mates08 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Witam! Pomocy! W którym miejscu znajde zawór N75 od turbiny w a4 b5 AJM 116 km? Dziś na 5 biegu zaczęła mi przy 2500RPM odcinać turbo. Po podłączeniu Vaga pokazało mi taki błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Czy N75 da się jakoś wyczyśćić?
Hezen Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 N75 zostaw na razie w spokoju.Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia na sam poczatek.Ogólnie obstawiam zapieczone kierownice turbiny.Wysłane z OP3T
mates08 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Opublikowano 24 Maja 2017 tez myslalem o zapieczonych kierownicach. Ale stało to się nagle dziś. Wczesniej caly czas dostawala w palnik i nic się nie działo. Kolega w 2.5 TDI miał podobny problem, i po odpięciu i ponownym podpięciu n75 problem ustąpił. U mnie na każdym biegu jes dobrze tylko na 5 się zaczeła wyłącząć. Podciśnienia też przejżę na początku, ale chciałbym wiedzieć gdzie znaleść N75
musiek Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) https://www.docdroid.net/PrWjkQA/podcinienia-ajm.pdf.html Tu masz schemat podciśnienia, idź po wężykach jak na schemacie a na pewno znajdziesz zaworek, przy okazji posprawdzaj je, tak jak radzi kolega wyżej. Jeżeli będziesz miał wątpliwości co do jego działania zamień go z zaworkiem N18 od egr, są bliźniacze. Edytowane 24 Maja 2017 przez musiek
mates08 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Opublikowano 25 Maja 2017 Oki. Wogóle lipa się zrobiła bo dziś zaczeła mi od samego początku wyłączać turbo i na każdym biegu praktycznie muł. Dopiero jutro się wezme za diagnozy, bo dzis niestety nie mam jak jeszcze musze w obecnym stanie zrobić trasę około 150km:( . Jutro zacznę działać i dam znać co i jak
Hezen Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Mało prawdopodobne żeby od razu n75 padł.Jak muł od samego początku to podciśnienie albo przepływka?Żeby nie szukać w ciemno zrób logi i wrzuć je do odpowiedniego działu, koledzy z forum napiszą Ci w czym problem. Wysłane z OP3T
mates08 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 Problem rozwiązany. Sztanga gruchy chodzi elegancko. Sprawdzana vagiem i ręcznie. Problemem był jeden z wezykow podcisnienia . Był ostro przerwany. Po dorobieniu drugiego problem ustał. Po niedzieli będę wymieniał wszystkie wezyki jakie są pod maską. Tak profilaktycznie. Jaki rozmiar mają te wezyki?: jeden jest jak od przelewu a ten drugi jest grubszy. Jaka powinna być jego średnica ?
Hezen Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 Średnice wewnętrzne 3.2mm i 5mmWysłane z OP3T
sebaa692 Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 Polecam GATES dziś też u siebie zmieniałem
pdk Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 zeby nie powielac tematu, tez mam problem z podcisnieniem, nie mam wakumetra, ale chyba za slabo zaciaga na wezyku idacym do gruszki, wiec wymienilem wszystkie wezyki, wykrecilem N75, chcialem go przetestowac w domowy sposob dmuchajac i cos to powietrze nie wylatuje jak ma wylatywac: "Chałupniczo bardzo prosto mozna sprawdzić N75. Najpierw sprawdzamy czy dmuchając w górny króciec powietrze wylatuje grubszym dolnym (powinno sie tak dziać" wiec podmienilem z N18 i juz na palcu przed gruszka czuc ze zaciaga bardziej. skoro te zaworki sa bliźniacze moge je zostawic zamienione czy jak najszybciej ogarnac sprawny N75? dzieki,
Hezen Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 Zajmij się wężykami, bo pewnie masz nieszczelność.Wysłane z OP3T
mates08 Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Dzięki za pomoc i schemat. Czyli wężyki mają mieć w środku 3,2 mm i 5mm? po 2 metry każdego powinno chyba wystarczyć ? Edytowane 28 Maja 2017 przez mates08
Hezen Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 wezyki wlasnie wymienioneN75 można zregenerować - wyczyścić, nałożyć nowego smaru i szczelnie go złożyć.W tych zaworkach po latach eksploatacji, smar robi się jak modelina przez co się zacina.Kolejną rzeczą na jaką trzeba zwrócić uwagę to gumka zaworka, nie może być uszkodzona.Wysłane z OP3T
mates08 Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Opublikowano 29 Maja 2017 A jeszcze małe pytanie. Co się stanie gdy będzie się jeździć z uszkodzoną klapą gaszącą? Czy oprócz telepania silnikiem podczas gaszenia, moze stać się jeszcze coś więcej? Jeżdżę już tak 8 miesiecy odkąd kupiłem auto. Nw ile tak jezdzil poprzedni właściciel ?
Hezen Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Jak turbo zdrowe to nie ma się czym przejmować.Jak nie wiesz w jakim jest stanie to klapa gaszącą się przyda bo jak puści olej w dolot a silnik zaciągnie i zacznie na nim pracować to obrotomierz masz zamknięty... reszty nie trzeba pisać.Wysłane z OP3T
Jim Carrey Opublikowano 7 Czerwca Opublikowano 7 Czerwca (edytowane) Witam zalało mi auto przód i tył mokry cała wiązka kabli co idzie przy drzwiach też. I znów stracił moc. Wie ktoś gdzie do tego zaworka idą kable? Podejrzewam ten zawór bo kiedyś było tak samo. Edytowane 7 Czerwca przez Jim Carrey
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się