Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Witam Panowie i Panie pytanko na szybko bo jutro biorę się za wymianę złącz elastycznego i akurat śruby od EGR będą fajne dostępne , olej jest w wężu jak na zdj poniżej zauważyłem to dziś czy to EGR czy turbina puszcza dodam że oleju jest tyle że spokojnie można zmoczyć palec , proszę o szybką odp z góry dziękuje
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Czyli zaślepienie EGR w ograniczeniu ilości oleju który się tam gromadzi nie pomoże ??
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Jak chcesz się pozbyć oleju z dolotu to zamotuj oil tanka i tyle . Nie ma co się dziwić ten silnik ma swoje lata .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 A jakie są konsekwencję że ten olej tam jest i co to jest ten oil tank sory że tak męczę ale w necie jest na temat wszystkiego tyle informacji różnych ,sprzecznych , niedorzecznych że wolę tutaj spytać
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 1 minutę temu, Endriu110694 napisał: Czyli zaślepienie EGR w ograniczeniu ilości oleju który się tam gromadzi nie pomoże ?? Co ci da zaślepienie EGR , on nie jest smarowany ani chłodzony olejem . EGR z tego silnika jest sterowany podciśnieniem .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 A jakie są konsekwencję że ten olej tam jest i co to jest ten oil tank sory że tak męczę ale w necie jest na temat wszystkiego tyle informacji różnych ,sprzecznych , niedorzecznych że wolę tutaj spytać Ponawiam pytanko
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Chodzi o to że seperator odmy wypuszcza pary oleju z powietrzem do dolotu dlatego masz tyle oleju w dolocie . Sytuacje by poprawiła wymiana seperatora na nowy było by troszkę mniej w dolocie . Jeśli nie chcesz go mieć zastosuj oil tanka , jest to pojemnik w którym te pary są rozdzielane i olej zostaje w tym zbiorniku a powietrze w dolot i tym sposobem masz praktycznie czysty dolot ,on w 100% wszystkiego nie oczyści ale większość tak . Pamiętaj o najważniejszym oil tak zamontuj blisko kolektora wydechowego bo w zimie może zamarznąć i będziesz miał nie małe problemy . O oil tanku jest mnóstwo informacji w necie . Edytowane 23 Maja 2017 przez lenovo
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Kolego a jak już tak gadamy to co sadzisz o zaslepianiu egr bo jutro leci katalizator później jakiś fajny program i myślę że będzie względnie fajnie jeździć a od czytania o tym egr można migreny dostać zastanawiam się czy zaslepic czy czyścić co sadzisz??
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Ja mam zaślepiony egr . zrób sobie blaski co najmniej 2-3 mm na wymiar uszczelek na kolektorze wydechowym i kolektorze dolotowym i skręć to . Są tego 3 plusy : 1. Silnik lepiej oddycha 2. Gdy zaślepisz a nie wyrzucisz silnik wygląda oryginalnie a egr sobie normalnie po zaślepieniu pracuje . 3. Upierdliwy diagnosta nie będzie miał się do czego doczepić .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Czyli jak dobrze rozumiem odkręcam egr podkladam zaślepki uszczelki i skrecam a co z wężem od podciśnienia? Zostawić czy też zaslepic wkretem? A druga opcja to wyrzucić całkiem i zaslepic egr i wąż? a czy to prawda z tym wolniejszym grzaniem silnika no i czy jakiś kuc przybędzie?
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Najbezpieczniej będzie jak zrobisz tak jak ja ci napisałem . Oczywiście możesz wywalić to wszystko całkowicie ale po co ? Wtedy przewód musisz zaślepić . Oczywiście auto trochę wolniej będzie ci się grzało . Po zaślepieniu auto wydaje mi się trochę żwawsze .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 No w zasadzie racja odkręce zaslepie a przewód zostawię ciekawe czy będzie bardzo zasyfiony, a co do tego oleju kolego to nie wystarczy ze raz na jakiś czas wyczyszcze benzyna ekstracyjna cały dolot np przy każdej wymianie oleju co o tym sadzisz?
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Co ci to da ? Za każdym razem będziesz czyścił kolektor dolotowy , rury dolotu , intercooler ? Jaki ma auto przebieg ? Przed zaślepieniem egr odkręć kolektor dolotowy bo możliwe że kanały pozarastane są i pasuje to wyszorować .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Auto ma 270 tys w zasadzie to i intercooler można by było wyczyścić z zewnątrz i w środku ale to będę musiał więcej czasu na to znaleźć co do przebiegu 110 % autentyk. A kolektor to dużo roboty ?? trzeba pewnie nowe uszczelki
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Z tym kolektorem jest przesrane . Będziesz to czyścił i wypalał cały dzień , a ręce będziesz mył cały tydzień . Na serio ja w tamtym roku zachciało mi się go wyczyścić w sobotę , w niedzielę nie poszedłem do kościoła bo takie ładne ręce miałem .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Ha ha to może lepiej szukać na szrocie czystej używki
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 A tak serio to cholernie nie chce mi się bawić w czyszczenie tego kolektora chyba zaślepie egr wywale kata i to w ciul zostawie Myśle że sie nic złego nie stanie
lenovo Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Nic się nie stanie ale po wyczyszczeniu auto zawsze lepiej oddycha .
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Zobaczę czy egr będzie bardzo zasyfiony i wtedy pomyślę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się