. Jaegera mają to do siebie, że psuje się w nich "wszystko" (procesor i silniczek wskazówek)
jaras241 Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 W takim razie chyba sobie odpuszczę ten licznik skoro takie to zło wcielone [emoji16]a pokusiłem się bo tylko 50 zł Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się