pave Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam, mam nietypowy problem. Szukałem na forum ale takiego przypadku nie udało mi się znaleźć. Kiedy po nocnym postoju próbuję odpalić auto, silnik zapala i od razu gaśnie. Dopiero po trzecim zakręceniu ok 10 sek. odpala. Po odpaleniu przez cały dzień jest ok. aż do następnego ranka. Nie ma to związku z temperaturą bo czasem przy -10stopniach odpala a przy +20 był problem. Zdarza się to coraz częściej, teraz praktycznie codziennie. Dodam, że kontrolka od immo gaśnie. Zamieniłem kluczyki. Kontrolka od świec gaśnie.Filtry powymienialem jakieś 5000km. temu. Rozrusznik kręci, Aku nie wygląda na padnięty. Po podłączenu VAGa pokazało błedy 17965 i 19464. Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co to może być.
iwadrian Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Problem może leżec w układzie zasilania:nieszczelność i zapowietrzanie się,cofanie paliwa do zbiornika.Sprawdź wszystkie połączenia na przewodach paliwowych.
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 wyglada na awarie pompy podwojnej. z tylu glowicy. pompuje paliwo do PD oraz wytwarza podcisnienie.
daffy Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 sprwadz szczelność pompy z tylu głowicy, umnie lalo po całej skrzyni ropą
Iverson Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 wyglada na awarie pompy podwojnej. z tylu glowicy. pompuje paliwo do PD oraz wytwarza podcisnienie. potwierdzam, miałem właśnie tak jak opisujesz , ciężko palił po długim postoju. wymieniłem tą pompkę koszt 250zł.
KrzyHo Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Tak zwane vacu pompy z tyłu głowicy bardzo rzadko się psują. Dużo osób i mechaników o tym nie wie i wymieniają te pompy na nowe. Wystarczy ją odkręcić (z tego co pamiętam to na 3 śrubki imbus 6) i sprawdźić w jakim stanie jest oring w kształcie baranka i przy składaniu jeśli trzeba zmień na nowy i lekko posmaruj silikonem, ale delikatnie żeby resztki nie poszły z paliwem do PD. A druga opcja to puszczają ci oringi na pompowtryskach. A najłatwiejsze do sprawdzenia to przewody do filtra i od filtra paliwa, czy nie ma gdzieś wycieków, spoceń itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się