Vipp Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Witam mam problem ze swoją B6 1.9TDi AVB . Uruchamiając samochód po całej nocy kiedy był przymrozek, gdzieś około godziny 10 rano więc wtedy już sporo temp na plusie , samochód czasami potrafił wpaść w drgania i obroty skakały , a z wydechu puszczał dymek . Trwało to chwilę i silnik pracował już dobrze, przez cały dzień nawet po długim postoju auto zawsze odpala na przysłowiowy dotyk (bez drgań, chmury) . Takie rzeczy działy się tylko po zimnej nocy, a odpalany o ciepłym poranku . Całą zimę samochód odpalał bez problemu czy to było -15 czy -25 . Teraz kiedy już temperatury rano osiągają już czasami ponad 15 stopni problem wrócił , samochód po odpaleniu drga przez jakieś 7sek . Nie wydobywają się żadne dźwięki z okolic sprzęgła , obrotomierz trzyma równo obroty , chmurkę czasami puści jakąś lekką (brak kata jeżeli to ma znaczenie), później przez resztę dnia problem nie występuje, tylko i wyłącznie po nocnym postoju . Dodam że czasami podczas jazdy wskaźnik temperatury na desce szaleje skacze z 90 stopni na 50-70 i znowu 90 być może ma to jakiś związek ?
michcio1985 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Czujnik może mieć duży związek. W pierwszej kolejności do sprawdzenia. Może przeklamywać temp w danym zakresie. Czujnik musi być ori na każdym innym będą cyrki. Druga kwestia to cofające się paliwo po nocy. W prosty sposób to sprawdzisz stawiając auto na noc d*pą do góry. Jeżeli po tym auto zagada bez trzęsawek to masz rozwiązanie, nie mniej czujnik lub okablowanie do dokładnego sprawdzenia. To są rzeczy najprostsze i bez kosztowe od których trzeba zacząć.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wasyl622 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Mogą być uszczelniacze na pompach do wymiany i dlatego sie tak może dziać. Dalej czujnik temeratury paliwa 4 pinowy zielony wymienisz go bez najmiejszego problemu sprawdz wartości na vagu.
wyzyk83 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 3 minuty temu, Wasyl622 napisał: Mogą być uszczelniacze na pompach do wymiany i dlatego sie tak może dziać. Dalej czujnik temeratury paliwa 4 pinowy zielony wymienisz go bez najmiejszego problemu sprawdz wartości na vagu. a jak są uwalone uszczelniacze to zaraz po rozruchu by nie zgasl?
wyzyk83 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) 9 godzin temu, michcio1985 napisał: Czujnik może mieć duży związek. W pierwszej kolejności do sprawdzenia. Może przeklamywać temp w danym zakresie. Czujnik musi być ori na każdym innym będą cyrki. Druga kwestia to cofające się paliwo po nocy. W prosty sposób to sprawdzisz stawiając auto na noc d*pą do góry. Jeżeli po tym auto zagada bez trzęsawek to masz rozwiązanie, nie mniej czujnik lub okablowanie do dokładnego sprawdzenia. To są rzeczy najprostsze i bez kosztowe od których trzeba zacząć. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka mam ten sam silnik czujnik i termostat mam założony firmy vernet i przez 2,5 roku nic sie z tym nie dzieje( potrzebowałem na szybko i tylko to było w sklepie na półce) oczywiście ori jak najbardziej ok Edytowane 18 Maja 2017 przez wyzyk83
Wasyl622 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Co ty mówisz miałem ten sam objaw. Ostatni uszczelniacz na pomce koloru bordowego były tak twarde że przy podważaniu pekały kruche. Po wymianie problem ustapił.
wyzyk83 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Teraz, Wasyl622 napisał: Co ty mówisz miałem ten sam objaw. Ostatni uszczelniacz na pomce koloru bordowego były tak twarde że przy podważaniu pekały kruche. Po wymianie problem ustapił. pytam dlatego że u kolegi w AWX jak miał uwalone uszczelniacze to po nocy przy pierwszym rozruchu telepeło silnikiem i zgasł po drugim strzale już chodził pewnie załeży jak mocno sa zużyte uszczelniacze i na ilu cylindrach
Wasyl622 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Na to nie ma teorii ja mam awx. Po za tym koszt nie jest duży wymień i zobacz ja obstawiam na uszczelniacze zrób logi na zimnym ciepłym. Sprawdz stopień sprężania na cylidrach to coś można wiecej powiedzieć bo tak diagnozować auta się nie da a może to a może tamto bez kompa danych nic nikt sensownego ci nie powie. Nikt nie jest magigiem
Vipp Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Wiadomo że nikt magikiem nie jest, zamawiam kabelek i po niedzieli będę sprawdzał wszystko tak jak mówicie i zdam relacje .
DodoS4 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 U mnie był ten sam problem na zimnym. Wymieniłem wszystkie świece żarowe i problem zniknął.
Vipp Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) 22 minuty temu, DodoS4 napisał: U mnie był ten sam problem na zimnym. Wymieniłem wszystkie świece żarowe i problem zniknął. Jedną świecę mam napewno spaloną ale czy miało by to wpływ skoro temperatura otoczenia teraz jest 25 stopni . Edytowane 19 Maja 2017 przez Vipp
DodoS4 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Wiesz co u mnie wyglądało to tak że w zimie poprostu drgało dłużej,w lecie też ale dosłownie kilka sekund.Wiadomo jak już się zagrzał i zapaliłem do nic takie nie występowało.Tez myślałem że to wtryski itd a wymiana świec pomogła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się