Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0tdi CAGA STAGE 2 +210ps #sprzęgło


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie szarpie na pierwszym biegu przy ruszaniu na ciepłym silniku?

Opublikowano
W dniu 2.04.2018 o 11:14, mateusz16 napisał:

Nie szarpie na pierwszym biegu przy ruszaniu na ciepłym silniku?

Nie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12.08.2017 o 11:22, peter22 napisał:

jeśli dwumas jest ok to polecam zrobić tak : tarczę obić kevlarem  koszt 150-200 zł i kupic sam docisk sachs performance . u mnie w audi 2.0 tdi zrobionym na 240 KM dawało radę , w dodatku było dołożone quattro i wiadomo że przy szybkim ruszaniu sprzęgło dostawało bardziej po d*pie niż ośka

Możesz napisać czy były jakieś różnice w jeździe i użytkowaniu na co dzień w zestawie tarcza kevlar + docisk performance, a zwykłym sprzęgle?

Edytowane przez Daro32
Opublikowano

Działało jak fabryka , nie zauważyłem różnicy . Dlatego polecam szczerze taki zestaw

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, peter22 napisał:

Działało jak fabryka , nie zauważyłem różnicy . Dlatego polecam szczerze taki zestaw

A gdzie obijałeś? Bo myślałem o Maklandzie. Podobno bardzo dobrze to robią, ale czasami im jakaś sztuka nie wyjdzie i trzeba reklamacje zgłaszać albo przepalać sprzęgło żeby się ułożyło (a tego bym nie chciał)

Aaa i gdzie kupowałeś docisk?

Edytowane przez Daro32
Opublikowano

Ja to robiłem już kilka lat temu i nie wiem jak teraz robią sprzęgła e tej firmie. Kewlar robiłem w Warszawie bodajże sc sprzęgła a docisk kupiłem od goście poniżej wklejam telefony do obu firm 

 

20319E4F-8C67-4A9F-92D4-77828FD85CBB.png

5452D443-0647-478E-8BC4-4D850E15D6AC.png

Opublikowano
W dniu 8.07.2018 o 14:11, peter22 napisał:

Ja to robiłem już kilka lat temu i nie wiem jak teraz robią sprzęgła e tej firmie. Kewlar robiłem w Warszawie bodajże sc sprzęgła a docisk kupiłem od goście poniżej wklejam telefony do obu firm 

 

20319E4F-8C67-4A9F-92D4-77828FD85CBB.png

5452D443-0647-478E-8BC4-4D850E15D6AC.png

Byłem w Inter Carsie zapytać o docisk Sachs Performance i powiedziano mi że pasuje tylko z tarczą Sachs Performance. To prawda? Zwykła tarcza ma sprężynki a ta Performance ich nie ma

Opublikowano

Ja miałem seryjna tarcze a docisk performance 

Opublikowano
5 godzin temu, peter22 napisał:

Ja miałem seryjna tarcze a docisk performance 

A tarcza ze sprężynkami czy bez?

Opublikowano

Nie pamietam. Możesz odkopać mój temat z audi a6 c6 pewnie zdjęcia wrzucałem 

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, peter22 napisał:

Nie pamietam. Możesz odkopać mój temat z audi a6 c6 pewnie zdjęcia wrzucałem 

Niestety nie ma zdjęcia

Jedni piszą, że docisk performance pasuje do zwykłej tarczy inny że nie pasuje że trzeba na tokarce wytoczyć docisk żeby pasowała "zwykła" tarcza. Sam już nie wiem. Ciekaw jestem ile wytrzyma Nm zwykły docisk z tarczą obitą kevlarem

Edytowane przez Daro32
Opublikowano

Zadzwoń na ten telefon co podałem i zapytaj goscia 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
23 godziny temu, peter22 napisał:

Zadzwoń na ten telefon co podałem i zapytaj goscia 

Okazało się że nie zawsze pasuje zwykła tarcza do docisku performance. Jeśli nie pasu to trzeba przerabiać tarczę.

Łożysko miałeś w A6 zwykłe czy performance?

Opublikowano

Brałem razem z dociskiem od tego goscia comasz namiary powyżej 

Opublikowano
1 godzinę temu, peter22 napisał:

Brałem razem z dociskiem od tego goscia comasz namiary powyżej 

Dzięki za pomoc

Opublikowano

Witam szanownych kolegów ? Mega dużymi krokami zbliża mi się wymiana sprzęgła z powodu uslizgów. Dwumase pewnie wymienię też.  Jakie w końcu jest najlepsze rozwiązanie jeżeli chodzi o sprzęgło i dwumase? Jestem w posiadaniu audi a4 b8 ,quatrro 143 po chipie na 177 i będę uderzał w 217 km.

Na rynku do sprzedania są zestawy do modelu z silnikiem cglc 177 km 130 kw. Wole wydac raz porządnie dlatego koszty nie grają roli .

A więc gotowy zestaw do cglc czy Sachs performace,Luk czy może sprzęgło dać do obicia kevlarem?  

Opublikowano
W dniu 10.08.2019 o 22:34, kamilch-1984 napisał:

Witam szanownych kolegów ? Mega dużymi krokami zbliża mi się wymiana sprzęgła z powodu uslizgów. Dwumase pewnie wymienię też.  Jakie w końcu jest najlepsze rozwiązanie jeżeli chodzi o sprzęgło i dwumase? Jestem w posiadaniu audi a4 b8 ,quatrro 143 po chipie na 177 i będę uderzał w 217 km.

Na rynku do sprzedania są zestawy do modelu z silnikiem cglc 177 km 130 kw. Wole wydac raz porządnie dlatego koszty nie grają roli .

A więc gotowy zestaw do cglc czy Sachs performace,Luk czy może sprzęgło dać do obicia kevlarem?  

Obij tarczę kevlarem i kupa kasy zostanie w kieszeni 

Opublikowano
3 godziny temu, Kodzak33 napisał:

Obij tarczę kevlarem i kupa kasy zostanie w kieszeni 

Kogoś możesz,możecie polecić w mazowieckim? 

Opublikowano

Ja robiłem u radzikowskiego w Warszawie. Wszystko ok jeżdżę drugi rok, cena 250zl kevlar zbrojony 

Opublikowano
W dniu 16.08.2019 o 22:47, Kodzak33 napisał:

Ja robiłem u radzikowskiego w Warszawie. Wszystko ok jeżdżę drugi rok, cena 250zl kevlar zbrojony 

Dzięki. 

Widać,że w tej firmie wiedzą co robią.  Co jest najlepsze mogą przygotować sprzęgło pod konkretne osiągi. 

Mega bardzo dziękuję kolego ! 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...