Skocz do zawartości

Mateusz892

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz892

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wloclawek

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateusz892

1

Reputacja

  1. U mnie problem była wtyczka żarówki h7. Coś nie łączyło jak należy. Kupiłem nową i pomogło.
  2. Mateusz892

    Wahacze SKV

    Ja na zestawie mam już zrobione 23 tyś km. Po około 17 tyś skontrolowałen stan w SKP. Okazało się, że tuleje w bananach maja luz około 1.5 cm (tak stwierdził diagnosta) . Skontaktowałem się z dystrybutorem i przyjęli banany na reklamację. Na pozostałych wahaczach zero luzu przy badaniu technicznym ,które robiłem po około 22 tyś.
  3. Możesz użyć strzykawki z klejem, ale efekt nie będzie idealny.
  4. Cofnięcie wskazówki pomoże tylko na chwilę,więc lepiej niech przełoży licznik.
  5. Mateusz892

    Czy to termostat??

    Byc moze czujnik temperatury. Sprawdź vagiem w sterowniku silnika i licznika nie pamiętam jaki kanał dokładnie. Jak temperatura bedzie znacząco się różnić to do wymiany. Jak kilka stopni to obstawiam termostat.
  6. Lepiej by było jakbyś opisał każdy problem w odpowiednim dziale. Jeżeli chodzi o olej to pewnie uszczelka pokrywy zaworów. Jak nie odpala ciepłym i masz dostęp do vaga sprawdź kąt wtrysku
  7. https://ifinterface.com/page/page3.php Klikasz carprog 2 i szukasz
  8. Mateusz892

    Brak mocy

    Tu masz kolego jak logować przez vag com .
  9. Mateusz892

    Wahacze SKV

    Ja na chwilę obecną przejechałem 3 tyś. km. 2 dni temu robilem przegląd i wszystko w porządku.
  10. Można też pomalować kierownicę. W 101 napraw koleś pokazywał jak zrobić. Koszt około 40-50 zł. Ale ciekawe jak z trwałością.
  11. Jeszcze się nie zabrałem za to. Temperaturę sprawdzałem vagiem.
  12. Dobra. Termostat wymieniony. Pomogło.Temperatura teraz 91-93 . Zamontowany miałem jakiś chińczyk chyba i na dodatek "mechanik " nie dał nowego oringu , a króciec uszczelnił silikonem. I weź tu oddaj komuś auto...
  13. W tygodniu ogarnę i dam znać czy pomogło.
  14. No trzymałem na obrotach po rozgrzaniu i wąż od termostatu cały czas zimny.
  15. Zrobiłem test zegarów. Wskazówka od temperatury zatrzymuje sie na 104-105 stopniach. Na rozgrzanym silniku vag pokazuje 97 a odczyt z licznika Na vagu 95 . Zauważyłem tez ze płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny , podobnie chłodnica. Już nie wiem za co się brać. Czujnik kupiłem juz oryginalny. Zawsze mogę oddać. Co radzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...