Logan 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Witam...... ja mam takie same objawy w przedziale 1800 2000 obr.... mysłałem że to skrzynia biegów zaczyna padac w drgania. W miedzy czasie padł synchronizator 3 biegu.... i zakończyło sie na wymianie skrzyni na nową patrz inną, jednak problem pozostał. Teraz jestem przekonany na 99% ze te drgania to powoduje zatkany katalizator(przebieg 140 tyś) który wprawia cały układ wydechowy w niesamowitą trzęsawke. Tak wiec wiertło 40 mm i go chcę przewiercić.. co wy o tym myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Zatkany katalizator powoduje spadek ciśnienia doładowania, w skrajnych przypadkach notlauf. Mało prawdopodobne że to katalizator. Wybij cały do kartonika, to jeszcze dobrze zarobisz na tym "gruzie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Mam pytanie który czujnik prędkości należy odłączyć ( pręd. silnika czy pręd pojazdu) Jeżeli któryś odłącze to nie bede miał albo prędkości pojazdu albo obrotomierza czujnik predkosci w skrzyni biegów .... po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Ja kiedys wyciągnąłem czujnik ze skrzyni biegów a wskazania nadal miałem. Moze to nie ten? Prawde mówiąc innego nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... tak to sie sprawdza czy dwumas jest w porzo czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 po odłączeniu nie bedzie wskazan predkosci na zegarach ...... tak to sie sprawdza czy dwumas jest w porzo czy nie to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... pompy prawie identyczne 1Z/AFN (zasada działania identyczna ) a procedura sprawdzania nastawnika taka sama .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwony baron 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 panowie ten czujnik to można odłączyć po podniesieniu maski czy z kanału? też chce to sprawdzić a może ktoś napisze jak wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... chodzilo mi ogolnie a nie konkretnie na tym przykladzie :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 to znajdz dwumas w 1Z-ecie ... chodzilo mi ogolnie a nie konkretnie na tym przykladzie :twisted: :twisted: panowie ten czujnik to można odłączyć po podniesieniu maski czy z kanału? też chce to sprawdzić a może ktoś napisze jak wygląda? da sie odłaczyc podnoszac maske i wyciagajac mocno raczke w prawa strone skrzyni biegów (stojac przodem do auta ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwony baron 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 to musze poprosić koleżankę o wyciągnięcie wtyczki ma małe cieniutkie rączki i cała jest filigranowa :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Dzięki za pomoc sprawdze czy odłączenie czujnika pręd auto pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwony baron 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 a ja dalej nie wiem która to wtyczka , zajrzałem pod maske z prawej strony iii........ i nie wiem. mam webasto i nie chce tam nic pochrzanić. mam prośbę może ktos wskazać miejsce na fotce lub dokładnie opisć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Opierasz głowę tak żeby czołem prawie dotykać zbiorniczka z płynem hamulcowym, bierzesz lampkę i patrzysz w dół - widzisz wtyczkę - TO NIE TA - ta właściwa jest niżej pod tą co widzisz. Prawie przy wejściu półośki do skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Siemka wczoraj sprawdziłem jak radziliście odłączyłem czujnik prędkości i nic dalej autko szarapało spróbuje jeszcze wyczyścic nastawnik pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Siemka wczoraj sprawdziłem jak radziliście odłączyłem czujnik prędkości i nic dalej autko szarapało spróbuje jeszcze wyczyścic nastawnik pompy to moze wtrysk sterujacy kuleje ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Nie wiem jak przepędze z 20 min koło 140 to potem wszystko przechodzi do zgaszenia silnika Jakby sie coś przestawiło albo nauczyło grom wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 U mnie drgania to raczej wychodzi że wina kata i plecionki.....czy do sprzedaży ma być w całości?czy może być wydłubany "jakbądź"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Simon ma dokładnie tak jak Ty.....(ten sam silniczek) i w sobote wywalam kata ......zobaczymy jaki wynik będzie... Czytam tez na forum -- chyba mercedesa ze takie dgania powodował amortyzatorek napinacza rolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerwony baron 0 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 witam właśnie wróciłem z wymiany oleju i poduszek silnika. teraz mniej trzęsie jak gasze i odpalam jest tak jak powinno ,przy przyspieszaniu nie szarpie . miałem też drgania wydechu i o dziwo pozostały a nawet wydają mi się trochę większe :confused: (taki głuchy rezonans środkowego tłumika) teraz przyjdzie pora na siatke, tłumik drgań. I POBIŁEM REKORD za wymiane siatki zaśpiewali mi 500 zł bo niby śruby mogą się ukęcić i coś jeszcze wyjść - moja odpowiedź -panie idź pan w h... koniecznie siateczka do wymiany bo mnie to już strasznie męczy zabiera radoche z jazdy. za poduszki płaciłem 108 zł i 112zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 zaśpiewali mi 500 zł naciagacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się