mateobrd Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Cześć. Zastanawiam się nad zakupem A4B7 bez DPF 2006r. z tym silnikiem i nie wiem czy brać. Co sadzicie? Mam swoją B6 1.9 i po usunięciu kilku usterek mi trochę szkoda zmieniać a ta nowsza B7 przyciąga mnie tym że wizualnie nowsze kształty ale dużo naczytałem się o tych nowszych 1.9 że gorsze jakościowo.
krystek590 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) 1.9 tdi w b7 jest ok, niestety to nie jest już ten sam silnik co w b6. Tylko nadal jest to dużo bezpieczniejsza opcja niz 2.0 tdi w rocznikach 2004-2007 Edytowane 23 Czerwca 2017 przez krystek590 1
zelek2012 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Ja mam osobiście 1.9 tdi BRB 2.5 roku i co do silnika nie mam zastrzeżeń. Jedynie bierze olej ok 1 litra na 15 tyś km, Ale najprawdopodobniej to wina odmy z tego co słyszałem
michcio1985 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Litr oleju na 15 tys? Tego nawet nie można nazwać zużyciem. .. ;-)Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 1.9 bez dpf czyli kod silnika BKE jest tym samym co stary awx tylko ma mniejszą moc o 15 km. Elektryczny egr z chlodnicą spalin i el. Klapę gaszącą i to tyle różnic. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
zelek2012 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 19 minut temu, michcio1985 napisał: Litr oleju na 15 tys? Tego nawet nie można nazwać zużyciem. .. ;-) Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Mówisz że norma litr oleju jak weźmie? Nie ma się czym przejmować
zelek2012 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 7 minut temu, michcio1985 napisał: 1.9 bez dpf czyli kod silnika BKE jest tym samym co stary awx tylko ma mniejszą moc o 15 km. Elektryczny egr z chlodnicą spalin i el. Klapę gaszącą i to tyle różnic. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Ja mam 1.9 BRB i też jest oryginalnie bez dpf
michcio1985 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Masz zdrowy motor i tyle. Dbaj o niego i będzie chodził aż miło. To wbrew pozorom jest bardzo prosta w konstrukcji jednostka. Największą jego zaletą jest to ze usterki wychwycisz za wczasu, nie ma bolączek które unieruchomią go bez ostrzeżenia.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
artur1807 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Mam B7 z BKE 115KM od roku czasu i jedyne co złego moge powiedziec o tym silniku to to, że trochę brakuje mu mocy.
wyzyk83 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 26 minut temu, artur1807 napisał: Mam B7 z BKE 115KM od roku czasu i jedyne co złego moge powiedziec o tym silniku to to, że trochę brakuje mu mocy. chip ożywi ten motor
michcio1985 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Opublikowano 24 Czerwca 2017 U mnie bez wysiłku ma 145 km i 360nm i długą skrzynię, nie narzekam na brak mocy :-) do bezpiecznej rodzinnej jazdy w sam razWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
mateobrd Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Dzięki za podpowiedzi. Ogólnie ta moja B6 z 2002r to rewelacja. Ostatnio jak jechałem do Holandii 3 pasem na A2 170-190 i boję się że nie będzie takiego zadowolenia z jazdy i takiej bezawaryjności. Po tym aucie przekonałem się do Audi. B7 mi podoba się tylko pod względem wizualnym i jest lekko nowsza. Jeszcze jedna sprawa to w tym aucie co myślę go kupić to nie mam pewności do przebiegu a w swoim B6 jestem pewny 225tys. Ciężki wybór. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez mateobrd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się