HatefulEvil Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) Linki do logów: http://vaglog.pl/log-090_091_093_3k4j74.html http://vaglog.pl/log-020_115_3PUl7.html http://vaglog.pl/log-002_033_TEKpQ.html http://vaglog.pl/log-090_091_093_3234Xd8.html Niestety jedyne co jestem w stanie wyczytać z tych logów to, że turbo raczej w porządku. Martwię się stanem nastawnika i/lub łańcuszka ze względu na pewne problemy, które szczegółowo opisałem w tym wątku: Pozdrawiam Edytowane 10 Czerwca 2017 przez HatefulEvil
zwonko Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 No nie wiem czy turbo któremu schodzi 6s do dobicia do zadanego ciśnienia można nazwać ok. Mocno uboga mieszanka, przeplywka sporo zaniza... To na pewno widać w logach.
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Jesli chodzi o napinacz w logach wygląda że nic mu nie dolega, co do reszty to tak średnio, turbo mogłoby lepiwj wstawać, przepływka więcej mierzyć, standardowe problemy do sprawdzenia w 1.8t, szczelność dolotu, kat, stan żeliwa turbiny, zawór dv, przepływka.
HatefulEvil Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, zwonko napisał: No nie wiem czy turbo któremu schodzi 6s do dobicia do zadanego ciśnienia można nazwać ok. Mocno uboga mieszanka, przeplywka sporo zaniza... To na pewno widać w logach. dlatego uzylem slowa "raczej" w sumie nie zwracałem uwagii na to jak szybko wstaje tylko czy względnie się pokrywa to co ma byc z tym co jest. Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Jesli chodzi o napinacz w logach wygląda że nic mu nie dolega, co do reszty to tak średnio, turbo mogłoby lepiwj wstawać, przepływka więcej mierzyć, standardowe problemy do sprawdzenia w 1.8t, szczelność dolotu, kat, stan żeliwa turbiny, zawór dv, przepływka. coz to powoli zaczynam sie brac za to. Z żeliwem turbiny masz na mysli ze trzeba je ściagnąć i rozpolowić czy wystarczy zdjąć rurę od strony filtra powietrza i sprawdzić luz na wałku? I czy moglbys mi wyjasnic dlaczego sie szuka nieszczelnosci dolotu kiedy turbo koniec koncow pompuje tyle ile ma? Czy jest jakis zapas ktory moze dac wiecej w przypadku gdy czesc doladowania ucieka? BTW zapomniałem dodać, że robiłem logi na gazie, ale rozumiem, że skoro nikt się do tego nie odniósł to jest to bez znaczenia? Edytowane 11 Czerwca 2017 przez HatefulEvil
zwonko Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) A skąd mieliśmy wiedzieć że te logi są na lpg? Być może uboga mieszanka jest częściowo od lpg. Dolot trzeba sprawdzić w "standardzie" w 1.8t. A wskazówka ze coś jest z nim nie tak może być uboga mieszanka i zanizajaca przeplywka. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez zwonko
HatefulEvil Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dobr ato zrobie jeszcze raz wszystko na dniach na benie
zwonko Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Zrób to co mówił @Łukasz13. Bez tego szkoda nawet męczyć auto do logow.
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Logi robimy na pb, bo nie wiem co chcesz diagnozować auto czy instalacje lpg, zrób jeszcze raz na pb po skasowaniu błędów, 002+033, 115+118, 003+020.
HatefulEvil Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) A dla nastawnika moge cos jeszcze zrobic? Chcialem na zimnym silniku statyczny do momentu az obroty spadną do 800~~ czy coś. Czy nie ma sensu? Najpierw samochód, poźniej instalacje - nie przemyślałem tego na początku. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez HatefulEvil
HatefulEvil Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) Dobra porobiłem ponownie logi: benzyna: http://vaglog.pl/log-002_033_115_96I9e.html benzyna bez przepływki http://vaglog.pl/log-002_033_115_sBo6lyv.html Oba powyżej na tej samym odcinku drogi. Oraz tu dla porównania na LPG z przepływką na trochę innej trasie *niestety trochę zamieszane, ale rubryka na samym dole powinna się do czegoś nadawać: http://vaglog.pl/log-002_033_115_0lA5x3.html Przedwczoraj też sprawdziłem dolot. Od turba yglądał w porządku. DV niestety nie mogłem całkiem zdjąć, bo był jeszcze na zaciskowych opaskach, ale nie dało się w niego dmuchnąć. Niestety rura idąca z przepływki na łączeniu z turbem jest trochę w oleju. Nie wiem teraz jak to odebrać, w jaki konkretnie sposób miałoby stamtąd wypychać cokolwiek - na pierwsze spięcie synaps mogłoby tamtędy jedynie ciągnąć lewe powietrze, a nie wypychać olej. Moje wnioski na podstawie zgromadzonych informacji: Zarówno na gazie i benzynie auto działa w ten sam sposób. Logi bez przepływki w żaden sposób nie stwierdzają jej awarii. Wychodzi na to że turbo bierze lewe powietrze - ew. jest pęknięte. Ewentualnie sterowanie DV albo SAI może być jeszcze walnięte. Jeśli coś źle zanalizowałem proszę o wyprowadzenie mnie z błędu. Edytowane 17 Września 2017 przez HatefulEvil
Łukasz13 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Wg. logów na pb wychodzi że wszystko działa prawidłowo, na lpg przydało by sie podstroić bo jest troche za ubogo i to wszytko.
