Junior1992 0 Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja (edytowane) Cześć, Odświeżam temat. Klimatyzacja raz puszcza zimne powietrze a raz ciepłe (około 11C a raz 27C przy temperaturze na zewnątrz około 21C). Klimatyzacja ustawiona na LO i pełny nawiew. Proszę o pomoc w naprawie i interpretacji wyników. Poniżej zamieszczam zdjęcia z odczytami poszczególnych bloków. W MVB010/2 widać że temperatura czujnika pokazuje -50C. Najwidoczniej czujnik jest uszkodzony. Z tego co doczytałem jest to czujnik temperatury zasysania świeżego powietrza. Czy to może być ta jednoznaczna przyczyna? : Innych anomalii pracy na pierwszy rzut oka nie widzę. Proszę o podpowiedź i interpretację wyników pomiarowych. Z góry bardzo dziękuję. Edytowane 5 Maja przez Junior1992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja Jak masz minusową temperaturę to z automatu klimę odłączy. Wymień czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior1992 0 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja 8 godzin temu, Langista napisał(a): Jak masz minusową temperaturę to z automatu klimę odłączy. Wymień czujnik. Dodam że pacjent to Audi A3 8P rocznik 2006 silnik 1.9 TDI BLS. Czytałem że niekiedy w tych rocznikach nie ma zamontowanego tego czujnika. Może ktoś ma taką wiedzę? Ewentualnie mógłby mi to sprawdzić? Ma ktoś jakąś dokumentację serwisowa jak go wymienic i gdzie on się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Jeżeli czujnik temperatury dolotu to chyba zespolony jest wraz z tym w przepływce. Jakieś błędy w sterownikach masz? Bo przydało by się zrobić autoskan za pomocą VAG-COM lub VCDS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior1992 0 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja W sterowniku silnika i klimatyzacji brak błędów. Znalazłem taką grafikę na internecie o tym czujniku (dodałem zalacznik). Czytałem że w końcówce produkcji z 2006 już tego czujnika nie było. Jedyne co to pozostaje chyba fizycznie sprawdzic czy jest ten czujnik i zmierzyc go miernikiem - powinien to być termistor który pod wpływem temperatury musi zmieniać rezystancję. Tylko chciałbym mieć pewność że sprawdzam odpowiedni czujnik. A ta identyfikacja nie jest taka prosta. Kolejny problem to jego umiejscowienie. Dlatego pytam czy ktoś nie może mi podesłać jakiejś serwisowki albo poprowadzić jak się do tego najlepiej zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja (edytowane) Jest w B6 a w A3 by nie było? Rozbierz schowek od strony pasażera i szukaj wtyczki, która idzie w okolicy dmuchawy, powinna być na dwa piny. Ewentualnie będzie jeszcze pod filtrem kabinowym w podszybiu. Edytowane 6 Maja przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 7 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się