Michał_A4 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Witam. N Mam pewien problem dotyczący Edytowane 9 Października 2018 przez Michał_A4
adadur Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Dobrze obejrzyj kable glownie przy samych wtyczkach. Bledy staraj sie spisywac i podawac. Rozeznaj czy nie ma na to wplyw deszcz czy mycie auta.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Michał_A4 Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 11 minut temu, adadur napisał: Dobrze obejrzyj kable glownie przy samych wtyczkach. Bledy staraj sie spisywac i podawac. Rozeznaj czy nie ma na to wplyw deszcz czy mycie auta. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Dziękuję za odpowiedź. Wszystko sprawdzałem i nic nie znalazłem. Dzisiaj podpiąłem znowu komputer i wyszło praktycznie to samo: 460C przekaźnik pompy paliwa przerwa/zwarcie do masy 4C05 przekaźnik główny świec żarowych przerwa/zwarcie do masy 4C05 przekaźnik dużej mocy ogrzewania zwarcie do plusa Tak jak pisałem wcześniej, po wyczyszczenie egr i skasowania błędu auto jeździło normalnie przez 5 dni. W niedziele zapaliła się kontrolka silnika. W poniedziałek byłem umówiony na wymianę łożyska tak więc korzystając z okazji kazałem mechanikowi rzucić okiem na tą kontrolke. Wymienili przekaźnik nr 395 (pompy paliwa) i świece żarowe. Nie nastawiałem się że uda się mu zdiagnozować przyczynę przez którą świeci kontrolka, bo wiadomo jak to bywa z tymi pseudo elektromechanikami i nie przeliczyłem się... wyjechałem od niego i kontrolka się zaświeciła jednocześnie tryb awaryjny... wróciłem do dziada, podłączył kompa i wyskoczyły błędy które wpisałem, praktycznie te same co wcześniej. Usunął je i powiedział ze nie wie co to może być... po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka się nie zaświeciła ale auto w pewnym momencie przeszło znowu w tryb awaryjny. Zatrzymałem się, zgasiłem i zapaliłem, jedzie normalnie... Oszaleje...
pawelosinski83 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Coś Ci menda pogryzła i czasami zwiera... Oglądanie kabelków "z zewnątrz" nic nie da - czeka Cię chyba niestety wyprucie wiązki z auta wtyczka po wtyczce...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się