join7 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Witam, od jakiegoś czasu przy gwałtownym przyspieszaniu pojawia mi się błąd i odcina turbo. Autem jeździ żona głównie po mieście. Błąd to: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent Czy po logach ktoś jest mi wstanie powiedzieć czy to turbo się kończy? http://vaglog.pl/log-003_008_011_9AP1fQ8.html http://vaglog.pl/log-003_011_9H5kJ.html http://vaglog.pl/log-011_010_013_mpGYaBo.html http://vaglog.pl/log-001_004_eXuXgDM.html
KKKC Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Stawiam na geometrię turbinyWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Dnia 2.06.2017 o 22:35, join7 napisał: Autem jeździ żona głównie po mieście. I to pewnie będzie problem... Turbo na stół i do czyszczenia Możesz spróbować jeszcze wyskoczyć na ekspresówkę itd i trochę go popałować na 3 biegu,żeby spróbować rozruszać kierowniczki... tylko pamiętaj, żeby miał temp roboczą...
join7 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 11 godzin temu, kamil-vag napisał: Możesz spróbować jeszcze wyskoczyć na ekspresówkę itd i trochę go popałować na 3 biegu,żeby spróbować rozruszać kierowniczki... I tak też zrobiłem, 3-4 razy jeszcze złapał notlauf, ale chyba się udało rozruszać turbo. Teraz przy maksymalnym przyspieszaniu turbo pompuje max. 2300 a nie prawie 3000. Dzięki za poradę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się