and Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Mam problem tego typu że przy ruszaniu i gdy puszczam gaz, lub jade wolno na 1 bez gazu lub dodaje gaz na poczatku słycac stuki z silnika, takie metaliczne stukania, jakby gdzieś przy silniku, może w skrzyni były luzy, chciałbym to zreperowac ale nie wiem jak co trzeba wymienić. gdzies tu czytałem że mogą być do wymiany przeguby wewnętrzne to takie dziwny bo to taki metaliczny stukot przy ruszaniu i np. jak tocze sie bez gazu na jedynce i jak czasami szarpie silnik to słychac ten stukot
and Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 mój przebieg to 145 tysięcy, a mechanik mi powiedział że to przegub wewnętrzny, teraz nie wiem jakiej firmy kupić
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 przegyby napedowe przewaznie stukaja przy jezdzie na biegu ze skreconymi kolami
nex Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 poduszka silnika, niech sprawdza ktora strona
Norbi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 przegyby napedowe przewaznie stukaja przy jezdzie na biegu ze skreconymi kolami Zewnętrzne stukają stary, a nie wewnętrzne. Wewnetrzny przegub da o sobie znać jak ostro ruszysz. Przynajmniej u mnie tak było jak na ćwiartce strzelałem z 5.5rpm to przegub terkotał zupełnie jak zewnętrzny, tylko było to z tyłu
?awa Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 jak na ćwiartce strzelałem z 5.5rpm to przegub terkotał OT. oj nie ładnie tak quattro traktować
Norbi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 jak na ćwiartce strzelałem z 5.5rpm to przegub terkotał OT. oj nie ładnie tak quattro traktować Inaczej Twój kolega z linii odskakuje na 5m od razu, więc wyjścia nie ma
Klima Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 może to być równie dobrze zawieszenie....
and Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 to nie terkocze to jest taki metaliczny stukot ja wolno jedzie na jedynce bez gazu taki stukot i to może byc wlasnie ten przegub wewnetrzny, zreszta jutro będe wiedział bo go wymieniam to dam znać[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 19:40_________________________________________________wymineiłem przeguby wew. dalej stuka tylo rzadziej co to jest gdzie jest ten luz?
Norbi Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Stary... Ja wymieniłem obie półosie(tył), przeguby na wale (przód i tył) , skrzynie biegów, dyfer, podpore wału, całe zaweieszenie przód, podporę dufra i dalej napierdala. Pozostał mi tylko krzyżak na wale, ale już mi się odechciało tych wymian. Poza tym krzyżak występuje razem z wałem więc jak na razie odpuszczam.
and Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Opublikowano 27 Lutego 2009 wiecie co to może być ? wyrobione sprężyny na tarczy sprzęgła , może to?
Kriss-82 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 wiecie co to może być ? wyrobione sprężyny na tarczy sprzęgła , może to? Całkiem możliwe, że to te sprężyny na tarczy sprzęgła. Słyszałem że te luzy i czasami metaliczne stuki do dość częsty przypadek w B5, sam u siebie czasami wyczuwam te luzy. Kuzyn w swojej miał to samo, po przejechaniu sie moją stwierdził że u mnie to i tak pikuś - prawie nie wyczuwalne (on miał jakieś 60tyś więcej na liczniku). Zastanawiam się na ile może to być poważne, czy powinienem zacząć sie bać o moje sprzęgło lub skrzynie?
andrekk25 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 u mnie jest tak samo jak zmieniam bieg z 1 na 2 po puszczeniu sprzęgła jest właśnie taki stuk. Napewno przeguby zewnętrzne można wykluczyć u mnie wymieniłem w jednym czasie przeguby, amortyzatory, całe zawieszenie i problem pozostał. Wygląda to tak jakby coś później reagowało czyli gdzieś jest luz. na podniesionym aucie gdy ruszam kołem w lewo i prawo też to słychać problem tkwi w samej skrzyni bo koło z półosią nie ma luzu a stukot dobiega właśnie ze skrzyni. Jutro się za to zabiore i jak się uda wrzucę fotki może filmik.
and Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 wiecie co wymieniłem przegub zewnetrzny i jest ok, wina tez leżała po stronie przegubu i półosi, spadla mi zawleczka i pół oś sie zerwała ale wyminiłem pół oś i przegub i chyba jest dobrze[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2009, 17:09_________________________________________________no nie jest dobrze tak jak chciałem ale stukot troche ustał może gdybym wymienił przegub zew. z drugiej strony to by może ustało?[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 08:33_________________________________________________teraz się zastanawiam czy to nie dwumas już do wymiany/
Pretor Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 W Twoim autku raczej nie ma koła dwumasowego.
and Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 wiem moje auto nie ma dwumasa ale się zastanawiam czy to nie tarcza sprzęgła i te spręzynki nie poszły?[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2009, 20:15_________________________________________________no pomóżcie to sprżegło? jak mam wrzucony bieg i puszczam sprzęgło to słysze stuknięcie docisk czy tarcza rozwalona?
and Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 mechanizm róznicowy wtedy skrzynia do wymiany, ale pewnie sprawdzic to mozna tylko przy zdemontowaniu skrzyni i sprawdzenia sprzęło czy skrzynia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się