GBodzio Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 Nie mierzyłem i raczej tego nie sprawdzę bo przed nastepnym pomiarem mam zamiar zmienić turbo ale dźwięk na niskich obrotach fajny [emoji6]Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Właśnie głównie pod kontem dźwięku pytam, bo przyrostu mocy po samym stożku bym się nie spodziewał :-)Mówisz że jest różnica? Na wyższych obrotach też?Video pewnie nie masz z porównania? Albo chociaż z efektem?Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
GBodzio Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 Wcześniej nie nagrywałem, teraz mogę ale nie wiem czy z telefonu będzie cos słychać :| na wysokich nie wiem bo potem już wydech bardziej słyszę [emoji6]Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 A na niskich jak się zmienił? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
GBodzio Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 Więcej basu pod maską słychać, przynajmniej tak mi się wydaję...Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Zderzak wymalowany, grill na miejscu a w wolnym czasie przerobiłem kratki s-line tak aby przynajmniej w jakimś stopniu pasowały do grilla [emoji6]Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka Wywaliles radar żeby wstawić te kratki? Daj znaczek troszkę niżej to będzie bajka.
GBodzio Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Opublikowano 26 Lipca 2017 Wywaliłem bo i tak coś nie działało ale jeszcze nie udało mi się zmienić kodowania, znaczek zawsze można zmienić, teraz jest bez tego mocowania które jest w zestawieWysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Wywaliłem bo i tak coś nie działało ale jeszcze nie udało mi się zmienić kodowania, znaczek zawsze można zmienić, teraz jest bez tego mocowania które jest w zestawieWysłane z mojego LG-K350 przy użyciu TapatalkaIle chcesz za graty od radaru?
GBodzio Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Nie chce mi przyjąć kodowania w silniku na zwykly tempomat, poza tym tylko radar mi przeszkadza i kratka od radaru leży w garażu, nie wiem czego mogę się jeszcze pozbyć bez szkody dla reszty układów...Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Może zacznij pierw od wykodowania go z 07 Head Control, później z Gateway i na końcu z ECU. Co do gratów to potrzebny by był sam radar z mocowaniami, kratka i manetki pod ACC. Te ostatnie możemy się wymienić. Ja dam Ci zwykle pod tempomat a ty mi twoje [emoji3]
GBodzio Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Właśnie wszystko się udało tylko przy ECU wywala błąd [emoji17] musze jeszcze raz cały temat przeglądnąć i może znajdę rozwiązanie. Jak się uda to przemyśle sprawę. [emoji6]Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 a zastanawiałeś się nad wyrzuceniem tłumika z dolotu?
GBodzio Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Chodzi Ci o ten kawalek z dziurkami wewnatrz przy turbo? Musze się temu przyjrzeć bo nawet o tym nie myślałem i nie wiem czym to zastąpić Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 no dokładnie o to... myslałem jakby to po prostu wyciąć ze środka
GBodzio Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Namówiłeś mnie, godzina dłubania i wyszło, dzwiek nagrałem, postaram się wrzucić później, może turbo bardziej słychać [emoji6]Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Wydlubales ze środka ta perforacje?
GBodzio Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Wyłamałem śrubokrętem i dremelem trochę bo to twardy plastikWysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Wyłamałem śrubokrętem i dremelem trochę bo to twardy plastikWysłane z mojego LG-K350 przy użyciu TapatalkaNo to możesz to jebnac w śmietnik. W układzie dolotowym chodzi o to aby takich komór stwarzających zawirowania powietrza jak ta która stworzyłeś było jak naj mniej. Powietrze zamiast łatwiej trafiać do turbiny dodatkowo się zawirowywuje i powoduje osłabienie przepływu.
GBodzio Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Spokojnie, jak sa te otwory to pod spodem są poprzeczki i to tez blokuje przeplyw...za jakiś miesiąc zmieniam turbo i ten dolot będę przerabiał na większy [emoji5]Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
piotrekb_tt Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Otwory pod spodem są po to aby wyciszyć szmery zasysanego powietrza. Powietrze które w nie wpada nie zaburza przepływu tak jak w twoim przypadku. Ten kawałek dolotu wywala się całkowicie i spawa z kwasiaka na dużej średnicy, wtedy ma to jakiś sens.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się