Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania 1700-1900 obr, również na luzie


pdasiek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Co to może być panowie żę mi drga silnik dosłownie w przedziale 1700-1900 obr, poniżej i powyżej jest bajka, dzieje się to na luzie jak i podczas jazdy (podczas jazdy praktycznie nie wyczuwalne)

Dodam że pompki są po wymianie, turbo po regeneracji, dwumas ma 40.000 km, pozostaje jeszcze chyba tylko EGR :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na jałowym jak dasz mu delikatnie 1100 - 1200 obrotów ?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jałowym jest wszystko ok aż do momentu aż wskoczy na 1700 obr, zaczyna bujać autkiem, po przekroczeniu delikatnie tych obrotów problem zanika całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj loga z korekcjami ( grupa 013), przez chwilę na biegu jałowym i potem podnoś stopniowo obroty do 2k rpm:hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.06.2017 o 19:09, kociu84 napisał:

A na jałowym jak dasz mu delikatnie 1100 - 1200 obrotów ?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Witam, podłącze się do tematu, w przedziale 1700-1900 mam duże wibracje jak i na 1100, chętnie poznam przyczynę tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co wymieniłem wałek ro,rządu na kolbenschmita, ustawiłem kąt synchro na -3 i jest lepiej ale dalej lekko odczuwalne . Mam napewno do wymiany poduszkę silnika bez czujnika oraz poduszkę z przodu przy pasie przednim . Silnik przez to nie siedzi sztywno . Niestety przy odpalaniu puszcza czarna chmurę więc problem nie jest do końca rozwiązany .

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kociu84 napisał:

 Silnik przez to nie siedzi sztywno . Niestety przy odpalaniu puszcza czarna chmurę więc problem nie jest do końca rozwiązany .
 

Silnik nie powinien na poduszkach siedzieć sztywno, Jak go złapiesz za lewą ręką kolektor , a prawą za alternator i zaczniesz nim targać z całej siły na boki to powinien się bujać jak na amortyzatorach , nie powinno nic stukać ani pukać :)

Czarna chmura przy odpalaniu może świadczyć o zbyt dużej dawce rozruchowej, ale jak po uruchomieniu chodzi już bez dymienia to się tym nie przejmuj :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chce dostać przy przyspieszaniu mocniejszym też przykopci ale niezbyt mocno. Przed zmianą walka walił ogromnie. Wszystko sprawdzone vcds podczas jazdy . Pozostaje pytanie czy ktoś nie grzebal w rozruchowej bo jak kupiłem auto to były problemy z odpalaniem( pomogła wymiana uszczelek pompek ) . Dlatego poszukuje loginu do nastaw żeby sprawdzić czy rozruchowa nie jest za wysoko ....

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z poziomu VAGa zakres regulacji dawki rozruchowej jest bardzo niewielki, raczej to wygląda na program zbyt podlany paliwem na niskich obrotach :P

Albo nieszczelność w układzie dolotowym, nic nie syczy w czasie intensywnego przyspieszania ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program ma oryginalny tzn mapa pokrywa sie z oryginałem . Jedynie ma usunięty DPF. Co do nieszczelności nie widać żeby jakas była.podczas mocnego przyspieszanie słychać szelest niewiadomego pochodzenia . Myślę czy łopatki turban trochę nie trą ale ale ale pompuje ono znakomicie - sprawdzane podczas jazdy vcdsem oraz nie rzyga olejem. Nieszczelność sprawdzana kilka razy i nic nie znalezione .

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie jest to gwizd , świst tylko takie dziwne syczenie.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kociu84 napisał:

Też nie jest to gwizd , świst tylko takie dziwne syczenie.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Jak syczy to masz gdzieś nieszczelność na dolocie pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym .

Jak ją znajdziesz i uszczelnisz to kopciuch zniknie :hi::P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kociu84 napisał:

Program ma oryginalny tzn mapa pokrywa sie z oryginałem . Jedynie ma usunięty DPF. Co do nieszczelności nie widać żeby jakas była.podczas mocnego przyspieszanie słychać szelest niewiadomego pochodzenia . Myślę czy łopatki turban trochę nie trą ale ale ale pompuje ono znakomicie - sprawdzane podczas jazdy vcdsem oraz nie rzyga olejem. Nieszczelność sprawdzana kilka razy i nic nie znalezione .

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

A i u ciebie może być to samo co u kolegi powyżej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić ta nieszczelność ??? Zdejmowałem przewody , wymieniałem wężyki i żadnej nieszczelności nie znalazłem . Już kilka razy to przegladalem [emoji55]

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by odłączyć szybkozłącza od turbiny i klapy gaszącej zaślepić węże, w jednej zaślepce wentyl i napompować dwa bary , jak jest nieszczelność to na pewno ją w ten sposób znajdziesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Trzeba by odłączyć szybkozłącza od turbiny i klapy gaszącej zaślepić węże, w jednej zaślepce wentyl i napompować dwa bary , jak jest nieszczelność to na pewno ją w ten sposób znajdziesz :P

Jak to zaślepić ? Masz jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam, dwie stare klapy gaszące z zaklejonymi w pozycji zamkniętej przepustnicami :P

W jednej otwór z zamontowanym wentylem :D

Wpinasz w nie swoje wcześniej wypięte węże i pompujesz ....:hi:

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym podłączyć sie do tematu mam problem z moim audi na biegu jałowym delikatnie trzęsie samochodem oraz mam brak mocy gdy dodaje gazu po odpuszczenie pedału  gazu delikatnie dopiero dostaje kopa  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w b7 jest tak samo jak w b6 ale mialem identyczne objawy + buczenie w tych wlasnie obrotach i wymienilem zlacze elastyczne za turbina , dwumas i nic to nie dalo dopiero po wymianie poduszki silnika tej z czujnikiem wszystko wrocilo do normy.Najlepsze jest to ze kazdy mechanik twierdzil ze poduszka jest ok bo wymienial ja poprzedni wlasciciel tylko ze wsadzil jakies najtansze scierwo z chin dlatego wydawala sie byc ok 

Edytowane przez Daniel112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...