Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wspomaganiem proszę o radę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z wyjącą pompą wspomagania. Padł mi kabel płyn się cały wylal i dokupiłem czerwony płyn . Przez tydzien tak jezdziłem i w końcu wymieniłem wąż wspoamgania . Po wymianie pompa zaczeła wyć (wcześniej nie wyła) miałem już wymienić pompę ale mechanik od ktorego pompę chcialem kupić powiedział że to wąż  bo ten co kupiłem jest zle zrobiony czegoś na końcu tam nie ma i za 80 zł może mi taki sprzedać  + 80 zł za wymiane . A pompę ma za 150 zl + 60 zł wymiana.

Wszystko wyglada ,pytałem czy przepłucze mi układ to powiedział że po prostu wyleje stary naleje nowy. Spytałem jaki kolor to powiedział że czerwony bo zielony za rzadki jest i nadal by mogla wyć .

Na zbiorniczku od płynu jest olej mineralny . Ja po wymianie kabla zalalem mineralnym febi .

Teraz miałem zamiar zalać LHM Citroena mineralnym ,kupilem 2 litry (przepłukanie) i wymiana i tak się zastanawiam .

Skoro tak ten mechanik mówi to czy warto jemu oddawać samochód ? Może lepiej kupić  samemu wąż na allegro albo ten od niego + pompę ewentualnie  i samemu lub przy pomocy innego mechanika to wymienić .

Wydaje mi się że nie powinno się lać czerwonego płynu,w dodatku ten mechanik mi nie przepłucze układu także też lipa.

 

Co radzicie ?

Opublikowano

zapewne w nowym przewodzie nie ma zwężki dlatego zaczęła wyć pompa wspomagania. Co do płynu to ja bym nie kombinował i lał normalnie febi zielony mineralny tak jak miałeś.

Opublikowano

Prezes kto jak kto ale Ty radzisz mu te gowno zalac???.

Lej kolego lhm tylko umyj zbiorniczek i powinno byc ok jezeli pompa nie dostala po d*pie.

Opublikowano
16 godzin temu, wesz82 napisał:

Prezes kto jak kto ale Ty radzisz mu te gowno zalac???.

Lej kolego lhm tylko umyj zbiorniczek i powinno byc ok jezeli pompa nie dostala po d*pie.

Febi miałem zalany ale chcę zalać LHM teraz własnie mam kupioną 1 butelkę  ale chyba dokupie jeszcze drugą . Chcę zeby mi to ktoś zrobił porządnie a ten koles gada o czerwonym płynie i do tego wyleje stary płyn a naleje nowy zero mowy o potrzebie płukania układu .

ma ktoś może jakoś instrukcje wymiany tego przewodu ?

Za 1 razem wymieniłem go z bratem u znajomego na kanale ale strasznie słabe dojście do niego  było.

 

Przez jezdzenie na tym zlym kablu pompa mogła się uszkodzić ?

Opublikowano

Małe szanse na to jezeli był płyn w zbiorniku.

Czerwony nie dawaj bo mozesz narobic sobie bidy...

Waz chwycisz równie dobrze z nadkola tylko musisz osłone nadkola ten plastik zdjac.

Umyj zbiorniczek zrób płukanke i bedzie hulac tylko lej tego lhma lub ori z aso.

Opublikowano

 

Dnia 23.06.2017 o 20:54, wesz82 napisał:

Małe szanse na to jezeli był płyn w zbiorniku.

Czerwony nie dawaj bo mozesz narobic sobie bidy...

Waz chwycisz równie dobrze z nadkola tylko musisz osłone nadkola ten plastik zdjac.

Umyj zbiorniczek zrób płukanke i bedzie hulac tylko lej tego lhma lub ori z aso.

Ja miałem taką sytuacje że dojechałem do domu i nagle przy kreceniu kierownicą zaczyna coś wyć. Odrazu zgasiłem silnik i poczekałem na brata,gdyż od niego niedawno kupiłem auto i pomyślałem że może bedzie wiedział o co chodzi. Przyjechał zajrzał że płynu nie ma. Poszedl kupić płyn  do wspomagania jaki był na CPN (niestety z uszczelniaczem czerwony) i tak jezdzilem po 5 km przez tydzien .  W tym czasie żadnego wycia już nie było . Ale wiedziałem że to prowizorka i chciałem to porządnie zrobić .

Kupiłem kabel na szrocie wydawal się taki sam jak orginalny i przy kilkugodzinnych  meczerni się udało (cieżko ten wąż z tego nadkola odkrecić nie ma jak klucza wrzucić)

Wylaliśmy stary olej i wlaliśmy febi mineralny i po tej operacji pompa zaczeła wyć. 

To co radzicie kupić kolejny kabel i wymieniać czy też kupić pompę wspomagania ? 

Jak prawidłowo przepłukać układ i zbiornik  . Jakiego preparatu do tego użyć ? 

Chciałem wzorowac się na tej instrukcji : 

 

Opublikowano (edytowane)

lałem ori do a4 b5 jedna sedan druga avant i zero problemów ze wspomaganiem (predzej febi to rano wspomaganie było tylko w jedną stronę)

w a4 b6 tez ori i spokój

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Sprawa z plukaniem jest b prosta ale czasochlonna.

Wyjmujemy zbiorniczek  wyciagamy sitko potem myjemy go w nitro po tym sitko kleimy na kropelke i zakladamy na auto.

Nastepnie waz powrotny tzn tez z magla do zbiorniczka wkladamy do butelki 2L zaklejamy tasma otwor i teraz zaczynamy zabawe.

Podnosimy przod do gory i podkladamy kobylki tak by kola wisialy.

Wlewamy nowy plyn do zbiorniczka i krecimy kiera az stary plyn przeleje sie do butelki.

Nie odpalamy auta bo pompa zassie w kilka sekund caly plyn i moze dostac po tylku.

 

Opublikowano

a jak wymienić szybko przewód wspomagania ? ostatnio z bratem nam się z tym długo zeszło. 

http://allegro.pl/show_item.php?item=6879384195

I czy warto taki przewód kupić ? będzie pasować ? 

 

czy moze coś takiego ?

 

http://allegro.pl/audi-a4-b5-waz-wspomagania-1-6-95r-eu-automat-i6569625945.html

Opublikowano

Przewod kup od bele jakiego r4 jak masz 4 cylindry.

Wszystko zalezy od umiejetnosci i wprawy.

Miom zdaniem lepiej jest dluzej wymienkac a zrobic to dobrze.

Kup nowe uszczelki miedziane lub ameliniowe.

Opublikowano
12 godzin temu, wesz82 napisał:

Przewod kup od bele jakiego r4 jak masz 4 cylindry.

Wszystko zalezy od umiejetnosci i wprawy.

Miom zdaniem lepiej jest dluzej wymienkac a zrobic to dobrze.

Kup nowe uszczelki miedziane lub ameliniowe.

a uszczelki do czego ?  do tego zbiornika na płyn ?

Opublikowano

Nie w maglu sa dwie podkladki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...