krzysztof1975 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 panowie mam pytanie czy, zwiększone spalanie może być przyczyną uszkodzony katalizator, nadmienię że zaczął grechotać
A4CCH Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Witam, A ile Ci to pali ? Na kompie już z nią byłeś ?
k232 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Auto normalnie jeździ? Nie ma żadnych niepokojących objawów? Tylko duże spalanie? Czy może auto nierówno działa i słabo się rozpędza?
Calvin Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Podaj trochę więcej objawów bo z tego nie da się jeszcze nic wywnioskować.
krzysztof1975 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2017 panowie pierwszą objawom było to że jak odpaliłem silnik to katalizator bardzo mocno grechotał było słychać jak wszystko w nim lata, zaraz po tym samochód stracił moc, dużo mocy strasznie muli, zacząłem obserwować spalanie na początku zaczął palić około 1,5 litra więcej, teraz jak już grechotanie sie zmniejszyło auto dalej muli i zarazem spalanie się zwiększyło około 2,5 litra więcej, kumpel powiedział że to zatkany kata i trzeba wyjąć środek z kata, co wy panowie na to
A4CCH Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Słyszałem kiedyś że to niby nie jest dobry pomysł (z wyjęciem w tych silnikach). Nie pamiętam o co w tym chodziło, ale na twoim miejscu bym podpinał VAGa.
krzysztof1975 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2017 panowie i tutaj się pojawia mój następny problem, mam problem z podpięciem kompa jest zasilanie na linii k, jest plus i masa i nie mogę się za nic połączyć, nie wiem co jest grane, jak wiecie to pomóżcie
Randor Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Nie pomogę z podłączeniem kompa (podłączałem się pod kilka a4 i nigdy nie było z tym problemów) ale co do kata to radzę to sprawdzić. Jeśli grzechocze to już jest śmietnik i zapewne ostro miesza w przepływie spalin. Jeśli chodzi o jego wywalenie i wspawanie rury to nie jest to do końca dobry pomysł w wolnossaku. Mi po takiej operacji osłabł dół i auto zaczęło sporo głośniej chodzić. Do tego po d*pie dostawał tłumik środkowy przez wyższą temp spalin (wypalił się po jednej trasie z prędkością 180). Po założeniu dedykowanego tłumika przelotowego (są na allegro w cenie ok 140zł z uszczelką i śrubami) jest zdecydowanie lepie. Do tego raczej na pewno nie przyczepi się diagnosta. Nie polecam kupowania strumienic bo to syf, ma być tłumik przelotowy. Tyle ode mnie. Edytowane 2 Lipca 2017 przez Randor
krzysztof1975 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 dzieki strary za odpowiedź, byłem u kumpla na warsztacie i wszystko z kata poszło do tłumnika, spalanie okolo 15 litrów w miescie, ps co sądzicie lepiej wymienić tyłumnik czy go jakoś czyścić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się