tkamicki5 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Witam,dodaje dwa poglądowe logi,zrobiłem je bo mam przy przyspieszaniu chwilowego zamuła i potem spowrotem ciągnie,widać to na logu właśnie,że jest ponad 2.2 bar chwilowo a pozniej wraca do normy i co może być przyczyną tego? miał ktoś podobny problem? dodam że geometria chodzi ładnie,nie zacina sie. aczkolwiek podejrzewam n75... http://vaglog.pl/log-001_003_011_b4adsn0.html http://vaglog.pl/log-001_003_011_rDOnz0R.html
lukasz51237 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Widziałem kiedyś podobny przypadek, turbo było źle poskładane po regeneracji i ktoś to chciał zatuszować i skrócił sztangę.
tkamicki5 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Mysle ze jakby ze sztangą coś było to w całym zakresie przyspieszania byloby doładowanie inne niż zadane,ale moge sie mylić.
tkamicki5 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 To wyglada jalby zaluzje geometri w chwili przyspieszania za bardzo sie otworzyły dając wieksze cisnienie i po chwili krotkiej zaraz wrociły do odpowiedniej pozycji...ja to tak widze tylko dlaczego tak?ale moge tez sie mylić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się