mKatzper Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Panie/Panowie OD jakiegoś czasu mój AHL dość nietypowo się zachowuje. Są dwa główne objawy: 1 przy przyśpieszaniu powyżej 3,4 lub 5 tys obr/min silnik dostaje zadyszki jakby miał odcięcie, a czasem kręci się do 6tys bez problemu 2 stojąc na luzie co jakiś czas jest wachnięcie obrotów, spada do ok 600 i się podnosi, kilkukrotnie zdarzyło się że zgasł. Przewody i świecie wymienione, silniczek krokowy z przepustnicą również, czy ktoś ma pomysł co to może być. Tak poza tematem czy w tym modelu występuje kontrolka od niezapiętych pasów i check engine(u mnie nie ma obu) Edytowane 29 Maja 2017 przez mKatzper
mKatzper Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 Diagnostyka zaplanowana na dzisiaj, mechanizator podejrzewa podwieszanie sie zaworu, trochę kosztowna opcja. Znajomy w Hondzie miał podobne objawy i diabeł kwił w regulacji zaworów, bo am trzeba było ręcznie regulować. Jak jest w audi hydraulika czy samemu trzeba
xamer Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dnia 29.05.2017 o 19:38, mKatzper napisał: silniczek krokowy z przepustnicą również, a gdzie w AHLu jest silnik krokowy????????
Robertk86 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Silniczek krokowy jest w przepustnicy wbudowany,
ayew Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Mi to wygląda na przepływomierz ale musisz sprawdzić błędy.
mKatzper Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Opublikowano 5 Lipca 2017 Dziękuję za zainteresowanie i komentarze, problemem faktycznie okazał się przepływomierz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się