banan1274 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Witam. Mam problem z moją Audi A4B5 1.8T aeb. Auto kupiłem niedawno ale od początku jest problem z doładowaniem. Zaczęło się od tego że turbo słabo ładowało. Podpiąłem zegar i zobaczyłem 0,2 bar Więc zacząłem szukać i znalazłem że na wtyczce od zaworka n75 jest urwany jeden kabelek. Zrobiłem to, pojechałem na jazde i na zegarze ukazało się 1,2bar... czyli turbo ładuje ile fabryka dała. Pomyślałem że to może być wina zaworka n75 więc przełożyłem go od kuzyna audi 1.8t u którego normalnie ładuje 0,47bar i po zmianie u mnie dalej ładuje 1,2bar.. Poczytałem trochę na forach ale nic mądrego nie znalazłem, lecz gdzieś wyczytałem że u innych jak ładuje za dużo to występuje przeładowanie, a u mnie nic takiego nie ma miejsca, nie odcina paliwa ani nic. Zastanawiałem się czy to nie będzie kwestia map sensora ale ustaliłem że u mnie go nie ma nigdzie w dolocie ani w IC. Może ktoś wie skąd ECU dostaje info o doładowaniu w silniku bez map sensora. Czy sama przepływka da mu odpowiedną ilość informacji? Dodam jeszcze że ten zaworek co wraca doładowanie w dolot między turbo a filtr powietrza działa normalnie. zasysałem powietrze z niego i normalnie się otwiera i nie ucieka powietrze.
KamcioooA4 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Mam podpbny problemWysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
--Rafcio-- Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Przepływka mierzy ilośc wpadanego powietrza i na tej podstawie sterownik określa ile turbo ma napompować. Może masz jakiś program o którym nie wiesz.
banan1274 Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 Zaglądałem do ECU i nie widać tam żeby ktoś wymieniał kość z mapą, bo z tego co wiem to przy takiej operacji są wlutowane stopki i kość jest demontowalna, turbo też raczej by nie wytrzymało takiego doładowania (seryjne). A wiecie jak sprawdzić przepływke czy jest sprawna? Błąd żaden nie wywala, wiem bo mam waga. Gdybym chciał podmienić na inną na próbę to muszą być chyba te same nr na przepływce nie? A tak w ogóle to wszystkie 3 kostki wpięte w puszkę filtra powietrza są od przepływki, czy jest tam jeszcze inny czujnik ??
Łukasz13 Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Zrob logi dynamiczne, 002+007, 001+025, 008+013
Problematyczny Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Skoro turbo tyle ładuje to nie lepiej zalogowac żądane/dawane cisnienie turbo? Może masz regulator cisnienia doładowania uwalony?
Łukasz13 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 2 godziny temu, Problematyczny napisał: Skoro turbo tyle ładuje to nie lepiej zalogowac żądane/dawane cisnienie turbo? Może masz regulator cisnienia doładowania uwalony? W tym aucie nie ma czujnika doładowania, ale logi jak najbardziej wskazane.
banan1274 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2017 Zrobilem logi. W między czasie zmieniłem turbo na zregenerowane. W trakcie logów turbo walilo prawie 1.5bar po czym spadało do 1bar iPod koniec obrotów było już 0.5bar. http://vaglog.pl/log-001_025_7kGE8c.html http://vaglog.pl/log-008_013_7U3m8.html http://vaglog.pl/log-002_007_xRYgN79.html
Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 To nie jest seryjny program, to jakas wydumka, kup se seryjnego kompa i zaloz, bedzie slabiej jechac ale przynajmniej od razu sie nie rozleci.
banan1274 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 18 godzin temu, Łukasz13 napisał: To nie jest seryjny program, to jakas wydumka, kup se seryjnego kompa i zaloz, bedzie slabiej jechac ale przynajmniej od razu sie nie rozleci. A co jeszcze mówią logi? Wszystkie czujniki pokazują poprawnie? A kompa nie trzeba czasem wymieniać razem ze stacyjka i licznikiem?
Łukasz13 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Logi mówią że silnik i reszta dostaje po d... a nawet jak coś jest nie tak w osprzęcie to nie wiadomo co, dlatego seryjny komp i dopiero logi, nic nie trzeba wymieniać, kompa wystarczy podłaczyć i zaadoptować vagiem.
banan1274 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 Komp musi mieć ten sam nr seryjny? Czy możliwe jest zeby ktoś założył kompa od innego modelu?
KamcioooA4 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Mam to samo , mi pompuje 1.5 bara; / moze sztanga jest zle ustawiona . Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
KamcioooA4 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Sprawa rozwiązana? Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
banan1274 Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Dnia 25.6.2017 o 18:10, KamcioooA4 napisał: Sprawa rozwiązana? Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Tak, sprawa rozwiązana. Kupiłem drugi komputer za 35zl+ przesyłka i wszystko jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc. A propos twojego problemu kolego to masz tak od jakiegoś czasu czy od kiedy posiadasz auto? I drugie pytanie czy auto ma moc w stosunku do doładowania czy ładuje a nie jedzie?
KamcioooA4 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Pompuje i jedzie wpasnie xd juz kompa podmienialem z doftem z ajl i dalej to samo. Najlepsze jest ze nieraz nie przeladowuje Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się