denveco Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam wszystkich, Od dłuższego czasu polowałem na termometr wraz z czujnikiem, no i udało się. Kupiłem termometr ale razem z całym licznikiem (licznik od anglika) za 100zł i pare innych drobiazgów, ale pomijajać to. Termometr to fajna sprawa zwłaszcza w zimie, Z całego licznika to właśnie on będzie mi najbardziej potrzebny no i ewentualnie brzeczek któy u mnie milczy. Rzecz polega na tym że w tym liczniku dodatkowo są dwa zegary więcej niż u mnie (temperatura oleju i wskaźnik naładowania aku). Teraz pyatnko, czy jest możliwość poprostu przełożenia tarczy prędkościomierza (albo całego prędkościomierza) z mojego licznika do licznika anglika i popodpinać?? Czy musiał bym coś przerabiać. Jak to wygląda z przebiegiem?? Czy przebieg jest zapisywany w komputerze czy właśnie tam gdzie jest wyświetlacz kilometrów?? I drugie pytanie. W liczniku od anglika są dodatkowe dwa zegary, czy po przeszczepie do mojego auta działać raczej nie będą?? Mowa głównie o temp oleju. Bo sądze że napięcie jakie jest powinno pokazać bo i tak podłączone jest do instalacji. Chyba że coś źle rozumuje i jest więcej rzeźbienia niż to warte?? Z góry dziękuje i pozdrawiam
razk Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 predkosciomierz przelozysz, co do przebiegu to z tego co pamietam to zczytujesz dane ze starego licznika VAGiem i wgrywasz w nowy a dodatkowe zegary do dzialania potrzebuja dodatkowych czujnikow.
Gość GENERAL Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Licznik od anglika możesz uruchomić za pomocą programu tacho-vag, wówczas zmieniasz nim mile na kilometry i śmigasz dalej, a jeżeli chodzi o dodatkowe zegary o których wspominasz to kolega ma rację musisz mieć dodatkowe czujniki, chyba że kostki masz identyczne jak w liczniku europejskim poznasz je po ilości pinów i kolorach.
sparki Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Gdybyś otworzył licznik angielski szybko byś sobie ułatwił zadanie. Sam element na którym wyświetlana jest temperatura jest osobno przymocowany i można łatwo go przełożyć do swojego właściwego licznika w ten sposób unikasz zabawy z pozostałymi wskaźnikami temp oleju i ładowania i przeprogramowywania licznika a jak chcesz się bawić w dodatkowe czujniki to poczytaj sobie temat efekt wymiany licznika na FIS tam znajdziesz sporo odpowiedzi na swoje pytania
denveco Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 sparki generalnie to o to mi chodziło żeby przeszczepić do swojego licznika termometr i brzeczęk z anglika. Ale te dodatkowe wskaźniki to dobra sprawa. Ale jak się nie dato trudno. Najwyżej licznik z anglika będzie dawcą częsci.
sparki Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Wszystko się da tylko jest kwestia czy sie chce i czy sie opłaca. Z tego co kojarzę to najwięcej problemów jest z temperaturą oleju, immo masz poza licznikiem ten problem masz z głowy, tylko nie pamiętam jak tam jest brzęczek montowany czy jest na przewodach czy jest w płytke wlutowany więc to musisz sprawdzić sam
denveco Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2009 A z ciekawości spróbuje podłączyć anglika do mojego auta i zobacze co sie pokaże czy skaźnik napięcia coś pokaże.
mrogal Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 A z ciekawości spróbuje podłączyć anglika do mojego auta i zobacze co sie pokaże czy skaźnik napięcia coś pokaże. i jak operacja? Ozyl licznik podpiety u Ciebie? mam identyczna w zasadzie sytuacje, mam tdi afn a kupilem licznik dla wyswietlacza termometru z 1,8T . i tez mnie korci do tych dodatkowych wskaznikow, jeszcze swojego licznika nie wyjmowalem, wiec nie wiem jak tam z kostkami. Zastanawiam sie czy da sie te dwa dodatkowe wskazniki w prosty sposob przeszczepic do mojego licznika?
denveco Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Opublikowano 6 Marca 2009 A wiec sprawa ma sie tak. Poprostu wymontowałem swoj licznik EU i podpiolem liczni od anglika. Wszystko dziala nawet pokazuje napiecie nieco powyzej 12V na zgaszonym silniku i nieco ponad 14V na odpalonym silniku. sprawa calkiem fajna. Co do wskaznika cisnienia oleju to ani drgnie bo i nie ma tam czujnika. Moglo by byc to tak jak jest czyli licznik anglika, przelozyl bym tylko tarcze od swojego zegara. Ale nic nie poradze juz na przebieg calkowity i przebieg dzienny ktory pokazuje w milach chyba ze jest jakis prostrzy sposob na to.
sparki Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 jeśli Ci nie przeszkadza że wskaźnik temp oleju leży to nie ma problemu możesz tak śmigać. Zmiana mil na km http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_zmiana_mil_na_kilometry-t3704.0.html; a co do przebiegu to musisz się zgłosić do jakiegoś fachury który zajmuje się korekcją przebiegów w twoim mieście i taka impreza bedzie Cie kosztować wiecej niż kosztował angielski licznik tego mozesz być pewien
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się