Mateusz892
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mateusz892
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Wloclawek
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mateusz892
1
Reputacja
-
U mnie problem była wtyczka żarówki h7. Coś nie łączyło jak należy. Kupiłem nową i pomogło.
-
Ja na zestawie mam już zrobione 23 tyś km. Po około 17 tyś skontrolowałen stan w SKP. Okazało się, że tuleje w bananach maja luz około 1.5 cm (tak stwierdził diagnosta) . Skontaktowałem się z dystrybutorem i przyjęli banany na reklamację. Na pozostałych wahaczach zero luzu przy badaniu technicznym ,które robiłem po około 22 tyś.
-
Możesz użyć strzykawki z klejem, ale efekt nie będzie idealny.
-
Cofnięcie wskazówki pomoże tylko na chwilę,więc lepiej niech przełoży licznik.
-
Byc moze czujnik temperatury. Sprawdź vagiem w sterowniku silnika i licznika nie pamiętam jaki kanał dokładnie. Jak temperatura bedzie znacząco się różnić to do wymiany. Jak kilka stopni to obstawiam termostat.
-
Lepiej by było jakbyś opisał każdy problem w odpowiednim dziale. Jeżeli chodzi o olej to pewnie uszczelka pokrywy zaworów. Jak nie odpala ciepłym i masz dostęp do vaga sprawdź kąt wtrysku
-
https://ifinterface.com/page/page3.php Klikasz carprog 2 i szukasz
-
Tu masz kolego jak logować przez vag com .
-
Ja na chwilę obecną przejechałem 3 tyś. km. 2 dni temu robilem przegląd i wszystko w porządku.
-
Można też pomalować kierownicę. W 101 napraw koleś pokazywał jak zrobić. Koszt około 40-50 zł. Ale ciekawe jak z trwałością.
-
Jeszcze się nie zabrałem za to. Temperaturę sprawdzałem vagiem.
-
Dobra. Termostat wymieniony. Pomogło.Temperatura teraz 91-93 . Zamontowany miałem jakiś chińczyk chyba i na dodatek "mechanik " nie dał nowego oringu , a króciec uszczelnił silikonem. I weź tu oddaj komuś auto...
-
W tygodniu ogarnę i dam znać czy pomogło.
-
No trzymałem na obrotach po rozgrzaniu i wąż od termostatu cały czas zimny.
-
Zrobiłem test zegarów. Wskazówka od temperatury zatrzymuje sie na 104-105 stopniach. Na rozgrzanym silniku vag pokazuje 97 a odczyt z licznika Na vagu 95 . Zauważyłem tez ze płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny , podobnie chłodnica. Już nie wiem za co się brać. Czujnik kupiłem juz oryginalny. Zawsze mogę oddać. Co radzicie?