Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

wysokie spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie mam pytanie czy, zwiększone spalanie może być przyczyną uszkodzony katalizator, nadmienię że zaczął grechotać

Opublikowano

Witam,

A ile Ci to pali ? :) Na kompie już z nią byłeś ?

Opublikowano

Auto normalnie jeździ? Nie ma żadnych niepokojących objawów? Tylko duże spalanie? Czy może auto nierówno działa i słabo się rozpędza?

Opublikowano

Podaj trochę więcej objawów bo z tego nie da się jeszcze nic wywnioskować.

Opublikowano

panowie pierwszą objawom było to że jak odpaliłem silnik to katalizator bardzo mocno grechotał było słychać jak wszystko w nim lata, zaraz po tym samochód stracił moc, dużo mocy strasznie muli, zacząłem obserwować spalanie na początku zaczął palić około 1,5 litra więcej, teraz jak już grechotanie sie zmniejszyło auto dalej muli i zarazem spalanie się zwiększyło około 2,5 litra więcej, kumpel powiedział że to zatkany kata i trzeba wyjąć środek z kata, co wy panowie na to

Opublikowano

Słyszałem kiedyś że to niby nie jest dobry pomysł :) (z wyjęciem w tych silnikach). Nie pamiętam o co w tym chodziło, ale na twoim miejscu bym podpinał VAGa.

Opublikowano

panowie i tutaj się pojawia mój następny problem, mam problem z podpięciem kompa jest zasilanie na linii k, jest plus i masa i nie mogę się za nic połączyć, nie wiem co jest grane, jak wiecie to pomóżcie 

Opublikowano (edytowane)

Nie pomogę z podłączeniem kompa (podłączałem się pod kilka a4 i nigdy nie było z tym problemów) ale co do kata to radzę to sprawdzić. Jeśli grzechocze to już jest śmietnik i zapewne ostro miesza w przepływie spalin. Jeśli chodzi o jego wywalenie i wspawanie rury to nie jest to do końca dobry pomysł w wolnossaku. Mi po takiej operacji osłabł dół i auto zaczęło sporo głośniej chodzić. Do tego po d*pie dostawał tłumik środkowy przez wyższą temp spalin (wypalił się po jednej trasie z prędkością 180). Po założeniu dedykowanego tłumika przelotowego (są na allegro w cenie ok 140zł z uszczelką i śrubami) jest zdecydowanie lepie. Do tego raczej na pewno nie przyczepi się diagnosta. Nie polecam kupowania strumienic bo to syf, ma być tłumik przelotowy. Tyle ode mnie.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

dzieki strary za odpowiedź, byłem u kumpla na warsztacie i wszystko z kata poszło do tłumnika, spalanie okolo 15 litrów w miescie, ps co sądzicie lepiej wymienić tyłumnik czy go jakoś czyścić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...