radekleg Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Witam, ostatnio mam problem, że auto najczęściej na 5 biegu (w 6 stopniowej skrzyni) przy ponad 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny, tzn. traci moc. Po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Filtr paliwa wymieniłem, ale bez efektów. Nie dzieje się to za każdym razem i ogólnie nie ma innych objawów. Co może być przyczyną? czy macie jakiegoś sprawdzonego mechanika w Warszawie/okolicach, który to zdiagnozuje i naprawi? Audi A4 B6, 2004 r. 1.9 TDI 130 KM pzdr Radek
kamil-vag Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Albo przeładowanie albo niedoładowanie... podłączyć pod VAGa i sprawdzić błąd.
radekleg Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 19 minut temu, kamil-vag napisał: Albo przeładowanie albo niedoładowanie... podłączyć pod VAGa i sprawdzić błąd. podłączyć przed przejściem w tryb awaryjny i doprowadzić do tego czy już po?
kamil-vag Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Błąd już siedzi w sterowniku, wystarczy go sczytać
radekleg Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 20 minut temu, kamil-vag napisał: Błąd już siedzi w sterowniku, wystarczy go sczytać nawet po wyłączeniu silnika?
kamil-vag Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Tak. Błąd zostaje w pamięci sterownika. Znika jedynie po skasowaniu lub odłączeniu aku = brak zasilania.
radekleg Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Opublikowano 25 Maja 2017 Podłączyłem komputer, ale nie ma żadnych błędów:/
kamil-vag Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 No to trzeba zrobić logi dynamiczne 003 + 008 + 011
radekleg Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 Pojeździliśmy z podpiętym kompem i okazuje się, że turbina daje za duże ciśnienie. Im wyższe obroty tym wyższe ciśnienie. Mają sprawdzać wszystkie przewody , zaworki i turbinę. Na co zwrócić uwagę Twoim zdaniem?
kamil-vag Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Najczęściej to zapieczone kierownice zmiennej geometrii, rzadziej złe sterowanie przez N75 i ustawienie sztangi turbiny... Węże tu nie mają nic do tego. Jakby była nieszczelność to miałbyś niedoładowanie.
radekleg Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2017 dzięki, zwrócę na to uwagę mechanikowi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się