HatefulEvil Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) A nie miało mierzyć więcej na przepływce przy 6k obrotów? W tym wątku kolega ganjaq napisał, że powinno być w AVJ przy 6k obrotów 128/132 mg/s a mam 113. Dodatkowo zwonko wcześniej rzucił, że 6 sekund nabijania ciśnienia to za długo. To, że mieszanka jest za uboga to z lambdy wychodzi? Bo tylko to się w sumie chyba różni. Edytowane 17 Września 2017 przez HatefulEvil
Łukasz13 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Turbo wstaje przy ok 2,5 tyś obr, tragedii nie ale wiadomo mogłoby lepiej troche, co do wskazań przepływki do róznić się może to w zależności nawet od konkretnego softu w aucie, u Cb na serii raczej 130 nie zobaczysz. Gdybyś wywalił kata, wstawił ic to może i by wyszło więcej.
HatefulEvil Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) Kata się (nie)stety nie pozbędę, bo jeżdżę na niemieckie przeglądy Zastanawiam się czy chcę obejrzeć jak wygląda kat i jeśli źle to ryzykować i wsadzić jakiś zamiennik - w sensie wciąż pełny kat, a nie pustą rurę :> Edytowane 17 Września 2017 przez HatefulEvil
WYSKUN Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 HatefulEvil - u mnie na seri avj bez kata wyszło w zime 125g/s
HatefulEvil Opublikowano 17 Września 2017 Autor Opublikowano 17 Września 2017 Zobaczę co dolega rurze między MAfem i turbo i może się podniesie o parę gram. Orientujecie się czy ściągnę tą rurę, bez wyciągania obudowy filtra powietrza i bez cięcia jakichkolwiek opasek zaciskowych?
HatefulEvil Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Opublikowano 18 Listopada 2017 Powie mi ktoś wgl czemu przestał mi wyskakiwać check na desce w momencie pojawienia się błędu o zbyt ubogiej mieszane? Raz tak przejeździłem go, że sam zgasnął i od tej pory się już nie pojawia mimo powracającego błędu
zwonko Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Podejrzewam że bład intermittent-nie stały. Stąd check pojawia się tylko czasem. U mnie np. tak było że wtryskiwacze LPG, o ile to tak można nazwać, Valteki, kleiły na zimnym, tzn. że przez chwile silnik otrzymywał uboga mieszankę. Błąd intermittent. Dopiero po 3-5 razach się zaświecił na desce. A w kompie był.
HatefulEvil Opublikowano 19 Listopada 2017 Autor Opublikowano 19 Listopada 2017 Dobra rozumiem. To by się zgadzało. Jeszcze jedna kwestia. Jak to jest z tym błędem na gazie? Czy faktycznie jest grubo skoro błąd się pojawia, czy ze względu na to, że ECU auta nie steruje gazem, to samochód go "wyolbrzymia", bo starając się wzbogacić mieszankę nic się nie zmienia. Auto chodzi dobrze i na benzynie i na gazie, ale nie chce żeby się coś popsuło (straszą w internetach tymi wypalonymi zaworami i wgl :0 ); instalacja musi się zwracać, więc nie wiem na ile mogę zbagatelizować ten problem i po prostu jak będę mógł pojechać do gazownika to podjadę, czy raczej wskazane byłoby, żebym się tym sam zajął jeśli nie zapowiada się wizyta u gazownika w najbliższym czasie. Dodatkowa kwestia jak wyjdą mi spaliny na TUVie.
przem8 Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 Check od ubogiej mieszanki pojawi się jeśli korekty sondy przekroczą 25%. W normie jest +10/-10 ale najlepiej jakby oscylowało w granicach +5/-5. Jeśli wyskakuje na gazie błąd od mieszanki to już jest naprawdę ubogo. Jakie masz korekty w grupie 32? Jeśli powyżej tych 10 to ja bym się tym zajął od razu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się