Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kilka mankamentów proszę o rozeznanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Posiadam Audi a4 B5 1.9 TDi 1996r, na wstępie muszę się pocieszyć i stwierdzić, że jak na te lata samochód jest jak najbardziej ok w stosunku do innych wozów z tego rocznika. Nic nie rdzewieje, jedzie jak głupie (nawet nie dymi aż tak bardzo) i co najważniejsze nigdy nie rozkraczyło mi się podczas jazdy czy dalekiej podróży. Podziwiam ten model.

Ok. Przechodzę do problemu... pierwszy z nich to kapie mi olej pod samochodem, a dokładnie pod silnikiem, nagrałem filmik oraz zrobiłem zdjęcie owej usterki i pytanie czy jest ktoś w stanie nakierować mnie mniej więcej co mam wymienić, żeby już nie kapało.

Druga sprawa, zamek centralny... problem polega na tym, że auto czasami się nie otwiera, otwieram go za pomocą kluczyka (nie na przycisk) i otwierają się tylko drzwi te które molestuje aby dostać się do samochodu. Nie otwiera się także wlew do paliwa oraz bagażnik. Czasami jak mój wehikuł ma dobry humor to się otworzy cały a czasami nie... dodam że został wymieniony cały zamek od strony kierowcy (tak polecił mechanik) i niestety dalej auto otwiera się wtedy kiedy ma kaprys, dosłownie. Filmik też jest tylko trochu długi, bo samochód lubi zabawę z właścicielem ;p. Najlepiej widać od 1:00 na filmie jak mnie auto zrobiło w balona, polecam przewinąć do tego momentu.

Trzeci problem... nie odpala jak się nagrzeje? nie wiem, tak stwierdzam ponieważ samochód zawsze odpala rano i w nocy oraz jak nie świeci słońce w ciągu dnia. nagrałem filmik na którym pokazane jest o czym mowa z nie odpalaniem i pytanie czy mam po prostu wymienić rozrusznik? stacyjka wymieniona cała i problem nadal jest.

Czwarta sprawa ostatnia...rzadko dzieje się tak, że po odpaleniu samochodu nie działają kierunkowskazy i chyba światła. Zawsze dopiero skapnę się o tym gdy wyjeżdżam z osiedla i wrzucam kierunkowskaz, który po prostu nie działa. Żeby znów wszystko działało wystarczy odpalić samochód jeszcze raz.

Gdy odpaliłem go jak na filmiku, sory za mój głos, ale jest ch..wy) słychać takie dźwięki jakby.... świerszcze latały w trawie, wiecie o co biega na pewno. Też chciałbym wiedzieć czy jest to do naprawy. (pasek klinowy?)

Jeżeli jest ktoś kto wie jak pomóc mojej audi to było by baaardzo fajnie, z góry przepraszam z błędy, pisałem to mając wenę, żeby to ładnie ująć, nic nie poprawiałem. Jeżeli uda mi się doprowadzić to auto do ładu dzięki waszej pomocy, wysyłam czteropak browara w ramach podziękowań, albo nawet flaszkę ;p (mówię poważnie).

1. Pierwszy film dotyczy odpalania 

2. Drugi film zgasiłem silnik z próbą ponownego odpalenia (nieudana), "świerszczenie" w tle

 3. trzeci film zamek centralny (filmik) przykład na drzwiach od kierowcy i tylnych po tej samej stronie (jak tylne się otwierają to wszystko się otwiera)

4. Czwarty film dotyczy oleju na silniku + zdjęcia

 

Pozdrawiam!

 

odpalanie_nic.mp4

2._odpalony_i_zgaszony.mp4

zamek_centralny_(2).mp4

olej_na_silniku_(2).mp4

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Edytowane przez SSKANDAL
Opublikowano (edytowane)

Lepiej by było jakbyś opisał każdy problem w odpowiednim dziale.  

Jeżeli chodzi o olej to pewnie uszczelka pokrywy zaworów.  

Jak nie odpala ciepłym i masz dostęp do vaga sprawdź kąt wtrysku 

Edytowane przez Mateusz892
Opublikowano

Co do zamka centralnego, zajrzyj do bagażnika,pod tapicerkę,w okolicach prawej tylnej lampy. Tam siedzi pompka wraz ze sterownikiem,B5 lubiało zatopić ten moduł w wodzie i zaczynały się cyrki z zamkami. 

Wyciek, tak jak pisze poprzednik, pokrywa zaworów ale nie wygląda mi to na wyciek który leje olej na ziemie,sprawdź połączenie odma-blok, w twoim silniku bardzo częsty wyciek 

W temacie odpalania, do sprawdzenia rozrusznik ,i do wymiany szczotki, niby kręci fajnie ale komp nie zezwala na rozruch bo jest "kilka" obrotów za mało,temat przerabiałem dziesiątki razy 

Co do twoich "świerszczy" do sprawdzenia sprzęgiełko na alternatorze,jeżeli stoi,mordujesz napinacz.

Opublikowano

co do zamka, dostań się do sterownika/pompki i przegrzej opalarką czy lutownicą co większe luty, powinno pomóc

kierunki i światła to problem stacyjki, po prostu nie przekręca Ci się w pozycję 1 tylko pozostaje na 0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...